اوکراین: دولت و شورشیان برسد جدید مذاکرات هسته ای در

مقامات دولتی و جدایی طلبان طرفدار روسیه توافق کرده اند که در شرایط کامل آتش بس در شرق اوکراین است. رهبران اروپ

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

مقامات دولتی و جدایی طلبان طرفدار روسیه توافق کرده اند که در شرایط کامل آتش بس در شرق اوکراین است. رهبران اروپایی تا به حال خواستار چنین معامله قبل از آنها موافق به برگزاری یک اجلاس در اوکراین است.

دولت اوکراین و جدایی طلبان طرفدار روسیه درباره توافق برای آتش بس در شرق اوکراین رییس جمهور را تایید چهارشنبه.

یک "کامل و همه جانبه آتش بس" اجرا خواهد شد در منطقه شروع از شنبه دفتر ریاست جمهوری در کیف اعلام کرد.

نمایندگان جدایی طلبان طرفدار روسیه پیشتر اعلام کرد که ایران در برخی از ده دو تلاش ناموفق در کامل آتش بس در شرق اوکراین.

درگیری میان نیروهای نظامی اوکراین و حمایت از شورشیان در دونتسک و لوهانسک در نزدیکی مرز روسیه است به کشته شدن بیش از 13000 نفر از سال 2014 زمانی که مسکو در زمان بیش از اوکراین در شبه جزیره کریمه و حمایت از شورش در شرق.

عمده مبارزه با به پایان آمد پس از 2015 بس اما دوره ای ادامه درگیری ها برای کشتن سربازان اوکراین, جدایی طلبان و شهروندان است.

آتش بس در دیدار الزامات مورد نیاز برای اجلاس

"دستیابی به موفقیت ... نتیجه کار موثر هیئت اوکراین با حمایت همکاران بین المللی ما در برلین و پاریس" دفتر رئیس ولدیمیر Zelenskiy در بیانیه ای گفت.

رسیدن به یک آتش بس توافق شد یک پیش شرط برای بحران اوکراین نشست. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی سخن گفته اند reuniting Zelenskiy و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.

این گروه های جدایی طلب گفت که علاوه بر آتش بس طرفین توافق کرده ممنوعیت استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و موقعیت سلاح های سنگین در مناطق ساخته شده است اقدامات در نظر گرفته شده برای حفاظت از غیرنظامیان زندگی در طول 450 کیلومتر-طولانی (280 مایل طولانی) ، بازگشت آتش در لغت به معنای با بالاترین سطح فرماندهی این گروه گفت.

کیف را تایید نمی کند موافقت نامه های اضافی.

kp/nm (dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب