جان استوارت به Desus و Mero: اواخر شب میزبان نمی توانید هر چیزی را حل کند

جان استوارت آخرین تور مطبوعاتی بوده است و تعداد زیادی بیشتر سرگرم کننده و روشنگر از او عمیقا ناامیدکننده فیلم

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

جان استوارت آخرین تور مطبوعاتی بوده است و تعداد زیادی بیشتر سرگرم کننده و روشنگر از او عمیقا ناامیدکننده فیلم جدید غیر قابل مقاومت. و پنج شنبه شب نشست با پی اس را Desus & Mero از این قاعده مستثنی بود.

تا این هفته Desus خوب و بچه Mero شده بود در وقفه بیش از یک ماه است که بدان معنی است که آنها از دست رفته در پوشش پلیس به قتل جورج فلوید و اوج این تظاهرات که به دنبال. به طوری که آنها خواسته استوارت چگونه او در برخورد با خاموش بودن هوا برای رویدادهای بزرگ مانند طوفان کاترینا هنگامی که او میزبانی روزانه نشان می دهد.

"گاهی اوقات آن را به نفع خود" استوارت گفت و توضیح داد که او تا به حال شانس به "پردازش و هضم" رویدادهای مهم قبل از اینکه او مجبور شد به کمدی از آنها. "اما وجود دارد مانند پس از چارلستون یا اریک گارنر فرگوسن که در آن شما می خواهم در شب بعد و یا در آن شب" او گفت:. در این موارد او گفت: "شما فقط باید به خام است."

"بسیاری از آنچه که شما بچه ها انجام می دهند و چه ما این است که یک پالایشگاه" او ادامه داد. "و شما در حال گرفتن در گاهی نسبتا مواد سمی و شما در حال تلاش برای قرار دادن آنها را از طریق این پالایشگاه و آنها را در راه است که معنی دار است اما هنوز هم تا به برخی از الهام و شادی به آن است." وجود دارد که او "نمی تواند جمع اوری آن" و به جای پیش بینی "روح مکیدن غم و اندوه است."

از آنجا Mero صحبت در مورد چگونه آنها احساس "شخصا مسئول" برای "مردم که مانند نگاه ما شکستن" و یا به عنوان Desus قرار داده و آن را برخی از "سبک سری."

"من می دانم که بار و تعهد قرار می دهد که بر شما" استوارت گفت: قبل از ارائه برخی از مشاوره. "تنها چیزی که من می خواهم بگویم این است که شما در حال انجام آن و بخشش خودتان." سپس او تبدیل درونگرا. "من همیشه احساس می کردم که من سعی خودم رو ببخشم و نه قادر به غریزه است که شما می خواهید به آن را حل کند. غریزه است که شما می خواهید چه چیزی شما را به ماده است. و شما را به نوعی مجبور به آشتی دارد که یک نقش برای آنچه که ما انجام می دهیم اما آن را یکی از تغییر و تحول است."

"تحول کار است," او اضافه شده است. "آن ها در خیابان که بیش از یک نسل است که رفتن به معادن است." استوارت به آنها اطمینان داد که تاثیر آنها در تلاش هستند که در جامعه خود آنها در حال حاضر داشتن. "شما آن را انجام," او گفت:. "بنابراین ماموریت انجام شد."

"شما معنی است که در یک راه خوب و جورج بوش در یک کشتی در راه است؟" Desus شوخی.

بعد از آن در مصاحبه جفت خواسته استوارت به سهم خود پیش بینی برای سال 2020 انتخابات.

"ما احتمالا یک رئیس جمهور. آن را احتمالا اتفاق می افتد در اطراف نوامبر" استوارت deadpanned. "هر کسی که به شما می گوید که آنها می دانند که هر چیز دیگر از آن دروغ است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن به Desus خوب و بچه Mero در آخرین خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن