آیا ما واقعا نیاز به یکی دیگر از گوشی پخش آنلاين خدمات ؟

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

هر جریان خدمات یک فاجعه ؟

در زمان 4,000 روز ؟ 2 هفته ؟ 6 ماه ؟ 17 آسمانی ماه چرخه?—پس از جهانی shutdown آغاز شد (اگر شما به من گفت آن است که هنوز در مارس و یا آن است که ژانویه سال 2022 من اعتقاد دارم که شما; من تعجب هر بار که نگاهی به تاریخ واقعی) سه جدید, جریان, خدمات, راه اندازی کرده اند.

سه! این تعداد در تئوری است. اما از نظر موج جزر و مدی از محتوا است که حساب برای ذهن زیبابه سبک ریاضی مورد نیاز برای محاسبه هزینه اشتراک و ارزش و بی امان غضب از جستجو برای یک سوزن شما می خواهید در چه چیزی تبدیل به یک کوه از haystacks سه نیز ممکن است به 3 میلیون نفر است.

در آوریل 6, هنوز نوپای تقریبا رمان روزهای همه گیر اختلال Quibi راه اندازی نیش اندازه محتوا به مصرف بر روی تلفن خود را در حالی که بر روی بروید...با کوچک مانع از هیچ کس در حال رفتن به جایی. HBO حداکثر به دنبال on May 27, آوردن با آن دوستان بازگشت به جریان و یک در سراسر کشور bafflement بیش از آنچه HBO در مقابل HBO حداکثر است که دسترسی به آن. این هفته شاهد طاووس پرده برداری کرد به یک ملت خسته از خاموش شدن ناگهانی از تشکرها و شاید بیش از حد از محتوا است.

من شمارش جمعی مقدار پول صرف شده در, صدور مجوز, مالی, بازاریابی و فن آوری برای این خدمات به دلیل آن را شایع است که هنگامی که شما یک دلار رقم با که بسیاری از zeroes بخشی از مغز خود را بلافاصله تعطیل و اشک شروع به پرتابه جریان از چشم خود را. اما پیش بینی محل کل در محدوده "خدا شماره" به "یک متریک, کون تن است."

این مهم است که اگر اطلاعات مبهم به عنوان هر یک از این خدمات جریان' راه اندازی کرده اند اعدام در مقیاس "خیلی ضعیف" را به "یک متریک, کون تن فاجعه است."

با Quibi این شکست آشکار است و به خوبی گزارش شده است. با وجود 2 میلیارد دلار از سرمایه گذاری و مشارکت هر فرد مشهور شما می توانید از فکر می کنم آن را نمی تواند حفظ مشترکین. یک New York magazine مقاله بررسی وضعیت پلت فرم سه ماه در خدمت بیشتر به عنوان یک یادآوری به کسانی که ثبت نام خود را لغو 90 روز رایگان دادگاه.

HBO حداکثر فرو رفته بود با نام تجاری سردرگمی است. این WarnerMedia خدمات در زمان خود بیشترین محترم نهاد نام بلکه گنجانیده محتوا از TBS, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, CNN, شبکه کارتون و ترنر کلاسیک. چرا که در حال حاضر وجود دارد دو متفاوت HBO جریان, خدمات, HBO Go و HBO در حال حاضر افرادی که در حال حاضر HBO تلاش برای کشف کردن اگر آنها به حال HBO حداکثر.

هر دو HBO حداکثر و طاووس به اشتراک گذاری یک مسئله مشابه که در آنها هر دو در دسترس نیست در Roku و آمازون آتش سوزی دو نفر از محبوب ترین راه برای دسترسی به برنامه های. طاووس کاربران همچنین کشف کرد که یکپارچه تلویزیون اپل+ رابط بود که در برخی موارد مصرف کاربران به Hulu نسخه از محتوا نمی طاووس-میزبانی هستند.

همچنین این پدیده کنجکاو چگونه محدود در دسترس خواهد بود برای برخی از فیلم تبلیغ توسط طاووس با برخی از ناپدید شدن از این سرویس در عرض چند روز پس از راه اندازی. به علاوه وجود آن در زمان گذشته در خط میان قابل لمس streamer خستگی. (در سمت تلنگر آن را به یک گزینه!)

پس از آن وجود دارد مسائلی است که هر سه خدمات به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن از غیر-ناوبری بصری—اگر هر چیزی است که آسان تر به حرکت از Hulu برای عشق به خدا—به این واقعیت است که اکثریت این سری اصلی که در دسترس بودند راه اندازی شد بیش از حد متوسط را به اطلاع. (من می خواهم بگویم HBO Max ساخته است برای این کار با جستجو در پارتی انتظار امیو دوم قسمت از افسانه ای.)

و وقتی که می آید به برنامه نویسی وجود دارد این مسئله بسیار مهم است که هیچ یک از خدمات است هر نوع هویت است که تلگراف به مشترکان بالقوه چه نوع محتوایی را در خدمات خود را. همکار من لورا Bradley نوشت: یک قطعه عکس در این پدیده که گسترش به مراتب بیشتر از این سه عامل است. آن را بخوانید!

بخشی از همه این است که برای همدردی با همه تعجب است که خدمات آنها واقعا قرار بود توپخانه پول و که بیهوده هستند چرا که حقیقت این است که آن را فوق العاده دشوار را قانع کننده مشاوره در مورد این موضوع. آنها تمام شده است کمی فاجعه اما همه فضائل خود—و در عین حال مقدار بی حد و حصر از محتوا برای دسترسی به جاهای دیگر به هر حال اگر شما تصمیم به چشم پوشی از همه آنها را.

صنعت را نگه می دارد با تمرکز بر روی که در آن مخاطبان در حال رفتن به سازمان دیده بان خود را محتوا است. در عین حال—و من واقعا معتقدم که این مخاطب نمی دهد یک موش را در مورد جایی که آنها در حال تماشای همه چیز.

درست است از "باید سینما بازگشایی" مرگ تماشای; من جریان تازی در تلویزیون اپل+, پالم اسپرینگز در Hulu و گارد قدیمی در Netflix بکشد و تا به حال یکی از بهترین فیلم-تماشای تعطیلات آخر هفته از زندگی من هفته گذشته است. مطمئن شوید که وجود دارد برخی از چنگال برای سینما بلکه... نه واقعا.

و پس از آن وجود دارد این واقعیت است که مهم نیست که چگونه بسیاری از خدمات در حال راه اندازی و چقدر پول صرف شده برای به دست آوردن دفتر و یا دوستان و یا آنچه را که شما در این واقعیت است که مردم در حال رفتن به تلنگر در Netflix بکشد و شکل چیزی برای تماشا وجود دارد. "است _____ دیگر در Netflix بکشد ؟ هر چیز دیگری است."

ممکن است یک لحظه نقطه عطفی برای این صنعت است. اما طبقه گداخته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب