Jorge Zuñiga بلانکو بحث علمی راه های اثبات شده برای ایجاد انگیزه در کارکنان

پس از جذب بالای افراد در دسترس, شما باید اطمینان حاصل شود آنها باقی بماند. در حالی که بدیهی است که پول نقد و پ

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

پس از جذب بالای افراد در دسترس, شما باید اطمینان حاصل شود آنها باقی بماند. در حالی که بدیهی است که پول نقد و پاداش های قابل توجهی هستند, یک بررسی دقیق نشان داد که آنها نمی top مختصر و مفید از قانع کردن عوامل است. بلکه احتمالا مهم ترین قطعات را به طور کلی بود همکار الهام (20%) و احساس انرژی و درک (13%). Jorge Zuñiga یک مادام العمر کارآفرین با سابقه موفق از استخدام حق نامزدها در مورد چگونه برای ایجاد انگیزه در کارکنان به نگه داشتن آنها را در اطراف.

هیچ کس نیاز به باقی می ماند در اطراف خاکی اگزوز فضا را برای مدت قابل توجهی از زمان. داشتن یک زیبایی رضایت بخش به اندازه کافی روشن و مفید و سرگرم کننده فضا باعث می شود کار به طور قابل توجهی به تدریج فوق العاده است. گام های اولیه است برای اطمینان از چیزهای بسیار زیادی را نگه داشته و است که شما باید تجدید کاری چرخ دنده. این به معنی این تغییر که جنگ سرد–دوره دفتر پشت کامپیوتر خود را سرد ء خرده فروشی محل چارچوب یا با هر چیزی که افراد باید بازی شیر یا خط کردن پنجره در ناامیدی. این علاوه بر این به معنی نگه داشتن همه چیز بی عیب و لذت بخش. اهداف خود را در فضا نیازی به پر هزینه است.
می افزاید: Zuñiga "نگاهی به یک چاقو در, از جمله محله متخصصان و یا گرفتن جذاب مبلمان قطعه در یک مبادله دیدار خواهد کرد. همه این تماس خواهد همه چیز را به طور قابل توجهی به تدریج جذاب برای نمایندگان خود را (و به عنوان یک جایگزین شما و مشتریان شما)."

این ممکن است به نظر می رسد تصمیم گیری آسان; اما افتضاح دولت یکی از دلایل بالا کارگران ترک یک شرکت است. چیزهایی مانند راستا اصالت پشتیبان گیری و حذف مکاتبات هستند موسسات در اینجا. بود که آن را به عنوان ممکن است وجود دارد به طور قابل توجهی بیشتر شما می توانید به عنوان یک باور نکردنی پیشگام و مدرس. در مورد شما به کل این دولت چیزی که شایستگی آن را بررسی چند کتاب در مورد این موضوع — مدیریت قدرتمند شبیه به برخی از دیگر توانایی طول می کشد اطلاعات و عمل است. خط پایین: در صورتی که شما یک مناسب و معقول فردی به کار برای نمایندگان خود را خواهد شد به طور فزاینده ای وفادار.

افراد باقی خواهد ماند و با کسب و کار خود و زمانی که آنها انگیزه. در شانس کردن که شما نیاز دارید که خود را بزرگ افراد و می خواهید به نگه داشتن آنها را الهام گرفته از آن را به شایستگی آغاز یک نیروی محرکه برنامه. احتمالا این فصلنامه پاداش; احتمالا آن را یک جایزه ساختار است که نسبت به مخالفان. یا شاید آن را یک سهم به مراقبت از همه چیز را برای مدارک اضافی. در صورتی که افراد متوجه آنها خواهید می توانید برای کار های بسیار زیادی انجام آنها خواهید بود 1) ملزم به خوبی کار خوبی و 2) باقی می ماند برای نظارت بر همه چیز.

به خصوص اگر کسب و کار شما به سرعت گسترش خود را به نمایندگان فضا برای توسعه در داخل سازمان عظیم است کمک کند. وجود دارد در هویج آویزان از پول بیشتر اما از سوی دیگر وجود ذهنی عامل احساس مانند آنها مورد اعتماد و در نظر گرفته شده برای کار خود را. در صورتی که شما باز کردن یک بعدی منطقه در نظر بگیرید که کدام یک از کارگران خود را ممکن است یک جامد مسابقه برای یک دولت کار وجود دارد. می افزاید: Zuñiga "اگر کسی که یک کار به خصوص کار بزرگ با سهام در نظر بگیرید در حال آماده شدن است که فردی به فرض کنترل بیش از تاجر روابط کاملا."

این باور نکردنی به احساس رضایت خود را با کار می کنند. حقیقت گفته شود, آن را یکی از کلیدی اشغال تحقق عوامل است. تحقق در کار خود می توانید ظهور از مجموعه ای از نقاط از اینکه متوجه شما ساخته شده ایده آل لیوان نسکافه به مقدار کمی از یک خانه با اخراج یک تهدید درخت. اگر مشتریان خود را بیان شکر برای این چیزها مطمئن به انتقال که انتقاد به خود کارگران است.

در اینجا وجود دارد و همه افراد نیاز است که برخی از اذعان به صورت کار بسیار زیادی انجام می شود. در صورتی که یک نماینده شده است با قرار دادن در یک معامله بزرگ از زمان در نظر گرفتن یک شات در یک کار و یا آنها ساخته شده یک تلاش ویژه ای برای کمک به یک همکار متوقف نمی برای بار دوم به ستایش آنها. آن را در مورد تظاهرات اذعان: اگر افراد احساس کنند که تلاش هستند و ارزش آنها را احساس خواهد کرد و متعهد به حفظ و تکرار آنها. "نمایندگان موفقیت که تصور می شد علاوه بر این نشان داده است که آنها تجربه بیشتری افزايش سطح رضایت از کار آنها انجام دهد. در هر صورت اگر آنها احساس خود را مدت زمان طولانی و فردی penances بودند به هیچ پایان آن را غیر محتمل است که آنها را یک تلاش ویژه ای را برای این سازمان یک بار دیگر. در امتداد این خطوط صرف نظر از اینکه آن را با توجه به تعهدات خود در محفلی که به خاطر سپردن آنها را در یک ایمیل و یا به سادگی گفت: به لطف به آنها مخفیانه آن را اساسی است که به شما نشان می دهد persevering نمایندگان خود را قدردانی می گوید:" Zuñiga.

داشتن باور نکردنی نمایندگان ایم که در سازمان شما برای برخی از زمان است عظیم به علاوه. نگه داشتن نمایندگان موجب به خصوص در موارد شدید قطعه قابل توجهی از کسب و کار خود را رفاه. طولانی مدت نمایندگان دانستن جزئیات پیچیده از همه چیز و آنها را نیز حفظ کسب و کار خود و بسیار به طور فزاینده ای جذاب است.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن