جالبترین-به دنبال سگ شما تا کنون دیده ام

Tدر اینجا خواهد بود و سگ. بسیاری از عجیب و غریب, فوق العاده, فوق العاده سگ. پری دریایی عرفانیسگ: قهرمان (نوعی

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Tدر اینجا خواهد بود و سگ. بسیاری از عجیب و غریب, فوق العاده, فوق العاده سگ.

پری دریایی عرفانی

سگ: قهرمان (نوعی سگ پشمالوی باهوش استاندارد)

پری دریایی طراحی شد و برنامه ریزی شده در طول حدود 2 سال است. برای این طراحی به کار به عنوان برنامه ریزی شده من تا به حال به رشد قهرمان مو topknot برای بیش از دو سال است. ایده من این بود که سگ به طور کامل ناپدید می شوند به طراحی. تمام رنگ های مورد استفاده بودند Opawz حیوان خانگی رنگ مو. رنگ کار انجام شد در 1-2 ساعت جلسات بیش از چند هفته است. این طرح نیز ویژه در مرتب.

ملی کوه راکی نوعی سگ پشمالوی باهوش

سگ: Gus (نوعی سگ پشمالوی باهوش استاندارد)

این طرح انجام شد و به افتخار عشق من برای طبیعت بزرگ-بازی حیوانات و پارک های ملی است. طراحی آغاز شده بود با قرار دادن الک در پایان به عقب از یک طرف. رم دوم بود بخشی از طراحی است. وای عامل این طراحی بود شاخ در رم. دوباره این طرح نیاز به بیش از یک سال به رشد در مقدار سمت راست کت. به شکل چهره و عضلات تن از هر یک از حیوانات, من مشغول به کار با یک taxidermist. The taxidermist نیز عرضه شده من با چشم شیشه ای مورد استفاده در طراحی.

آن را!

سگ: موسی (Moyen نوعی سگ پشمالوی باهوش)

این طراحی در واقع برنامه ریزی شده چون من تا به حال به کار در اطراف پیر رنگ بود که هنوز هم در موسی ، من نارنجی از یک طراحی قبلی بنابراین من تا به حال برای پیدا کردن چیزی است که خواهد یا نیاز به سر به نارنجی یا رنگ که جلد نارنجی رنگ مانند قرمز یا سیاه و سفید. یکی از کارکنان یک فیلم ترسناک فن و پیشنهاد Pennywise از فیلم آن. پس از نگاه کردن به عکس و فیلم و کلیپ, من با آن رفت. آن را تبدیل به یکی از طرح های مورد علاقه. همه رنگ در این طرح بودند Opawz حیوان خانگی رنگ مو. من لباس آسان بود—من فقط دستور yellow raincoat و برخی از بالن قرمز به جلو و طراحی با هم.

سفید برفی

سگ: Gus (نوعی سگ پشمالوی باهوش استاندارد)

برف سفید شده بود یکی از مورد علاقه من در دوران کودکی و من فکر کوتوله خواهد بود سرگرم کننده برای اضافه کردن به طراحی. یکی از بخش های مورد علاقه من از رقابت با این طرح ارائه شد. من دست از سیب به سایر رقبا که مزاج من و همراه با من skit. Groomers وانمود به خوردن سیب و سقوط بر روی صحنه است. طراحی رنگی بود با Opawz حیوان خانگی رنگ مو و رنگ کار انجام شد در 1-2 ساعت جلسات در طول هفته چند بار. طرقه در سر اضافه شد بعد. آن را بسیار سرگرم کننده به تماشای او اجرا در اطراف با بلوبرد در او دم زدن در اطراف مانند آن را پرواز.

بوفالو ("CHEROKEE میراث")

سگ: جاش (نوعی سگ پشمالوی باهوش استاندارد)

این طراحی شده بود که به افتخار مادرم و عمه من Marline زیرا آنها بسیار افتخار ما چروکی میراث. اولین بار من این طرح عمه من بود رفتن را از طریق درمان برای سرطان پستان است. او سفر با من برای بخشی از من, ارائه, همراه با پدر و مادر من. طرح اصلی تا به حال سرطان صورتی روبان در ران از بوفالو. جاش انجام شد به عنوان بوفالو 7 سال بعد پس از من تا به حال متاسفانه از سرطان و من هم مادرم را از دست داده. من تغییر طراحی با در نظر گرفتن سرطان روبان و اضافه کردن یک بومی آمریکایی رئیس در ران.

راگون HUNTIN

سگ: فانتازیا (نوعی سگ پشمالوی باهوش استاندارد)

این طرح الهام گرفته شده بود من میراث جنوبی و عشق من از منزل و شکار. پس از دریافت بسیاری از نظرات منفی در رسانه های اجتماعی مورد شکار من تصمیم به وقف من موضوع بعدی به آن است. بابا من سفر کرد با من و کمک در ارائه من به عنوان با بسیاری از طرح های دیگر من. طراحی و برنامه ریزی این یکی از روی حیله و تزویر برای groomer. من می خواستم به Fantasia من نوعی سگ پشمالوی باهوش نگاه مانند یک واکر Coonhound. این امر نیاز به اصلاح من نوعی سگ پشمالوی باهوش زیبا topknot به او به نظر می رسد مانند یک صاف با پوشش سگ. مشکل این بود که من می خواستم برای ایجاد یک تغییر بزرگ در مرحله پس من نمی خواهم به آن را قطع جلوتر از زمان. من خیلی عصبی بود که او نمی خواهد مانند یک coonhound و قضات نمی خواهد درک طراحی. زمانی که من شروع به تراشیدن سر خود را بر روی صحنه با مخاطب از همه groomers شما می توانید از گوش بریده بریده نفس کشیدن از جمعیت است. قاضی رفت و شروع به نگاه کردن به من و سگ مثل من از دست داده بود ذهن من است. به او گفتم: "don't judge me در عین حال من به پایان رسید!" که او پاسخ داد: "به نظر می رسد مانند یک سگ شکاری سگ!" من به سادگی منتظر و فکر whew!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن