"گمراهی" یک آمازون بهترین-فروش کتاب رایگان برای یک روز بیشتر (تا 7/31/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Michael M. Adams' کتاب جدید "غلط: چگونه منحرف مشوق حرص و آز شرکت های بزرگ و

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Michael M. Adams' کتاب جدید "غلط: چگونه منحرف مشوق حرص و آز شرکت های بزرگ و بی مسئولیتی ناشی از یک نقطه کور خود را در P&<." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن برای یک روز بیشتر در جولای 31سنت.
 
"گمراهی" یک گام به گام راهکار برای مدیران, CFOs صاحبان کسب و کار و منابع انسانی مدیران کمک خواهد کرد که به شما در شناسایی و کاهش چه می تواند بزرگترین علت منفی اهرم عملیاتی در کسب و کار شما.

بدون توجه به صنعت و اندازه شرکت و یا محل سکونت این کتاب را فراهم می کند ابزار برای کمک به شما کشف آنچه هر مشاور را نادیده گرفته است. این هزینه های پنهان در هر کسب و کار در حال مبدل به عنوان بدهی اما می تواند تبدیل به یک دارایی قدرتمند. شما می توانید نگاهی به این کتاب به عنوان یک دفاع شخصی جودو از انواع برای محافظت از شرکت خود را از ولخرجی های بی ارزش در مورد آنچه که باید کنترل هزینه. نه تنها ما آدرس هزینه اما مورد بحث ما روحیه کارکنان و بهبود فرهنگ شرکت و چگونه همه این موضوعات به هم گره خورده است.

"غلط" توسط Michael M. Adams رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون برای 1 روز بیشتر (7/31/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B08CS2MHB8.

"گمراهی" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:

"CFO مدیر منابع انسانی مدیران...جلوگیری از اجازه دادن به درآمد دور از خود شرکت و برنامه ریزی بهتر برای کارکنان خود را. این راهنمای باز چشم من به این واقعیت وجود دارد راه های بسیاری برای مدیریت سلامت و بیمه انجام همان چیزی که هر سال به این معنا نیست "داریم که تحت پوشش". مایک رویکرد انقلابی است اما جدید نیست. آن را شجاع, اما ثابت شده است. کار بزرگ! هر کسی که معتقد است آنها هیچ کنترل باید این کتاب را بخوانید و درک کنید که آنها انجام می دهند." – لری
 
"خواندن سوره در مدیریت سود داروخانه کاملا تغییر راه من ببینید ما شرکت طرح بهداشتی. وجود دارد بسیاری از بازیگران بد که فاسد ما, بهداشت و درمان, زنجیره تامین است. در حال حاضر که من می دانم آنچه به دنبال من می تواند به تصمیم گیری بهتر. من هرگز متوجه وجود دارد راه های بسیاری برای بهبود منافع در حالی که کاهش هزینه ها." – پاتریک
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

Michael M. Adams است که از بنیانگذاران نیروی کار مشاوران. برای بیش از یک دهه او تا به حال ناراحت کننده مکالمات با سازمان در مورد یکی از بزرگترین اقلام بودجه خود را طرح بهداشت و درمان. او با این نسخهها کار به عنوان یک مشاور به کارفرما سازمان به افشای ده ها تن از ناکارآمدی است که باعث شده آنها را به بی ارزش overpay برای مراقبت های بهداشتی خود را برنامه ریزی. او سپس توصیه می کند راه حل های که به طور خاص آدرس این فرصت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن