خوزه دوآرته در مورد نقش های مختلف دوره اسکرام مستر در یک سازمان

یک Scrum استاد برجسته و شناخته شده به عنوان "بنده رهبر" و یک مربی برای یک چالاک ، او دستور این گروه در چالاک ر

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

یک Scrum استاد برجسته و شناخته شده به عنوان "بنده رهبر" و یک مربی برای یک چالاک ، او دستور این گروه در چالاک روش و را قادر می سازد افراد به دنبال این شیوه به شدت. موقعیت تبدیل شده است به طور فزاینده مهم در عملیات کسب و کار بیش از چند سال گذشته و همچنان به گسترش در مسئولیت های خود را. خوزه Duarte, یک کارآفرین موفق و Scrum Master از کاستاریکا در مورد نقش های مختلف دوره اسکرام مستر فرض در حال تحول مصرف کننده محیط زیست است.

مناسب و معقول Scrum Master مجموعه بالا انجام گروه عناصر یک جریان مداوم و نمایی بهبود است. او فرض می کند یک کار بسیار مهم است و مسئول پویا و بهبود یک نوعی بازی فوتبال راگبی و همچنین با این نسخهها کار با صاحب محصول (PO) است که مراکز در اطراف ساختمان صحیح آیتم استفاده کنید. Scrum شاهکار است برای فعال کردن همه به درک و مصرف Scrum ارزش استانداردها و شیوه های.

یک اسکرام مستر کار هم با تمام افراد از گروه و برای هر کار خاص او جایگزین تنظیم تعهدات. دوره اسکرام مستر کار ارائه می دهد انواع مختلف از کمک به همراه افراد در گروه

دوره اسکرام مستر ایدز و در خدمت صاحب محصول در تعداد زیادی از راه های مختلفی از جمله: روش برنامه ریزی برای قدرتمند محصول انباشت مدیریت تضمین این که اهداف گسترش و مورد فضا و غیره هستند درک توسط هر بخش در نوعی بازی فوتبال راگبی تیم مناسب را قادر می سازد به درک مورد نیاز برای پاک کردن و جمع و جور مورد ساخت چیزهایی اعطا درک برنامه ریزی محصول در یک مشاهده وضعیت و خیلی بیشتر.

او همچنین مسئول برای از بین بردن سرمایه گذاری انسداد که آسانسور گروه بهره وری و اعدام در حالی که امکان بهبود به بالا-اعتماد به نفس اقلام است. دوره اسکرام مستر همچنین مربیان تیم توسعه در معتبر شرایط که در آن نوعی بازی فوتبال راگبی نیست و در عین حال به طور کامل در آغوش گرفت و درک و فهم است.

دوره اسکرام مستر را قادر می سازد نمایندگان و همکاران به درک و اجرای اسکرام شیوه های. توضیح می دهد دوآرته "دوره اسکرام مستر با این نسخهها کار به عنوان یک تغییر اپراتور که ایجاد بهره وری از این گروه است. در همان زمان او یا او باید رانندگی و آموزش انجمن در موفق Scrum انتخاب است."

دوره اسکرام مستر مربی برای پیشرفت گروه و مورد مالک. او می تواند به اخراج موانع بین شغل و توانمند سازی این مورد به مالک مشروع درایو پیشرفت است. دوره اسکرام مستر مراکز در گروه و ارقام چگونه برای کمک به این گروه با در نظر گرفتن آن به زیر سطح و بهبود اعدام. علاوه بر این او تضمین می کند که هنگامی که مسائل مربوط به ظهور این گروه به اندازه کافی آمادگی مقابله با آنها را به تنهایی. مانند هر مربی بزرگ این Scrum Master نمی مراقبت از مسائل نگاه توسط گروه; بلکه او باعث می شود آنها را به مراقبت از این مسئله است. فقط در شرایط فوق العاده زمانی که این گروه نمی تواند حل و فصل این موضوع Scrum Master کامل طول می کشد مسئولیت و مسئولیت برای موضوع می شود و آن را حل و فصل.

غالبا Scrum Master شناخته شده است به عنوان یک رهبر خدمتگزار. صرف نظر از اینکه او یک گروه مربی فردی است که بنده به نوعی بازی فوتبال راگبی ، می افزاید: دوآرته "بنده رهبر کسی است که می پرسد" چه می شود من قادر به انجام امروز به حمایت از شما و این گروه به تدریج ماندگار?' به عنوان مخالف به درخواست " چه شما در حال رفتن به برای من امروز؟'. هدف این است که برای ارتقا و افزایش همکاری و فرد در ارتباط است."

دوره اسکرام مستر دارای موقعیت برای تضمین این که آیا این گروه تحریم ها و میله های به نوعی بازی esteems استانداردها و شیوه های نزدیکی خاص روش از نوعی بازی فوتبال راگبی ، دوره اسکرام مستر تشویق scrum به منظور بهبود روش و دستیاران در تقویت منتقل اهداف کسب و کار. اقتدار یک اسکرام مستر نیست در واقع معادل که مفید سرپرست یا مدیر. یک Scrum Master نمی رزرو گزینه ای برای استخدام و آتش و نمی توانید برخی از اطلاعات در مورد اوج انتساب. او نیز ندارد تعهد تضمین کار کامل. بلکه Scrum Master را قادر می سازد به توصیف و نگه دارید و سریع به روش خود را برای اطمینان از این کار می کند کامل است.

فردی که نیاز به عملی مربی باید مهارت. این ثابت می ماند برای یک اسکرام مستر به عنوان به خوبی. او باید درک مسائل تخصصی این گروه نیاز به آدرس و نوآوری های این گروه استفاده خواهد شد فکر می کنم از پایان ترتیبات. برای یک اسکرام مستر کار اطلاعات در فضای کسب و کار است که فوق العاده مفید, به عنوان مخالف به استاد در کسب و کار منطقه است.

Scrum کارشناسی ارشد باید مداوم از آنجایی که آنها نیاز به ارائه فرصت به گروه برای پیدا کردن پاسخ صحیح را به تنهایی. در حال حاضر و دوباره Scrum Master باید بیمار و تنظیم چگونه گروهی است که مدیریت یک موضوع خاص است.

بودن Scrum Master یکی باید به همکاری توانایی کار با آیتم مالک بهبود گروه و هر گروه دیگر صرف نظر از اینکه این افراد خواهد بود مشروع درگیر با نوعی بازی فوتبال راگبی. دوره اسکرام مستر به عنوان یک روش مربی را قادر می سازد نوعی بازی فوتبال راگبی به همکاران به طوری که برای به انجام رساندن هدف.

دوره اسکرام مستر می رود در مورد به عنوان مدافع این گروه اطمینان حاصل کرد که همه در حال پیشرفت سادگی و سرمایه گذاری آماده برای عمل است. نتیجه گیری دوآرته "Scrum کارشناسی ارشد فرض حیاتی در تنظیم منافع دیگر دو Scrum-مرتبط با بخش: صاحب محصول و بهبود است. برای تنظیم این دو متمایز قدرت Scrum Master باید دلنشین و قوی است. معمولا این Scrum Master نمی ماند بین صاحب محصول و گروه بلکه به او کمک می کند تا در ایجاد معقول مکاتبات و نتایج ایده آل و عالی کار تحویل."

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن