مغلوب ساختن پیشی جستن 'موج' فدرال به شیکاگو مانند آن Warzone

خروش آمده است خانه. با استفاده از زبان با اقتباس از جنگ در عراق و افغانستان و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

خروش آمده است خانه.

با استفاده از زبان با اقتباس از جنگ در عراق و افغانستان و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه پرده برداری باز استقرار وزارت دادگستری FBI و میهن ماموران امنیتی به Chicago—محل سفیده اغلب در توصیف euphemistic و نژادپرستانه شرایط—و به میزان کمتر آلبوکرک.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیوست توسط دادستان کل لایحه بر اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ و FBI مدیر کریس Wray پیش نمایش بسیار منادی "افزایش فدرال اجرای قانون را به جوامع گرفتار جرم و جنایت خشونت آمیز."

راه تهمت و مقامات او را توصیف آینده عملیات ساخته شده در "آمریکا قتل عام" موضوع مغلوب ساختن پیشی جستن مراسم تحلیف حتی به عنوان بار به رسمیت شناخته شده فعلی افزایش جرم و جنایت خشونت آمیز است که هیچ جا در نزدیکی اوج دیده می شود در اوایل 1990s. صدایی به عنوان اگر آنها توصیف شهری ضد شورش در امریکا آنها گفت: اجرای قانون فدرال خواهد کمک پلیس محلی—و آنها را بارها و بارها مورد ستایش قرار داد به عنوان "قهرمانان"—در نظر گرفتن بازگشت خیابانهای آمریکا از دشمنان به عنوان متنوع به عنوان جنایتکاران و چه مغلوب ساختن پیشی جستن به نام "بی قانونی دادند چپ رادیکال است."

مقامات ارشد برجسته به اصطلاح عملیات از افسانه گرگ و بار را به طور گسترده ای محکوم سرکوب در زندگی موضوع معترض در پورتلند چیزی Chicagoans در مصاحبه با The Daily Beast بازدید با شک و تردید. اما بر تار تمایز. "ما تا به حال این رویداد وحشتناک در مینیاپولیس"—وحشتناک پلیس و قتل جورج فلوید رفت و ناگفته توسط Barr—"اما پس از آن ما تا به حال این واکنش شدید است که شرور و اهریمن پلیس" پیشرو در نظر او به "افزایش قابل توجهی در جرم و جنایت خشونت آمیز در بسیاری از شهرستانها."

مغلوب ساختن پیشی جستن زبان از مبارزه و مقاومتی تکرار جورج دبلیو بوش در سال 2007 سخنرانی پیش نمایش خود را در تنش ها در عراق و باراک اوباما در سال 2009 در سخنرانی پیش نمایش خود را تشدید نمود. "این خواهد بود که سخت کار پر زحمت آن را در زمان جزر و مد نمی خواهد عقب رفتن یک شبه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. نه خروش زمانی پایدار امنیت—هر چند هر دو درگیر یک افزایش در اجرای قانون فدرال و همچنین نیروهای نظامی و تنها افزایش خونریزی. این افراد از مغلوب ساختن پیشی جستن افزایش هستند آمریکایی ها.

در شیکاگو که در آن شهردار لری Lightfoot است با احتیاط استقبال فدرال تقویت اما هشدار داد در برابر استفاده از آن در برابر معترضان دیرین وکلای مدافع و فعالان می ترسید که تقویت اجرای قانون فدرال حضور را به خطر اندازد Chicagoans حقوق, آیا آنها معترضان یا نه.

عصر Laudermilk یک مقام رسمی در Cook County, مدافع عمومی دفتر گفت: دفتر او تا به حال هنوز به جریان در مورد آنچه که آمده بود در شیکاگو تنها چند ساعت قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن انتظار اعلام. او به ویژه نگران آن است که یخ خواهد بود "هدف قرار دادن غیر شهروندان" در شیکاگو یک پناهگاه شهرستان. ICE تحقیقات امنیت داخلی جزء مستقر خواهد شد به شیکاگو بر و گرگ را تایید کرد.

"من انتظار می رود آنها را به استقرار در محلات در جنوب و غرب این شهر در درجه اول و اسپانیایی محله" Laudermilk گفت. "ما نگران ما باید مشتریان دستگیر و ما نمی دانیم چه سازمان اجرای قانون در حال انجام است دستگیری ما نمی خواهد می دانم که آنها خواهید بود بازداشت و یا اگر آنها می شود با توجه به دسترسی به تلفن به تماس بگیرید."

"ما از آنچه اتفاق افتاده است در پورتلند که چه این پلیس مخفی را تنها به تشدید وضعیت. این یک بی توجهی کامل برای بشر و حقوق اساسی از معترضان و آن را نژادپرستانه و سیاسی gambit مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است در ناامیدی او را به خاطر از دست دادن در پای صندوقهای رای گفت:" فلینت تیلور شیکاگو وکیل است که صرف دهه litigating علیه خشونت پلیس.

تریسی Siska سر از شیکاگو عدالت پروژه گفت که او انتظار می رود به گسترش اجرای قانون حضور در درجه اول امنیت "تئاتر" است که هیچ چیز انجام خواهد شد به آدرس منابع خشونت در شیکاگو است.

"اگر آنها در عنوان شناسایی و اجرای قانون به عنوان آنها را برای چندین دهه آنها احتمالا نمی خواهد ترک خوردگی و سر انجام این کاملا خلاف قانون اساسی مسائل آنها در پورتلند" Siska گفت. "اگر آنها می آیند به عنوان Stormtroopers مانند آنها در پورتلند سپس آن را مشکل بزرگ است."

تیلور اضافه شده است که او می ترسید این آخر هفته آینده سیاه زندگی ماده تظاهرات ثابت خواهد بود flashpoint. پلیس شیکاگو واکنش نشان داد و با خشونت به آخر هفته گذشته تظاهرات پیش از فدرال به علاوه ، اما تیلور گفت: صحنه های مقاومت از مادران در پورتلند نیز می تواند منادی چه خواهد شد مقابله با شیکاگو سرکوب.

"است که تنها رفتن به تکثیر در نوع در اینجا در شیکاگو چرا که مردم در اینجا نمی خواهم تهمت به حمله به جوامع که در آن زندگی می کنند," تیلور گفت. "آنها می توانید از طریق بهانه ای برای دیدن این نژاد پرستی است که زمینه همه از این است."

Barr گفت: عملیات افسانه جریان برای چند هفته گذشته با حدود 200 ماموران فدرال در شهر کانزاس ارسال خواهد که در اطراف بسیاری از شیکاگو با 35 برای آلبوکرک. تهمت و قول داد که دیگر شهرستانها خواهد به زودی این برنامه است.

گرگ سنا تایید نشده اقدام DHS وزیر شده است که چهره پورتلند كردم گفت: "هر منطقی آمریکا" موافق با مغلوب ساختن پیشی جستن را افزایش منافع امنیت عمومی. او مورد ستایش قرار داد اقدام "برای محافظت و دفاع از صلح و آزادی برای ما ارزش در این کشور است."

اما سابق امنیت داخلی مهاجرت و مقامات ادعا که گرگ اقدامات در پورتلند به ارمغان آورده است DHS به بی احترامی و شتاب گیری روند رشد اعتماد به نفس عمومی.

DHS' تهاجمی استقرار در پرتلند—و گرگ را آشکار اشتیاق برای شیکاگو پروژه در روز چهارشنبه—در تقابل با چگونه پنتاگون به عقب کشیده پس از مواجهه با پژمرده انتقاد را به دلیل دخالت در اوایل ماه ژوئن سرکوب Black Lives Matter تظاهرات در واشنگتن دی سی رئیس ستاد مشترک ارتش به نام خود کفش پیاده روی با مغلوب ساختن پیشی جستن در سراسر یک میدان لافایت پاک از معترضان یک اشتباه است. وزیر دفاع علامت Esper عموم عقیده داشت از مغلوب ساختن پیشی جستن در استفاده از فعال وظیفه نظامی علیه شهروندان معترض.

"Esper و ژنرال. [علامت] Milley به رسمیت شناخته شده است که دخالت نظامی در ناآرامی ها در اینجا در سی بود که به طور بالقوه آسیب رساندن به شهرت نظامی که عبور یک خط بین سنتی نقش نظامی داخلی و اجرای قانون" گفت: David Lapan بازنشسته دریایی سرهنگ و مقام سابق در هر دو DHS و پنتاگون. "من فکر نمی کنم DHS است چرا که دارای تاریخ است که وزارت دفاع می کند و یا آن را به نظر می رسد این نگرانی برای عبور از آن خط است."

Lapan گفت که DHS رهبری است که نه تایید شده توسط سنا بود اجازه این گروه برای تبدیل شدن به یک کمکی از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات.

"رئیس جمهور شده است بسیار آشکار در صحبت کردن در مورد آن است. او قرار است در stark حزبی از نظر کارگردانی خود خشم و این اقدامات در نقل قول را تمام کردن 'دموکرات و چپ رادیکال است.' در حال حاضر DHS است که سیاسی به دلیل چگونه رئیس جمهور است DHS انجام خواسته های خود" Lapan گفت.

"DHS در حال حاضر در آن ارشد صفوف هیچ سنا تایید انتصاب همه 'بازیگری' بنابراین توانایی آن دسته از مقامات مسئول در این سازمان را به عقب براند و خود را نگه دارید خود را در برابر استفاده نادرست از این سازمان شده است عمیقا تضعیف و تضعیف این دولت" اضافه شده دوریس Meissner یک کلینتون-عصر کمیسر مهاجرت و تابعیت خدمات سلف آژانس از یخ است.

در عراق و افغانستان یک دلیل اصلی نهایی بیهودگی از موج بود جایگزینی خشونت برای پایدار سیاسی در چارچوب پذیرفته شده توسط محاصره جمعیت. مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید به تکرار است که به عنوان درمان قابل تعویض خشونت های شهری با دموکراتیک و رهبری سیاسی موسوم به " عملیات افسانه—و همچنین به عنوان بزرگترین جنبش اعتراضی در تاریخ آمریکا است که خواستار یک حساب با صدها سال از سفید برتری اجرا توسط دولت است.

"چشم انداز من برای شهرهای آمریکا نمی تواند متفاوت تر از بی قانونی تحت فشار قرار دادند توسط رادیکال چپ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من می خواهم برای حمایت و افتخار بزرگ ما پلیس."

که اشاره به یکی دیگر از میراث موج در عراق و افغانستان است. خود را ماندگار ترین ترکیبات نمی شد و مردم هر دو کشور که در نام امریکا ادعا به عمل می کنند. پایدار برای حمایت از موج آمد و به جای آن از خارجی نیروهای امنیتی وابسته به امریکا است. در خانه و خارج از کشور افرادی که تحمل چنین موج اغلب به دنبال آن نیروهای با ترس و بی اعتمادی نه احترام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب