هند: فرانسه هواپيمايی جت زمین تنشها میان چین

پنج جدید جت فرود در هاریانا دولت به یک توپ آب درود می فرستم و تحت تدابیر شدید امنیتی است. دولت هند خریداری کرد

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

پنج جدید جت فرود در هاریانا دولت به یک توپ آب درود می فرستم و تحت تدابیر شدید امنیتی است. دولت هند خریداری کرده بود 36 هواپيمايی جت های جنگنده در تلاش برای نوسازی ارتش خود را.

هند دریافت شده در چهارشنبه پنج هواپيمايی جت های جنگنده از آن به دست آمده در چند میلیارد دلار قرارداد با فرانسه است.

می آید در یک زمان از تنش بین هند و چین در طول مرز سرزمین لاداخ که در آن زد و خورد در ماه ژوئن که شامل hand-to-hand combat بین سربازان دو کشور چپ 20 سرخپوستان مرده است.

هند خریداری کرده است و در مجموع 36 فرانسه هواپيمايی مبارزان در یک معامله تخمین زده می شود ارزش $9.4 میلیارد دلار است. همه آنها برنامه ریزی برای تحویل در پایان 2021.

دولت هند خبر ورود هواپیماهای اگر چه پلیس و سربازان بسته جاده های منتهی به پایه ممنوع, عکاسی و اجرا محدودیت در تجمع بیش از چهار نفر در مجاورت.

امنیت در اطراف امبلا پایگاه هوایی در ایالت هاریانا که در آن جت وارد شده است. آب-توپ گارد افتخار استقبال هواپیما زمانی که آنها فرود آمد.

ادامه مطلب: هند به شیر مادر گرفتن آن اقتصادی تکیه بر چین ؟

نخست وزیر نارندرا مودی استقبال از ورود جت. "وجود دارد هیچ قربانی مانند دفاع ملی; there is no good deed مانند دفاع ملی; هیچ عمل وجود دارد مانند دفاع ملی" مودی توییتی.

هند وزیر دفاع Rajnath Singh همچنین جشن جت, اما ارسال یک تهدید محجبه که بسیاری می گویند با اشاره به چین است.

"اگر هر کسی باید نگران یا انتقادی در مورد این قابلیت جدید ... باید کسانی که می خواهند به ما را تهدید تمامیت ارضی" سینگ در توییتر نوشت.

رهبر مخالفان راهول گاندی تبریک گفت نیروی هوایی هند در دریافت جدید جت های جنگنده مطرح شده اما یک سری از سوالات در هزینه و تعداد جت خریداری شده است.

در سال های اخیر هند تبدیل شدن به بزرگترین وارد کننده اسلحه به عنوان آن اقدام به نوسازی نظامی خود را. در جولای 2, هند, وزارت دفاع نیز در تایید خرید از 21 روسی MiG-29 و 12 Sukhoi Su-30MKI هواپیماهای جنگنده هزینه $2.43 میلیارد به جای منسوخ دوران شوروی سلاح.

تنش با چین

هندی و چینی نیروها در شش هفته-بست طولانی در هیمالیا مرز پس از این حادثه که منجر به مرگ و میر. چین نیز متحمل تلفات اما نشان داد این ارقام است.

هر دو طرف باید سرزنش یکدیگر برخورد کرده اند و همچنین قرار است هزاران نفر از نیروهای نظامی وجود دارد و حتی به عنوان آنها به دنبال مذاکرات است که آنها می گویند هدف کاهش تنش است.

jcg/rt (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن