Jürgen Klopp را لیورپول تاج لیگ

مربی آلمانی این تیم به پایان رسید 30 سال صدمه دیده پس از چلسی را شکست داد و عنوان رقبای منچستر سیتی 2-1 در است

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

مربی آلمانی این تیم به پایان رسید 30 سال صدمه دیده پس از چلسی را شکست داد و عنوان رقبای منچستر سیتی 2-1 در استمفورد بریج. لیورپول آخرین برنده لیگ قهرمانی در سال 1990.

لیورپول شد تاج لیگ قهرمانان اروپا پنج شنبه شب پس از نزدیکترین رقیب منچستر سیتی از دست داد 2-1 به چلسی در استمفورد بریج.

Jürgen Klopp تیم در حال حاضر غیر قابل بحث 23-نقطه در صدر جدول با هفت بازی به بازی. این اولین هر تیم در لیگ برتر تاریخ تا به حال مهر و موم شده به عنوان.

لیورپول سال گذشته موفق به کسب انگلیسی قهرمانی در سال 1990 و این 19th, بار, باشگاه, برنده داخلی عنوان یکی کمتر از منچستر یونایتد.

"این یک لحظه بزرگ من به طور کامل تحت الشعاع" زیدان گفت: آسمان ورزشی.

ادامه مطلب: نظر: Jürgen Klopp های لیگ برتر با پیروزی لیورپول یادآور فراموش نشدنی برای بوروسیا دورتموند

"امشب از آن است که برای شما در خارج وجود دارد" زیدان گفت: پرداختن به طرفداران قرمز در حالی که اصرار آنها برای جمع آوری در گروه های جشن. "این باور نکردنی است. من امیدوارم که شما در خانه ماندن و یا رفتن در مقابل خانه خود را اگر شما می خواهید, اما نه بیشتر. ما آن را با هم در این لحظه و این شادی را به انجام آن را برای شما."

زیدان 'تجسم' باشگاه

کنی دالگلیش بود که آخرین مدیر منجر به آنفیلد باشگاه به عنوان افتخار 30 سال پیش بود effusive در ستایش خود را از وقت فعلی: "یورگن شده است فوق العاده و او تجسم همه چیز که باشگاه فوتبال لیورپول برای غرفه" لیورپول افسانه گفت: BT ورزشی: "او قدردانی و احترام همه است که با این نسخهها کار در همه آنها یک موقعیت. بنابراین هر آنچه که آنها سزاوار آن است."

"ما باید خیلی بیشتر روز را به نگاه به جلو به زمانی که یورگن وجود دارد."

بیشتر بخوانید: چگونه به بایرن کمک کرد تا به لیگ برتر راه اندازی مجدد

لیورپول در scintillating فرم چهارشنبه شب پس از آنها کوبید کریستال پالاس 4-0 به تحت فشار قرار دادن منچستر سیتی پیش از شهرستان سفر به چهره چلسی در روز پنج شنبه.

لیورپول نتیجه به معنای تنها پیروزی را برای پپ گواردیولا را در تیم چیزی است که آنها قادر به رسیدن به اهداف پس از از مسیحی Pulisic و Willian دیدم خاموش شهرستان و با آن هر گونه ضعف امیدوار است که آنها تا به حال برای حفظ عنوان خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن