طرفداران K-pop take over #WhiteLivesMatter برچسب

برچسب استفاده شده است به مخالفت با #BlackLivesMatter جنبش بود که پرسیده پس از مرگ هفته گذشته جورج فلوید. اما ط

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

برچسب استفاده شده است به مخالفت با #BlackLivesMatter جنبش بود که پرسیده پس از مرگ هفته گذشته جورج فلوید. اما طرفداران K-pop استفاده کرده اند #WhiteLivesMatter با تصاویر و ویدئوها از خوانندگان مورد علاقه خود را.

طرفداران کره جنوبی, موسیقی پاپ, محبوب شناخته شده به عنوان K-pop گرفته اند و این #WhiteLivesMatter برچسب عنوان یک راه برای غرق کردن دیگران که خواستار استفاده از برچسب برای جایگزین انگیزه.

های تحریک آمیز تگ اغلب استفاده می شود توسط سفید supremacists شاهد افزایش استفاده به عنوان پاسخ به #BlackLivesMatter جنبش با بسیاری از نوشته های مخالفت و یا انتقاد از اعتراضات را برانگیخت توسط مارس 25 کشتن جورج فلوید. این تظاهرات آغاز شد و در ایالات متحده اصولا در ایالت مینه سوتا اما پس از گسترش در سراسر ایالات متحده و بقیه جهان خیلی به غم وغصه از برخی از کسانی که پاسخ داده اند با پست های رسانه های اجتماعی از جمله هشتگ #WhiteLivesMatter.

اما طرفداران K-pop باید واکنش نشان داد و در یک روش غیر معمول برای بحث برانگیز برچسب — آنها باید متوسل به ارسال تصاویر و ویدئوها از خوانندگان مورد علاقه خود را همراه با #WhiteLivesMatter به این امید که آن را مانع کسانی که خواستار استفاده از آن همراه با ضد اعتراض به پست ها.

بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ جروم بواتنگ: "هیچ کودک متولد شده یک نژادپرست'

پس از طرفداران K-pop آب گرفتگی برچسب با عکس ها و فیلم های خود را بت اصطلاح شروع روند در توییتر. به طوری که در حال حاضر زمانی که کلیک کردن بر روی آن را نمایش می دهد هزاران نفر از K-pop نوشته ها و پیام های حمایت از معترضان در ایالات متحده و جاهای دیگر و همچنین تصاویر از کره جنوبی ستاره پاپ.

آلمانی 'استاکر' مورد نشان می دهد که چرا زندگی یک ستاره K-pop است بنابراین استرس زا

برخی از طرفداران K-pop در حال حاضر با تمرکز بر دیگر هشتگهای مانند #AllLivesMatter.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب