هلند به روسیه به دادگاه اروپایی بیش از MH17 داونینگ

با در نظر گرفتن این مورد به دادگاه اروپایی حقوق بشر دولت هلند گفت: این امید به رسیدن به "حقیقت و عدالت و پاسخگ

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

با در نظر گرفتن این مورد به دادگاه اروپایی حقوق بشر دولت هلند گفت: این امید به رسیدن به "حقیقت و عدالت و پاسخگویی" برای 298 قربانیان. این خطوط هوایی مالزی با مسافر جت به ضرب گلوله کشته شد در سال 2014.

دولت هلند روز جمعه اعلام کرد که آن را به فایل یک دست کت و شلوار در برابر روسیه در دادگاه حقوق بشر اروپا بر مسکو را به اتهام نقش در سال 2014 سقوط Malaysia Airlines flight MH17 .

مسافر هواپیما که پرواز از آمستردام به کوالالامپور به ضرب گلوله کشته شد بیش از شرق اوکراین در ماه ژوئیه 2014, کشتن 298 افرادی که در هیئت مدیره. هلند شد و به نزدیک به دو سوم از قربانیان.

هلند برگزار کرده است روسیه را مسئول سقوط اگر چه کرملین این اتهام را رد کرده.

"دستیابی به عدالت برای 298 قربانیان سقوط پرواز MH17 است و باقی خواهد ماند و دولت در بالاترین اولویت" وزیر امور خارجه Stef Blok گفت. "با در نظر گرفتن این مرحله امروز ... ما در حال حرکت و نزدیک به این هدف است."

در نامه ای به پارلمان هلند اعلام کرد این حرکت دولت گفت که امیدوار است برای رسیدن به "حقیقت و عدالت و پاسخگویی" برای کسانی که درگذشت.

این حرکت در نظر گرفته شده است به موارد فردی که آورده شده است قبل از دادگاه توسط بستگان 65 هلندی قربانیان.

هلندی طرح دعوی در دادگاه است که یک نمونه نادر از یک کشور دیگر قبل از دادگاه حقوق بشر اروپا با تنها 24 موارد مشابه از سال 1953.

روسی مجلس dubs مورد 'عجیب و غریب ابتکار'

اعلام می آید در میان مداوم هلندی دادگاه جنایی بیش از این مورد که از سر در ژوئن تاخیر زیر به خاطر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

ادامه مطلب: MH17 محاکمه رزومه در هلند پس از coronavirus تاخیر

دادستان شارژ سه روس و اوکراین برای تیراندازی کردن هواپیما. چهار مردان هستند که سعی در abstentia از روسیه نمی استرداد شهروندان خود و اوکراین متهم را اعتقاد بر این است به دست آورد و یک پاسپورت.

اتهامات شد و در نتیجه از تحقیقات جاری به سقوط توسط یک تیم بین المللی از هلند, بلژیک, استرالیا, اوکراین و مالزی است.

به دنبال عدالت برای قربانیان

به گفته محققان یافته های یک Buk موشکی ضد هوایی اخراج شد از خاک در شرق اوکراین تحت کنترل طرفدار مسکو شورشیان جدایی طلب و منفجر بوئینگ 777 از آسمان.

محققان گفته اند شواهدی وجود دارد که این موشک که پرواز MH17 آورده بود به اوکراین از یک پایگاه نظامی روسیه و موبایل لانچر استفاده می شود به آتش بعدها به ارمغان آورد به روسیه است.

در 2018, دولت هلند در بر داشت روسیه در قبال تیراندازی ایران است و به طور جداگانه جمع مسکو برای مسئولیت دولت در تصادف.

"دولت دارای اهمیت بوده و ادامه این جلسات با روسیه در موضوع دولت مسئولیت" هلندی وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت. "هدف از این جلسات این است که برای پیدا کردن یک راه حل که عدالت به enormous درد و رنج و آسیب های ناشی از سقوط پرواز MH17.'"

rs/msh (ایسنا خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن