Kayleigh McEnany: مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی از رای های پست 'دلیل'—نه فقط یک بیماری همه گیر

به عنوان انتظار می رود, کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany نامیده می شد و به دفاع از رئیس جمهور دونالد مغل

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

به عنوان انتظار می رود, کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany نامیده می شد و به دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در برابر تهدیدات ایالت میشیگان برای پستی absentee ballot برنامه های کاربردی برای ساکنان در وسط یک بیماری همه گیر. او تلاش به آمده تا با یک منسجم توضیح.

پرسید دقیقا چه تهمت معتقد است که "غیر قانونی" در مورد میشیگان وزیر امور خارجه اقدام McEnany قادر به پاسخ به این سوال بلکه ادعا کرد که توییت خود بودند "به معنای هشدار" وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و سرپرست دفتر مدیریت و بودجه در مورد "نگرانی" بیش از ارسال پول به کشورهای در میان "بالقوه" تقلب از ایمیل انبوه-در رای گیری روش. "با توجه به غیر قانونی و قانونی بودن آن است که یک سوال برای کمپین," او اضافه شده است.

از آنجا سی ان ان Kaitlin کالینز با اشاره به آشکار نفاق از مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات داده شده که او خود را با استفاده از پست الکترونیکی-در رای گیری برای رای دادن در فلوریدا اولیه به تازگی به عنوان دو ماه پیش.

"رئیس جمهور توسط رئیس جمهور" McEnany پاسخ داد nonsensically "که به معنی او را در اینجا در واشنگتن است. او قادر به رای خود را در فلوریدا دولت خود را اقامت."

وزیر مطبوعات و سپس به خبرنگاران گفت که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "پشتیبانی از پست الکترونیکی-در رای گیری برای یک دلیل زمانی که شما یک دلیل است که شما قادر به در حال حاضر."

"اما وجود دارد یک بیماری همه گیر در رفتن" کالینز پاسخ داد.

"در حال حاضر" McEnany گفت. "ما بسیار دور از نوامبر 3rd. من خوشحالم که شما را یک ابزار پیش بینی و می توانید به ما بگویید که چه می خواهد اتفاق می افتد در نوامبر 3rd, من قطعا نمی, و نه رئیس جمهور."

علاوه بر این واقعیت است که به عنوان کالینز با اشاره به این رای توسط ایمیل روش نیز بر آینده اولیه انتخابات بسیاری از کشورها—از جمله کسانی که در اجرا توسط خواهان—در حال ساخت تلاش در حال حاضر اجازه می دهد تا مردم را به رای غایب چرا که اگر آنها تا پاییز صبر کنید و coronavirus همه گیر است که هنوز ساخت آن را خطرناک برای رای دادن از آن خواهد شد خیلی دیر است.

در نهایت McEnany خواسته شد توسط یکی دیگر خبرنگار چرا تهمت نیست فقط صحبت Mnuchin و OMB مدیر راسل Vought به tweeting به طور مستقیم به جای پیام خود را به جهان است. "از آنجا که رئیس جمهور معتقد است در شفافیت بی سابقه ای" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب