درس هایی از نوار مجازی

یک بزرگ بسیاری از مردم انجام داده اند قهرمانانه و فداکارانه چیزهایی در پاسخ به این رمان coronavirus بیماری همه

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

یک بزرگ بسیاری از مردم انجام داده اند قهرمانانه و فداکارانه چیزهایی در پاسخ به این رمان coronavirus بیماری همه گیر. چند انجام داده اند احمق و خودخواه همه چیز. من نمی توانم بگویم من اول و من امیدوارم که من نمی دوم. آنچه من انجام آنچه که من می دانم که چگونه به انجام این کار است که نشان می دهد مردم چگونه به مخلوط نوشیدنی. جمعه, مارس 29 من بسته 75-بعد اجرا ارسال یک توییتر موضوع در ساعت کوکتل نشان—تصاویر—چگونه های مختلف کلاسیک (یا کلاسیک-ish) نوشیدنی با مواد مردمی بودند به احتمال زیاد به اطراف و یا حداقل ممکن است قادر به رسیدن به علاوه کردن کاف (برخی می گویند off-the-ریل) تفسیر در مورد چگونه به آن را مخلوط و هر چیز دیگری میآید به سر من.

چگونه آن را شروع

روز شنبه, مارس 14 2020, من در حال حاضر تلاش شده است بسیار سخت برای جلوگیری از مردم برای بیش از یک هفته و به دنبال در سومین شب از رسمی پناهگاه در محل قرنطینه مستند, هر آنچه شما می خواهید به آن تماس بگیرید. حتی اگر من می خواستم به بیرون رفتن برای یک نوشیدنی بسیاری از میله در اطراف من در حال حاضر بسته شده (که می تواند بسته با قانون دو روز بعد). با همسر و دختر من (که 23 و به طور موقت زندگی می کنند با ما) به آرامی راه خود را به خانه از آیداهو من به تنهایی با گربه. اما چستر و ممی نیست گفت: بسیار و من خسته شده بود. پس چرا mix خودم که نوشیدنی ؟

اما همانطور که من از بطری های حومه قدیمی نیویورک نوشیدنی که برای من غیر قابل توضیح ولع مصرف من تا به حال فکر می کردم.

من تنها کسی نیست که به دام افتاده در خانه است که می تواند مخلوط کردن چیزی برای فایل کردن burrs چپ توسط فرآیند انصراف از طریق ترسناک هفته. اما نه همه در خارج وجود دارد در حال صرف 20 سال گذشته آموزش مردم چگونه به مخلوط نوشیدنی و همه تا به حال یک خانه پر از بطری فقط در مورد همه چیز از Aalborg Aquavit به Zubrovka همراه با نوار دنده در جهان است. من حتی یک لیمو و دو و نیم لیمو.

بنابراین اگر وجود دارد برخی از سرگرم کننده راه برای قرار دادن تمام چیزهای که در اختیار? منظور من از در نظر گرفتن تمام مشروبات الکلی در خانه و قرار دادن آن در خم. درک قهوه ای دین از واشنگتن دی سی بار من در حال حاضر بیشتر یا کمتر با اشاره به راه با ارائه در توییتر نشان می دهد یک دستور غذا برای هر کسی که توییتی او برخی از مواد تشکیل دهنده. که ارائه شد سخاوتمندانه در واقع (به عنوان Derek) و برای چند روز وجود دارد او گران خود از پاسخ دادن به بهمن درخواست آن را تهدیدی است.

من که خوب و زحمتکش و یا بلند پروازانه. اما یک چیزی که من می تواند انجام دهد این است که مردم نشان می دهد که چگونه به ترکیب خوب و قوی نوشیدنی اگر نه دقیقا آنچه که آنها تا به حال در خانه و سپس با هر آنچه در من است که من فکر می کردم آنها نیز ممکن است داشته باشد (به طوری که هیچ کس تنها-در-ناحیهای در شمال غربی عماری به Goan بادام زمینی-میوه فنی و دیگر چیزهای عجیب و غریب که تجمع می یابد هنگامی که شما سفر به جهان در مشروب الکلی ضرب و شتم).

بنابراین من هم زده تا حومه شهر من—که ویسکی چاودار جامائیکا رم پورت شراب و bitters—من در زمان من آیفون 6s و جامعی از یک سری از تصاویر از این روند است. پس من نشستم sipped کوکتل و ارسال تصاویر در توییتر با مناسب تفسیر برای هر. (من @DavidWondrich راه.) اما قبل از من نشستم من در زمان یک شات سریع از من شستن دست من و یا حداقل یکی از آنها است. من نیاز به نگه داشتن دوربین. من استفاده می شود که به منجر موضوع ، سپس آن را به مواد تشکیل دهنده و به دنبال آن توسط چرخ دنده و سپس گام به گام نسخه ی نمایشی از طریق فرایند.

LO-FI سرسبز ساعت

در حال حاضر این نبود معمول خود را Instagram-سبک کوکتل محتوا.برای یک چیز وجود نداشت روشن و نور محیط است. من اصلا واقعی بار در خانه من آنجا خانه من است و creaky و اتاق کوچک هستند و به خوبی چیده شده برای چنین چیزهایی بنابراین من با مخلوط کردن جایی که من معمولا انجام آن در آشپزخانه بلوک قصاب. افت برخی از قفسه های کامل تصادفی گلدان و تابه. وجود دارد یک جعبه کشمش سبوس اگر شما نگاه تیز.

همانطور که برای روشنایی اگر من به نوبه خود در همه آشپزخانه وسایل به علاوه یک در شربت خانه آن را خوب "کافی" است که در مورد بهترین شما می توانید می گویند.

به علاوه من انگشت شست تایپ می گه است. همراه با توییتر را بدنام عدم ویرایش تابع ساخته شده است که برای یک تعداد از غلط املایی برخی از آنها دردناک است. من می توانم ثابت کرده اند که اگر من برنامه ریزی شده همه چیز را; نوشت توییت در پیشبرد روی کامپیوتر. این نوع از چیزی. (که همچنین ثابت مشکل دیگر این واقعیت است که من را فراموش کرده به ذکر است bitters و تا به حال رویه آنها را در پایان از موضوع است.) اما من می خواستم به انجام همه چیز را در زمان واقعی درست مثل یک متصدی بار می کند هنگامی که او باعث می شود نوشیدنی خود را. که به معنای هر صدای جیر جیر می توانست نوشته شود به عنوان سریع که ممکن است پس از مردم خواهد بود انتظار برای نوشیدنی خود را پس به صحبت می کنند. بنابراین من به هدر رفتن مقدار زیادی از زمان غلط گیری و بررسی هنگامی که وجود دارد یک نوشیدنی مخلوط شود.

با وجود همه این نیمه assery یک عدد تعجب آور از دوستان من و منظم توییتر خدمه اظهار نظر در این موضوع. من می خواهم گاهی اوقات ارسال شده نوشیدنی قبل از اینکه با چنین واکنش. چه تر است نیز وجود دارد از نظر مردم من تا به حال هرگز شنیده از قبل و چند نفر حتی پاسخ با تصاویر خود را Suburbans.

روز بعد من به نوعی فراموش کرده در مورد همه چیز و هیچ چیز دیگری. زمانی که شش ساعت نورد در اطراف هر چند تعداد کمی از مردم خواسته که امشب کوکتل شد. روز پس از آن, من مخلوط یک Daiquiri. همان مته. به عنوان با حومه, من پیشنهاد مختلف جایگزین اگر شما نمی باید این عنصر و یا آن یکی. بر خلاف با حومه وجود دارد بسیاری از راه هایی برای ایجاد یک Daiquiri. من از آن ساخته شده راه من اما سعی نمی شود یک احمق در مورد آن.

این بار من یک مقدار زیادی از تصاویر از مردم Daiquiris و بسیاری از سوالات. روز بعد بود روز برنج و من punted با یک عکس سریع از رکوردهای گینس و جان قدرت من بود اما من احساس میکنم مثل من در dereliction وظیفه. روز بعد از من مخلوط مارتینی و از طریق رفت و کل تمرین پیش فرض تصاویر غلط املایی و تمام. وجود دارد بسیاری از افکار ارائه شده در مارتینی و من clinked مجازی با افراد در سراسر جهان است. پس از آن من حالا یک روز برای بقیه که هفته یا ده است که به دنبال.

برای روز 11—بهبود تکیلا منهتن—من بالاخره آمد تا با یک نام برای تمام شو. "Lo-Fi با شکوه در ساعت است." روز 14—Sazerac—من اضافه شده یک لوگو هم انداخته برای من ناخواسته با من دوست شان "آقای کوه های راکی رفع خستگی" Kenyon دین دنور saloonkeepers. (و یا به عنوان من او را به نام یکی از آن روز توييتها "آقای ریکی کوه رفع خستگی." Thumbs. Sheesh.) آرم برجسته 45 آداپتور کوچک doohickey شما می خواهم کلیپ به سوراخ بزرگ در وسط خود Bay شهرستان غلطک تک آهنگ, بنابراین شما می توانید آنها را در خانه خود گردونه. من گمان می برند که بیش از یک در ده از مردم Lo-Fi سرسبز ساعت رسیده بود و هر زمینی ایده آنچه در آن است. در روز 23—El Presidente—من شروع پایان دادن به این موضوعات با یک پیام از حامی ما که برای من کنده های مختلف آگهی های قدیمی هر روز برای برخی از بین رفته مشروب الکلی یا هر: یک نام تجاری زغال سنگ یک sleazy فیلم های قدیمی, تئاتر, چلغوز. این من خوشحال. داشتن کامل فرمت رفتم خواهم که برای 52 روز بیشتر در فرایند پوشش بخش زیادی از تاریخ نوشیدنی مخلوط و تهیه سریع و کثیف اما نسبتا جامع دوره در هنرهای زیبا از مخلوط کردن نوشیدنی به عنوان دیوید Embury نام آن را در سال 1948 (او داده شد به دعا; اگر هر چیزی, آن را یک هنر و صنعت—چیزی است که می تواند بازگشت و اگر آن را حق هنر و صنعت است نه هنر).

برای دیدن شکوه دقیقه در عمل شما می توانید پیدا کردن یک لینک به آن قسمت اول به همراه لینک کلیک کنید برای ده (یکی برای هر یک پس از آن هفته) در پایان این مقاله.

باشگاه قوانین

من می خواهم به بحث کمی در مورد آنچه که من آموخته ام از این همه اما قبل از من که من بهتر است دولت باشگاه, قوانین, پس به صحبت می کنند. هر مداوم سرمایه گذاری—دولت یک کسب و کار حتی یک پست توییتر کوکتل-وبلاگ—کار می کند اگر این سازمان با توجه به مجموعه ای از اصول کلی است که آن را انحراف از تنها زمانی که کاملا ضروری است. در اینجا بودند و معدن:

I. شستن دست های خود را. منظورم واقعا.

II. تمام نوشیدنی ها متصدی بار را انتخاب کنید. هیچ زمینهای پذیرفته شده و پیشنهادات و انتقادات شما تقریبا همیشه نادیده گرفته شده است.

III. تمام قطعات و کار نیز متصدی بار را انتخاب کنید. این صرفا یک عملیات یک مرد—هیچ مدیر و خدمه ویرایشگر و یا پس از تولید fixer. تمام مواد تشکیل دهنده در حال عرضه شده توسط من, به جز برای برخی از مشروب الکلی که برای من فرستاده شده بود ماه ها و حتی سال ها به عقب یا با دوستان خود در کسب و کار و یا توسط روابط عمومی مردم به صورت های مختلف تبلیغاتی دلایل کاملا بیارتباط با شکوه در ساعت است. و شما می توانید به من ارسال یک بطری روی ol' DJT نشخوار-طرفدار وضع موجود است. شکوه یک ساعت هیچ نام تجاری حامیان دیگر از بین رفته آنهایی که در پایان هر موضوع.

IV. تمام نوشیدنی های مست هستند. من نمی ساخت این نوشیدنی صرفا برای آموزش و پرورش است. من در این کار با همه چیز, بنابراین من آنها را به این دلیل که اخبار فاسد است و بار ها ترسناک هستند و من نیاز به یک نوشیدنی در پایان روز. بنابراین تنها وجود دارد برای رفتن به نوشیدنی های من بود یا فکر می کنم من ممکن است مانند.

V. سرسبز ساعت است که در مورد عهد بوق, نوشتن نیست و یا عکاسی. من مخلوط نوشیدنی گرفتن عکس به عنوان من پس از آن من آن را بنویسید تا در نقطه هر صدای جیر جیر بیرون رفتن به عنوان به زودی به عنوان آن نوشته شده است (و یا به عنوان آن به نظر می رسد نیمی از زمان). هیچ برنامه ریزی از پیش نویس بازنویسی ویرایش ، همه غلط املایی وجود دارد نه برای اثر اما چون من با استفاده از چربی thumbs به نوع چیزی که به توییتر کشتی با تصحيح خودکار در زبان انگلیسی و ایتالیایی که من رفتم (گوشی من دو زبانه).

VI. ما ترکیب آن راه قدیمی است. در زمان یک نوشیدنی تبدیل به یک کلاسیک آن دستور است و معمولا تبدیل به encrusted با لایه بر لایه هک, کلید های میانبر, باهوش, ترفندهای مفروضات که-چگونه-ما-را-را-اینجا و out-and-out مزخرف. در صورت امکان با شکوه ساعت ارائه دستور اصلی; راه نوشیدن خالق مخلوط آن و یا چگونه آنها آن را انجام داد از کجا آمد قبل از آن معروف است. اگر که شامل احیای رویه ها یا ابعاد متفاوت از آنچه اکثر bartenders استفاده از امروز خیلی بهتر است. که نگه می دارد چیزهای جالب است.

VII. پاسخ همه. اگر نظر شما در یکی از توییت مانند یک متصدی بار من به شما پاسخ دهد که آیا من می دانم که شما مانند یک برادر یا نمی دانم شما از آدم.

VIII. ما نه جت ست. شکوه یک ساعت هدف خوب و جامد nothin'-فانتزی renditions به خوبی شناخته شده کلاسیک; نوشیدنی که برآورده خواهد شد بیش از تحت تاثیر قرار دادن. آن را برای هر کسی که لذت می برد نه فقط کوکتل حرفهایها. دست سرپرستی شفاف یخ, زرق و برق دار garnishes صفحه اصلی پروژه های علمی و غیر ممکن است برای گرفتن مواد تشکیل دهنده هستند. خوب ممکن است وجود دارد برخی از انعطاف پذیری در رفتن با barware—منظورم این است که من مانند یک barware geek من خط خود از چرخ دنده ها با الهام از این مسائل است. اما وجود دارد هیچ نوشیدنی که شما فقط می توانید با برخی از نادر ابزار گران قیمت.

IX. در خانه بمانند. به جای زور مردم را به بیرون رفتن و فروشگاه برای این عنصر یا که من نه پیشنهاد جایگزین. به همین ترتیب من سعی کنید به اتلاف هر چیزی. این بدان معناست که مرکبات و پوست کنده می شود قبل از آن را فشرده و بطری ریه ممکن است یک خانه ترکیبی از طولانی باقی مانده از مارک های مختلف.

X. هیچ Selfies. من نفرت selfies.

نوشیدن آب در این زمان از CORONAVIRUS

بهترین چیز در مورد Lo-Fi سرسبز ساعت بود که توانایی شاهد چگونه مردم را به خوشه ای در اطراف یک از درجه اعتبار ساقط و جمعیت تا زمانی که آن را شروع به گرفتن بر روی خطوط گم شی. در عرض یک هفته از شروع با شکوه ساعت این بود جای تعجب بود یک بار حتی اگر وجود واقعی نوار و کاربران مجبور به مخلوط نوشیدنی خود را. به عنوان S. A. Rao, یک خواننده نوشت: "من ساخته نشده و همه این اما خواندن آنها تقریبا دوباره که احساس بودن در یک بار—مشاهده متصدی بار شخص دیگری را می نوشند و تفکر 'شاید من منظور که بعدی.'"یکی دیگر از خواننده یک "لیمونین" chimed در به می گویند: "من واقعا از دست رفاقت و من چقدر یاد بگیرید هر زمان که من مشاهده مورد علاقه من بارها و ارائه برخی از کسانی که آشنا احساسات در طول زمان واقعا دشوار است."

کنار گذاشتن آشکار راه نمی توان آن را یک بار با این وجود در هر سرسبز ساعت شما می خواهم پیدا کردن یک خط از سخت هسته به طور منظم شکم به نوار همان مردم فقط در مورد هر روز (و خدا آنها را برکت دهد). وجود دارد خواهد بود دوستان از خانه کاهش یافته است که در زمانی که آنها در این محله به تبادل یک زن و شوهر از wisecracks. وجود افرادی است که توسط چند شب در یک ردیف و سپس ما هرگز آنها را دوباره ببینید. بودند افرادی که نشسته در گوشه پرستاری آبجو وجود دارد گاه به گاه—بسیار گاه به گاه, تشکر از خدا—sorehead که فقط می خواستم به داد متصدی بار و یا یکی از کاربران دیگر. این بود که جایی برای آنها.

و در نهایت وجود دارد, آرام, انواع که در آمد نگه داشته و به خود تا که یک روز پس از چند هفته از کمین زمانی که آنها می خواهم گام به نوار و خود را نشان می دهد بازی: کاملا اجرا نیویورک ترش با آن متمایز شناور شراب قرمز (که برای اولین بار آنها تا کنون شناور هر چیزی) که رفیع راموس Fizz این baller ظروف برگزاری صورتی خود را تکان تکان خوردن.

آن را اغلب ساخته شده اظهار نظر در مورد این coronavirus بیماری همه گیر است که آن را انکار می کند و مردم بیشترین راحتی ما به عنوان یک گونه در زمان بحران راحتی می آید که از حضور دیگران. اینترنت هرگز نمی تواند جایگزین که فیزیکی اطمینان. اما به عنوان من یاد گرفته ام که از گذشته 11 هفته از خلبانی Lo-Fi سرسبز ساعت, اگر ما می توانیم در کنار همه ما fightiness و تمرکز بر روی چیزی ساده مانند چگونه مناسب Rob Roy حتی shittiest پلت فرم (و خداوند می داند توییتر است که شهرت) ارائه می دهند یک مقدار شگفت آور از شرکت خوب است.

پایان امر

زمانی که من شروع به شکوه ساعت من مصمم به رفتن نگه دارید تا زمانی که میله بازگشایی شد. البته من فکر کردم که چیزی شبیه به یک ماه دور. با هر قسمت در نظر گرفتن حدود بیست دقیقه عکس یک نیم ساعت به نوشتن یک زیر لب سخن گفتن-thumbed صدای جیر جیر در یک زمان و یکی دیگر از نیم ساعت برای پاسخ به حداقل دور اول سوالات و نظرات بود که هنوز هم یک مقدار عادلانه از کار بود اما شدنی است. اما چهار هفته بدون میله تبدیل به شش و سپس هشت و هر شب من تا به حال به حک کردن یک ساعت به علاوه درست در زمان شام به صرف چسب به گوشی من در حالی که همسر و دختر من تا به حال به خم شدن روال خود را به جای من. که اعتصاب یک.

اعتصاب دو بود نوشد. وجود دارد بنابراین بسیاری از ساده متمایز کلاسیک نوشیدنی وجود دارد که شما می توانید با محتویات یک رسانه-نوار به خوبی مواجه نگردند. در مورد هفته پنج من تصمیم به نگه داشتن برخی از کسانی که جامد در سطح کلاسیک به عقب به طوری که پس از آن هفته نمی خواهد به نظر می رسد مانند جزیره Misfit نوشیدنی, اما پس از هشت هفته من شروع به در حال اجرا از کسانی که بیش از حد—وجود رفت Julep سنگاپور زنجیر آخرین کلمه جنگل پرنده. حتی در سطح دوم نوشیدنی فراموش کلاسیک در حال اجرا بودند ، هر یک بار در در حالی که من می خواهم به پرتاب در یک, اصلی, اما بیش از حد از آن و شما نیز ممکن است در Instagram. انتخاب شب نوشیدنی تبدیل شد به کار واقعی و من در حال حاضر کار کردم خدا را شکر.

من نمی خواهید به صبر برای اعتصاب سه به طوری که در پایان ده ماه من کشیده پلاگین. وجود دارد خواهد بود یک هفته گذشته به عنوان یک lagniappe و پس از آن ، به این ترتیب حداقل من می خواهم در حالی که آن را هنوز هم سرگرم کننده و نه زمانی که آن را به عنوان همکار من نیمه پر نویس حداکثر Watman قرار داده و آن را در یک صدای جیر جیر "در اینجا #92, I dunno دیگر باید ما انجام شود هویج و نوشابه؟"

اما در اینجا چیزی است: من آن را از دست در حال حاضر. معلوم من فقط آن را دوست ندارم زمانی که یک نوار بسته می شود.

زمانی که ما با قرار دادن آن همه با هم آن را برای تلفن های موبایل مانند این

در اینجا 11 سرسبز ساعت یکی از در هر هفته.

هفته 1: شماره 1—حومه

هفته 2: شماره 11—بهبود تکیلا منهتن

هفته 3: شماره 15—زانو زنبور عسل

هفته 4: پلاک 26—ملخ

هفته 5: شماره 32—فرانسه 75

هفته 6: No. 38—راموس جین Fizz

هفته 7: پلاک 41—ضربه جمجمه من

هفته 8: No. 53—جنگل پرنده

هفته 9: شماره 58—تاریخ

هفته 10: No. 62—سبز Swizzle

هفته 11: No. 74—در اپسم

و اگر که به اندازه کافی در اینجا همه آنها حسن نیت ارائه میدهد از خواننده Paul M.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن