کیت Corman "کتی کنی و تور راه آهن" یک آموزش جذاب کتاب برای هر دو بچه ها و پدر و مادر به طور یکسان

کتی کنی و همراه با پدر خود گرفته و در یک تور از راه آهن محلی حیاط توسط یک مهندس با راه آهن. اساس این کتاب را ب

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

کتی کنی و همراه با پدر خود گرفته و در یک تور از راه آهن محلی حیاط توسط یک مهندس با راه آهن. اساس این کتاب را به شما معرفی کودکان به نقش راه آهن در زندگی ما اهمیت خود را به استرس ایمنی در اطراف خطوط راه آهن و تجهیزات خود: "هیچ زمین بازی!"
 
کتی کنی و گربه همراه با پدر خود در حال هیجان زده به یک تور از راه آهن حیاط! با مهندس تیموتی نمام آنها آماده برای شروع سفر خود و یادگیری در مورد ایمنی درگیر است. "اول ایمنی!" شعار از داستان است. در ابتدای کتاب به کودکان و نوجوانان یاد بگیرند که آنها می پوشند باید سخت کلاه و عینک ایمنی برای حفاظت از خود را. در این سفر آنها مناسب یادگیری برای اولین بار در مورد موتور و پیچیده. تجهیزات. از آنجا آنها را به برج کنترل و یاد بگیرند که چگونه اپراتور کنترل اتومبیل در آهنگ به مرتب کردن آنها را به قطار دیگر. پس از آن آنها را به ظروف و یاد بگیرند که چگونه تقریبا همه چیز ما استفاده خواهد شد که از یک ظرف در یک قطار با داشتن سفر در مسافت های طولانی برای رسیدن به ما.
 
آن را در حال حاضر شروع به دریافت اواخر بنابراین کودکان و نوجوانان, پدر و تیموتی دردسر سوار با یک رفیق کارگر به آنها پشت کنید به دفتر. در طول راه آنها عبور بیش از چندین راه آهن گذرگاه; هر زمان خودرو مطمئن بود برای متوقف کردن و بررسی یک قطار می دوزند. در گذشته عبور از چراغ بودند و عبور از دروازه بود را به طوری که آنها تا به حال به متوقف کنید و صبر کنید تا قطار را گذرانده بودند و سپس آنها نگاه هر دو روش دوباره ساخته شده و آن را به دفتر. در طول تور کتی کنی و آموخته زیادی در مورد قطار و تمام عملیات مربوط به اجرای آنها به درستی کارآمد و با خیال راحت.
 
چک کردن وب سایت نویسنده در اینجا در https://www.keithcormanbooks.com و یا سفارش یک کتاب جلد کاغذی یا kindle نسخه از این کتاب در آمازون است.
 
 
کتی کنی و تور راه آهن: اول ایمنی!
نویسنده | کیت نیلز Corman
ناشر | Readersmagnet LLC
| تاریخ انتشار نوامبر 9, 2019
نوع | ایمنی / کتاب کودکان
ISBN-13 | 978-1950947843
شومیز قیمت | $9.10
 
بیوگرافی نویسنده
 
کیت N. Corman متولد شد و در سینسینتی, اوهایو در سال 1953 و مطرح در لورنسبرگ ایندیانا که در آن او زندگی می کردند تا 1975. در آن زمان او ازدواج همسرش مارتا گیل Muncy. پس از شش سال از ازدواج آنها شد پدر و مادر خود را, Amanda K. Corman. کیت بازنشسته از 30 سال از خدمات دولتی و 40 سال به عنوان یک فعال سیاسی را آغاز کرده است یک شرکت مشاوره در سینسیناتی با توجه به توسعه اقتصادی و بین معین تدارکات.

در طول عمر خود کیت تا به حال علاقه زیادی به تاریخ فلسفه و سیاست و ایمان خود را. او همچنین مدافع راه آهن, صنعت, آموزش و پرورش عمومی از آمریکا در صنعت حمل و نقل با تمرکز بر شغل آنها و فردی ایمنی آگاهی است.

در اوقات فراغت خود, کیت, عکس راه آهن, مدل railroading بر اساس نمونه اصول تحقیقات تاریخی و نوشتن هر دو کتاب و شعر. او اخیر نشریات "کتی کنی و تور راه آهن" کتاب آموزش کودکان (و والدین) در مورد خطوط راه آهن' هدف و ایمنی در اطراف تجهیزات و اموال; انتشار دیگری است "تازیانه روح" یک درام تاریخی داستان در مورد زندگی شخصی در حال وقوع در طول جنگ های داخلی آمریکا و عاطفی اثر در جمعیت عمومی قبل و پس از یک نبرد عمده.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب