دیدار با رسانه ها را از رفتن به Ghislaine ماکسول 'دوست' که منتقدان می گویند این است که "پر از گه'

Convicted جنسی کاسب جفری اپستین اتهام خانم Ghislaine ماکسول ندارد بسیاری از متحدان این روز است. اما یک نفر پدی

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Convicted جنسی کاسب جفری اپستین اتهام خانم Ghislaine ماکسول ندارد بسیاری از متحدان این روز است. اما یک نفر پدید آمده است به عنوان رسانه مورد علاقه مدافع از او: یک محکوم سابق و سابق پاره وقت وبلاگ نویس که برخی از منتقدان می گویند که پر از آن است.

حریص مصرف کنندگان از تلخیص اخبار به خوبی آگاه از لورا گلدمن در حال حاضر. در طول چند ماه گذشته او را انباشته چشمگیر میزان استناد در سراسر رسانه های جهانی به عنوان یک "دوست Ghislaine ماکسول" شروع قبل از اپستاین دوست دختر سابق دستگیر شد هفته گذشته در نیوهمپشایر.

اما پس از Maxwell گرفته شده بود را بازداشت گلدمن رسانه حضور ratcheted در فرکانس داده شد و حس بالایی از مشروعیت. او در CBS' در داخل Editionاسترالیا, شبکه 10 پروژهو صبح به خیر بریتانیا. برخی از نظرات او بودند حتی دوباره پخش در امروز نشان می دهد. اظهارات او در مورد او را "دوست" در قانونی مشکل شده اند جمع بی شماری دیجیتال رسانه های آنلاین—از جمله Daily Beast—و دریافت کرده اند نخست قرار دادن نگهبان و صفحه شش.

اما برخی از منتقدان می گویند که گلدمن اطلاعات ممکن است بیش از حد خوب درست باشد.

یک جانباز انگلیسی, خبرنگار, که تحت پوشش اپستاین مورد برای بیش از یک دهه توصیف گلدمن به عنوان یک "شارلاتان."

"بسیاری از ما نمی خواهد به نزدیکی او. او یک زن کامل fantasist," برنده جایزه خبرنگار گفت: روزانه وحش. "آیا مردم واقعا فکر می کنم Ghislaine است که در تلفن به لورا گلدمن هر چند روز برای این گلدمن به سپس بیرون بروید و بگویید فشار دهید. ما دیده ایم مراحل Ghislaine در زمان به نگه داشتن تحت رادار. آن را تکمیل مزخرف."

زمانی که ایمیل فرستاده شده برای اظهار نظر در یک لیست مفصل از انتقادات او ادعا گلدمن ارسال یک لینک به یک وبلاگ Tumblr با منشاء ناشناخته که به نظر می رسد برای حمله به یکی از مکرر منتقدان آنلاین. "من نمی vetted آن" او اشاره کرد.

به ظاهر به عنوان اثبات تماس خود را با اجرای قانون در مورد Maxwell گلدمن نیز ارسال یک ایمیل به او ارسال به یک کارآگاه با NYPD و FBI مشترک انسان-قاچاق نیروی کار که شامل کریستین ماکسول آدرس ایمیل شخصی و ادعا برای نشان دادن تصویری از Ghislaine خواهر صحبت کردن در مورد خانواده اش در اوایل همان سال. (Goldman نیست به اشتراک گذاری ویدیو.) "وجود چند در مبادلات با اف بی آی است. من فرستاده ترین بی ضرر," او نوشت: در ایمیل.

بیش از گذشته چند ماه گلدمن با نزدیک شدن خبرنگاران متعدد کار بر روی داستان در مورد اپستاین و ماکسول ادعا می شود با Ghislaine خواهران و همانطور که اثبات شده است گاهی اوقات ارائه شده تا مکاتبات بین خودش و اعضای خانواده است.

با توجه به سه روزنامه نگاران صحبت کرد که به او گلدمن حتی رندانه است که او می دانست که ماکسول محل قبل از دستگیری. سابق HuffPost وبلاگ نویس پیشنهاد به خبرنگاران گفت که او تا به حال بازدید ماکسول در انگلستان هر چند او نه خاص زمانی و گفت: یکی دیگر از ماکسول که قطعا در اسرائیل است. در یک مثال منابع گفت: او پرسید که آیا او می تواند برای پرداخت اطلاعات و گفت: برجسته خبرنگار که او نمی خواهد به دور از اطلاعات به صورت رایگان هنگامی که او می تواند آن را به فروش به ایمیل روزانه برای $20,000.

"هر گونه ادعا می کند که من خیانت Ghislaine محل به یک خروجی رسانه ها برای هر مقدار از پول در حال آشکارا مضحک و پوچ" گلدمن گفت: در یک ایمیل به The Daily Beast.

در نهایت بسیاری از روزنامه نگاران روزانه وحش صحبت کرد و گفت: به آنها خودداری کردند در استفاده از گلدمن به عنوان یک منبع. واقعیت-چکرز کار در سی ان ان و در سابق ABC خبرنگار تارا Palmeri آینده پادکست در مورد اپستاین باید نگرانی در مورد پس زمینه خود را و اشاره کرد که او سابقه کیفری همراه با ماکسول سکوت ساخته شده است آن را دشوار است به او اعتماد اینتل.

و بسیاری از مردم که صحبت کردم با گلدمن—از جمله یک دوست سابق ماکسول—اشاره کرد که بسیار از او اطلاعات فراتر از پیشنهاد او می دانست که Ghislaine محل شد و در حال حاضر در دسترس عموم است.

"برای عدم عبارت بهتر او پر از sh*t.'"

وکیل اسپنسر Kuvin در لورن گلدمن

"من زخم تا با این تصور که او از چیزی که واقعی است" گفت: خبرنگار کریستوفر ماسون بود که با بگیرید و یاد دهید ماکسول در 1990s و در حال حاضر در حال کار بر روی یک Epstein-مربوط به پروژه.

اما نه هر خروجی تردید به استفاده از او به عنوان یک منبع.

در ماه های اخیر گلدمن به دست آورده صدور صورت حساب های بالا در میان تلویزیون اخبار و شایعات با ارائه رنگارنگ نقل قول ها و خیلی چیزهای. برای مثال او به اشتراک گذاشته آبدار جزئیات بیشتر در مورد Ghislaine ماکسول اخیر تماس های تلفنی ادعا در جامعه است "گفت: او خداحافظی" به دوستان و بارها استدلال کرد که ماکسول خودش یک قربانی اپستاین را دستکاری.

گلدمن شده است به طور گسترده نقل شده در ماکسول رابطه با شاهزاده اندرو که مدت طولانی است که در رسوایی بیش اپستین جنس قاچاق حلقه نشان می دهد در یک نقطه که اتهام خانم ممکن است مایل به "را" سلطنتی به عنوان بخشی از یک معامله.

او حتی ارائه بینش ماکسول رژیم غذایی ادعا می دانیم که با وجود اینکه عکس با In-N-Out burger سال گذشته انگلیسی ها مقتدر بود "معروف هرگز از خوردن مواد غذایی سریع است."

گلدمن نیز به طعنه وسوسه انگیزی بیت اینتل است که به نظر می رسد به خصوص تأیید نشده. او ادعا کرده است که دانش در داخل و ماکسول امور مالی و ادعا شده که این خانم نمی کند در واقع مقدار پول (پس از دستگیری او دادستان گفت آنها حداقل 15 حساب های بانکی مختلف در ارتباط با ماکسول با بودجه بیش از 20 میلیون دلار). در یک پادکست گپ زدن با دوست دیرین او آنتونی Scaramucci گلدمن اظهار داشت که ماکسول ممکن است یک جاسوس و اپستاین ممکن است دارایی او.

و در یکی دیگر از مصاحبه اخیر گلدمن پیشنهاد کرد که او تا به حال پشت صحنه دانش یکی از مهمترین فاجعه لحظات اخیر اپستاین saga: Goldman گفت آینه که ماکسول هشدار داد شاهزاده اندرو به انجام مصاحبه. و پس از اندرو فاجعه مصاحبه on Newsnightگلدمن ادعا کرد او گفت ماکسول مصاحبه خواهد بود "کار کند."

اضافه کردن به شک و تردید در مورد صحت اطلاعات خود توسط این واقعیت است که گلدمن به نظر می رسد به وفل در برخی از ادعا عمومی است.

در مصاحبه این هفته در صبح بخیر بریتانیاگلدمن ادعا کرد او هرگز به خارج از FBI در مورد Maxwell محل. اما پس از میزبان Piers Morgan انتقاد او برای آوردن اطلاعات در مورد دوستان خود را به مقامات فدرال گلدمن ادعا کرد که او در واقع بحث را به FBI اما نمی گویند هر چیزی را به خاطر او نیست که یک وکیل در حال حاضر.

"در ابتدا فقط گفت: شما نمی توانید هر گونه تماس با" مورگان گفت. "در حال حاضر شما می گویید شما انجام, اما زمانی که آنها متوجه شما دوستان خوب با Ghislaine ماکسول آنها را دنبال نمی کند آن را ؟ در می آیند. آیا نگاه مانند یک ادم سفیه و احمق?"

سابق کارگزار سهام و خود-توصیف خبرنگار که همراه با وبلاگ نویسی برای HuffPost نوشته شده به صورت محلی فیلادلفیا وبلاگ گلدمن دارای شطرنجی و عجیب و غریب گذشته که برای برخی از ناظران—تنها در خدمت به بازیگران بیشتر شک در او ادعا می کند.

او یک بار با عنوان جرم جنایی به اتهام اذیت و آزار و تعقیب چندین نفر از جمله توماس لی یک تاجر ثروتمند که او متهم به آزار و اذیت جنسی و تجاوز به عنف (او بعد از امضای استشهاد گویند لی نه تجاوز به عنف و پرداخت شد $200,000 توسط او).

دادستان فدرال گفت که پس از او به اتهام ایالتی تلفن آزار و اذیت او در ادامه به ساقه و حتی تهدید به کشتن او و خانواده اش یک قاضی و یک افسر عفو مشروط. او فرار کرد این کشور برای چندین سال پس از فدرال اتهام او اقدام به گرفتن میلیون ها نفر از لی و تهدید فرزندان او (او بعد از تحویل به آمریکا و محکوم به پنج سال تعلیقی).

در اسناد دادگاه از 1990s, Lee اعلام کرد که گلدمن بود "باور نکردنی ترین پاتولوژیک دروغگو بر روی زمین است."

در یک شب جمعه, ایمیل, گلدمن گفت: او نباید ساخته اند و تهدید های تلفنی. او گفت: "بسیاری از قربانیان از محل کار سوء رفتار او اتهامات ناعادلانه را رد کرد و پرونده باید دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

"من برای پیدا کردن آن بسیار شگفت آور است که در این تابستان از سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و دادستان ها' نفس بیش از حد و ناراحتی بیش از یک میلیاردر fake sex درنده درخواست معامله است که شرایط اطراف مورد من نبوده است revisited," او گفت:. "من واقعا آرزو رسانه ها را متوقف کند بودن stenographers برای اجرای قانون و استفاده از آنها به عنوان منبع اولیه خود را برای داستان است."

گلدمن اغلب دوستانه نقل قول در مورد Ghislaine ماکسول به رهبری برخی از اپستین قربانیان به صحبت کردن در برابر رسانه ها گرایش به ویژگی های او.

در اوایل سال جاری پس از گلدمن رنگارنگ به نقل از نقاشی ماکسول در یک دلسوز نور منتشر شده توسط ایالات متحده در وب سایت روپرت مرداک متعلق به خورشیدطرفدار چند اپستاین قربانیان گذراند نامه سرگشاده ای به, اخبار پارسیان با عنوان "توقف گوش دادن به Ghislaine ماکسول 'سخنگوی' لورا گلدمن."

"ما نمی توانیم اجازه می دهد یک فرد مانند لورا گلدمن که قابل اثبات سابقه آزار و اذیت به ادامه عمدا تحمیل فشار عاطفی در اپستاین و ماکسول بی شماری از قربانیان" بازماندگان التماس کرد در ماه مارس نامه. "هر چیزی که خانم گلدمن به عنوان دیده می شود توسط اطلاعات ارائه شده در اینجا این است که قابل اعتماد نیست.

"اگر خود سازمان خبری نمی کند به درستی دامپزشک منابع خود را در آن قرار می دهد و شما خبرنگاران در این موقعیت خطرناک مجدد حادثه اپستاین و ماکسول قربانیان" به این نتیجه رسیدند که نامه امضا شده توسط "حامیان کودکان در حال حاضر بزرگسالان که جان سالم به در Jeffrey Epstein & Ghislaine ماکسول."

این نامه خشم و خجالت ارشد مرداک مدیران در هر دو طرف اقیانوس اطلس به گفته افراد آشنا با این موضوع گفت که روزانه وحش است که حکم صادر شده برای جلوگیری از استفاده از گلدمن.

در مارس 28, ایمیل reviewed by The Daily Beast, The Sun'معاون ویرایشگر آنلاین, Will Payne گفت: در حال حاضر-ارشد سابق ایالات متحده خبرنگار کریس Spargo که وضعیت بود که "یک بیت از یک کابوس است."

"هر گونه ادعا می کند که من خیانت Ghislaine محل به یک خروجی رسانه ها برای هر مقدار از پول در حال آشکارا مضحک."

لورن گلدمن

"من تو را دیدم این مقاله در رسانه روز پنج شنبه" Payne نوشت. "من در حال حاضر صحبت کردن به مردم در مورد عدم استفاده از لورا گلدمن به عنوان یک منبع از قبل و به من گفت: [دستیار دیجیتال ویرایشگر] سارا [سفید] که ما نمی توانیم با استفاده از او هرگز دوباره در روز پنج شنبه."

Spargo که در سمت چپ تلخیص در ماه مه گفت: روزانه وحش که سردبیران خواسته او برای دلجویی از قربانیان و تلاش برای درهم کوبیدن این نامه است. او به یاد می آورد که چگونه ویراستاران به او اطمینان داد که به خاطر بازماندگان' پرشور درخواست های خروجی را متوقف خواهد کرد با استفاده از گلدمن به عنوان یک رکورد منبع در آن ماکسول-اخبار مرتبط.

با توجه به Spargo با وجود اطمینان خود سردبیران خورشید همچنان به استفاده از گلدمن در گزارش خود—و نه به عنوان یک رکورد منبع اما در عوض به عنوان یک منبع که نامش ذکر نشده.

"این فقط چند هفته بعد به من گفته شد به این بازماندگان از تجاوز جنسی است که ما دیگر نمی خواهد با استفاده از این منبع برای هر داستان است که ما با استفاده از آنها را دوباره برای چند قطعه که دوباره دلسوز به Ghislaine ماکسول" Spargo گفت: روزانه وحش.

در نهایت او افزود: "آنها فقط می خواهند منحصر به فرد و کلیک—آنها اهمیتی نمی دهند اگر آن را درست و به آنها ارائه نمی طرف دیگر."

"خورشید استفاده نمی شود لورا گلدمن به عنوان یک منبع از ماه مارس سال 2020 زمانی که علامت سوال در مورد اعتبار شد برای اولین بار مطرح شده به ما" سخنگوی خورشید گفت: روزانه وحش.

"برای عدم عبارت بهتر او پر از گه'" وکیل اسپنسر Kuvin که نشان داده شده است اپستاین قربانیان اعلام کرد به هیولایی روزانه در ایمیل.

"ماکسول یک قربانی بودم از هیچ کس به غیر از خود او شیاطین. من به طور جدی سوال و اعتبار این فرد" وکیل ادامه داد. "حدس من این است که اگر هر کسی می تواند درخواست Maxwell, او به احتمال زیاد می گویند که او هیچ سرنخی که این زن است. این است که کسی که به دنبال صفحه نمایش زمان است."

ماکسول تیم حقوقی نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای اظهار نظر در رابطه او با گلدمن. روزانه وحش نیز رسیده به Ghislaine خواهر کریستین و ایزابل ماکسول برای تایید میزان خانوادگی خود را در رابطه با گلدمن و به پرس و جو در مورد او اتهامات را دریافت پاسخ.

اما گلدمن تقریبا به طور قطع نمی داند ماکسول ،

رایان گریم های محترم روزنامه نگار و زمان سی رئیس دفتر در رهگیری که شناخته شده گلدمن در سال گفت: روزانه وحش که سال ها پیش او را به او نشان داد مکاتبات بین خودش و ماکسول—از مدت ها قبل از رابطه او با اپستاین ملی بود خبر.

در بیشتر روزهای اخیر به عنوان ماکسول در انتظار سرنوشت خود را پشت میله های زندان در بروکلین بازداشتگاه گلدمن به نظر می رسد که حداقل به طور موقت نقل مکان کرد از صحبت کردن در مورد Maxwell. اما او را متوقف ساخت مشکوک در زمان نادرست ادعا می کند در مورد موضوعات دیگر.

او چرخد و به عنوان اواخر به tweeting اطلاعات خودی در مورد جنگ مناقصه برای خرید متس نیویورک. گلدمن ادعا کرده است که دوستان با پرچین-صندوق میلیاردر استیو کوهن یک زمان حق رای اقلیت صاحب و حزب سوسیالیست در قرعه کشی. اما او تا به حال به ارائه توضیحات و اصلاحات در گزارش در مورد فهم و outs از مناقصه جنگ شد و حتی مجبور به عذرخواهی بعد از اشتباه گزارش ارزش کوهن را ارائه دهد.

"منابع من ممکن است اشتباه کرده اند. I am sorry," او نوشت.

یادداشت سردبیر: این داستان به روز شده است تا منعکس کننده که موضوع این وبلاگ است که گلدمن به ارسال روزانه وحش نبود به طور خاص یک اپستاین قربانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن