کنتاکی نشان می دهد که عاقل COVID-19 اولیه به نظر می رسد مانند

LOUISVILLE, KY - پس از فاجعه اولیه ویترین در ویسکانسین و گرجستان رای گیری طرفداران حقوق تبدیل شده است چشم خود

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

LOUISVILLE, KY - پس از فاجعه اولیه ویترین در ویسکانسین و گرجستان رای گیری طرفداران حقوق تبدیل شده است چشم خود را به کنتاکی در میان نگرانی ملی است که دولت سه شنبه اولیه می تواند آخرین به ارائه یک مشکل پرتره از رای گیری در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در روز قبل از انتخابات نشانه از چه ساخته شده دیگر انتخابات در زمان COVID جهنمی اتفاق می افتند شد: در جفرسون کانتی تنها یک رای گیری سایت البته یکی بزرگ شد و باز روز سه شنبه. ساخته شده است که در کنتاکی نمایشگاه مرکز تنها در فرد رای گیری محل برای منطقه است که شامل دولت بزرگترین شهر لوئیزویل.

صحنه مشابه در دیگر شهرستانهای استان از جمله شهرستان فایتی که در آن به گفته وزیر امور دفتر, سه شنبه تنها محل رای گیری شد Kroger زمینه/کشورهای مشترک المنافع ورزشگاه در دانشگاه کنتاکی.

وجود دارد, افراد مشهور, اعتراض حاضر و از اتهام سرکوب رای دهندگان. اما در حالی که

کمبود مکان های مختلف در برخی از دولت بزرگترین مناطق مشکل برخی از تماشاچیان این مسابقه کنتاکی به نظر نمی رسد برای تبدیل شدن به این نوع از روز انتخابات باتلاق بود که می ترسید تنها چند روز قبل از. یک کارشناس اعتبار انتخابات گسترش رای های گزینه های ایمیل و همچنین رای گیری اولیه و پورتال آنلاین به درخواست یک غایب رای گیری برای کمک به نگه داشتن روز سه شنبه رای گیری از ایجاد مشکلات گسترده در دولت است.

اولیه مشخص شده که ساده ترین آن بوده است تا به رای در دولت "احتمالا تا به حال گفت:" جاش داگلاس, انتخابات, استاد حقوق در دانشگاه کنتاکی.

"این یک کامل یا ایده آل طرح اما آن را گسترده تر از کنتاکی را تا به حال برای آن رای گیری قوانین" داگلاس گفت.

تقریبا یک ساعت بعد از نظر سنجی باز شد در لوئیزویل ماشین گرفتگی بارانی و باد می وزد پارکینگ نمایشگاه مرکز. وجود دارد هیچ انتظار و انتقال صاف تقریبا در تمام رای گیری خطوط در جناح جنوبی از سالن.

برای Deryk هایس آن بود که او برای اولین بار زمان رای گیری در کنتاکی پس از حرکت از ایالت ایلینوی است. او شنیده بود نگرانی در مورد رای دهندگان سرکوب اما گفت که او به سرعت در داخل و خارج از, نظر سنجی, deeming آن را "یک وضعیت خوب."

"تعدادی از Kentuckians و Louisvillians بودند با استفاده از (پست الکترونیکی-در رای گیری) اما من می خواستم به می آیند برای اولین بار رای گیری در کنتاکی" هایس گفت.

روز سه شنبه مسابقه بهره مند از یک توافق دو حزبی از کنتاکی را جمهوری خواه وزیر امور خارجه و فرماندار دموکرات است که اجازه کنتاکی رای دهندگان به رای دادن غایب اگر آنها خواست با توجه به نگرانی های بهداشتی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در مارس مطبوعاتی, وزیر امور خارجه, Michael Adams دقیق "گسترش رای گیری غایب" گزینه های, اما همچنین اشاره کرد که این توافق خواهد اجازه دهید محلی شهرستان کارمندان "به طور قابل توجهی کاهش تعداد سایت های برای فرد رای گیری در روز انتخابات" در میان coronavirus نگرانی.

عدم وجود مکان های رای گیری در انتخابات واقعی تاریخ در حال جذب ملی تمسخر از هر دو سابق نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و افراد مشهور در leadup به اولیه پس از واشنگتن پست گزارش داد که حدود 200 رای گیری سایت خواهد بود برای روز انتخابات نسبت به گذشته استاندارد 3700 مکان.

"چه اتفاق می افتد در کنتاکی جلوتر از فردا انتخابات غیر قابل قبول است و منجر به رای دهندگان صرف ساعت در خط به بازیگران خود را به رای گیری در طول یک بیماری همه گیر" سناتور. کامالا هریس (D-CA) توییتی دوشنبه شب.

"گفت: آن هفته گذشته در مورد GA. این سیستمیک نژاد پرستی و ظلم و ستم. اینقدر عصبانی مرد" ستاره NBA Lebron James توییتی شنبه.

هر دو آدامز و کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear در دفاع از رویکرد خود در روزهای منتهی به اولیه. دولت دموکراتیک فرماندار تبلیغ در بیانیه ای که روز شنبه کنتاکی "برای اولین بار اجازه پست الکترونیکی-در رای گیری و هیچ بهانه ای' رای گیری اولیه" و توصیف دولت به عنوان سرعت برای "یک رکورد تعداد آرا."

"همه می خواهم به بیش از یک محل رای گیری در منطقه است. من که و من فکر می کنم آن را معتبر انتقاد" Beshear به خبرنگاران گفت: روز شنبه قبل از شعار گسترش گزینه های رای گیری است که اجازه رای گیری و قبل از روز انتخابات.

جمهوری خواه وزیر امور خارجه مایکل آدامز نوشته شده یک ویدیو در توییتر صبح روز سه شنبه نشان دادن صدها نفر از ایستگاه های رای گیری در کنتاکی نمایشگاه مرکز به عنوان او تبلیغ "صاف رفتن در Jefferson County این صبح است."

"که در آن 600000 نفر ظاهرا رای گیری امروز ؟ #suppressionfail," آدامز گفت.

در میان کسانی که رای گیری در مگا محل بود ویلیام Ranstell یک مرد مسن از جنوب لویی. Ranstell نگران بود قبل از رسیدن به پای صندوق های رای او را در میان چند نفر به عنوان او تلاش برای رای دادن. او مضطرب پس از دیدن ترافیک از صندلی خود را در سازمان حمل و نقل از رودخانه شهر, اتوبوس, اما در نهایت, او گفت:, ریخته گری خود رای رفت "هموار."

برای دیگر رای دهندگان انتخابات بود نه چندان آسان است. محلی دندانپزشک Anah Switzer گفت: او درخواست و دریافت یک رای گیری, اما نام او را به اشتباه ذکر شده است. پس از یک ایمیل پاسخ از Kentucky.gov امیدوار کننده خطا نمی گذارد او رای او در عین حال برای دریافت یک اصلاح پست الکترونیکی-در. Switzer وضعیت در پورتال می گوید: او هرگز دریافت رای گیری و بنابراین او مجبور شد برای رای دادن فرد در این نمایشگاه مرکز.

"من واقعا نا امید است که من را مجبور به رفتن رای دادن در فرد پس از کار با ذرات معلق در هوا در تمام طول روز و من نگران هستم که من به طور تصادفی ممکن است افشای یکی دیگر از رای دهندگان به COVID," Switzer گفت. 

متحده تاکید کرده اند رای گیری از طریق پست در تلاش برای سعی کنید و اجازه می دهد تا مردم را به رای دادن با خیال راحت در طول بیماری همه گیر. صاف روز انتخابات در کنتاکی می ایستد در مقابل تاریکی پرتره از پست الکترونیکی-در رای گیری نقاشی توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که در ادامه به ترویج بی پایه و اساس تئوری های توطئه در مورد ایمیل در تقلب انتخابات در حال گسترده است.

اما متوقف نمی کنتاکی را GOP انتخابات ارشد از شعار که "رای گیری غایب آسان است, امن و wildly محبوب" ماه گذشته به عنوان پست در رای گیری شد یک نقطه کانونی از ژوئن اولیه.

در تماس با خبرنگاران سه شنبه کریستن کلارک رئیس جمهور و مدیر اجرایی وکلای کمیته حقوق مدنی تحت قانون اشاره شده است گزارش ها از صف های طولانی در شهرستان فایتی و صبر کنید بار در حدود یک ساعت.

در حالی که کلارک قدردانی Jefferson County مقامات برای پیدا کردن یک فضای بزرگ برای رای دادن در این همه گیر او گفت که او باقی مانده مشکل دسترسی چالش های است که تنها سایت مطرح شده در یک شهرستان که بالا است و نرخ فقر و فقیر سیستم حمل و نقل عمومی.

"من باور دارم که Jefferson County انجام داده اند می تواند یک کار بهتر ارائه دهندگان انعطاف پذیری بیشتر و گزینه های امروز" کلارک گفت.

نتایج انتخابات نیز انتظار نمی رود که توسط مقامات جمعه با توجه به سنگین تاکید بر ایمیل در رای گیری به این معنی دموکرات ها در حال انتظار برای دیدن خواهد کرد که در نهایت در صورت خاموش در برابر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل در انتخابات عمومی را به صبر کمی طولانی تر.

برای ماه سابق خلبان جنگنده امی مک گراث بود frontrunner به صورت مک کانل. تأسیس حزب تا به حال coalesced در اطراف و جمع آوری کمک مالی به مراتب رشد خود را نزدیکترین رقیب دولت دموکراتیک تشکر. چارلز بوکر. اما در مارس 13, پلیس, قتل EMT کارگر Breonna تیلور در آپارتمان او و مرگ جورج فلوید در Minnesosta هفته بعد متمرکز مسابقه در اطراف مسائل نژادی و بی عدالتی—کمک به پاک کردن یک فضا برای بوکر را مترقی پیام و جذب تاییدیه در اوایل این ماه از سن. برنی ساندرز (I-VT) و Rep. اسکندریه Ocasio کورتز (D-NY).

"در کنتاکی ما استفاده می شود به نادیده گرفته می شود," بوکر گفت: در طول یک MSNBC مصاحبه سه شنبه. "هیچ کس گوش به ما. هیچ کس توجه هیچ کس در اینجا ما هنگامی که ما در حال گریه کردن است. و بنابراین من تعجب نیست که ما به عنوان ساختمان حرکت بسیاری از مردم نمی آن را ببینید. اما ما مشغول به کار بودند به هر حال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب