کیم جونگ سازمان ملل متحد 'نه تحت عمل جراحی' — کره جنوبی

ساعت پس از این دو کره رد و بدل گلوله های رسمی کره جنوبی می گوید کره شمالی با رئیس کیم جونگ سازمان ملل متحد دری

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

ساعت پس از این دو کره رد و بدل گلوله های رسمی کره جنوبی می گوید کره شمالی با رئیس کیم جونگ سازمان ملل متحد دریافت کرد عمل جراحی است. کیم غایب بود از زندگی عمومی به مدت سه هفته.

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد نیست تحت عمل جراحی طی سه هفته غیبت از زندگی در کره جنوبی, اخبار خروجی گزارش در روز یکشنبه. خروجی اخبار Yonhap به استناد یک مقام ارشد دولت ساعت پس از دو کره رد و بدل تیراندازی در مرز.

کره جنوبی گفت: گزارش نظری در مورد اینکه آیا رهبر کره شمالی تا به حال تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند درست نیست.

"وجود دارد گزارش های رسانه ها گمانه زنی در مورد کیم عمل جراحی با استناد به یک تغییر در راه او راه می رود" این مقام گفت و گفت سئول به حال اطلاعات کافی به منظور جلب نتیجه گیری بدون دادن جزئیات بیشتر.

برخی از رسانه های خبری ذکر شده برخی از تفاوت در حرکت پا و یک علامت قرمز روی بازوی خود را در فیلم منتشر شده توسط کره شمالی در روز شنبه. عکس و ویدئو است که نمی تواند تایید شد اولین تصاویر از کیم دیده می شود پس از 11 آوریل.

شایعات شدت پس از کیم از دست رفته جشن تولد پدربزرگش کیم جونگ خورشید در مارس 15, مهم ترین روز در کره شمالی تقویم.

ادامه مطلب: کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نظر می رسد در تصویری پس از 21 روز غیبت

تیراندازی ارز تلاش برای 'قطع گمانه زنی'

تیراندازی ارز در صبح روز یکشنبه ممکن است تلاش برای کیم به دست آوردن مجدد اعتبار پس از غیبت طولانی خود را برخی از کارشناسان پیشنهاد کرده اند.

Choi Kang, معاون رئیس جمهور از Asan موسسه مطالعات سیاست گفت: خبرگزاری رویترز به اعتقاد او زمان تحریک نشان می دهد, آن می تواند برنامه ریزی شده نشان می دهد که کیم هنوز هم در شارژ از کره شمالی نظامی.

"دیروز کیم در تلاش بود تا نشان دهد که او کاملا سالم است و امروز کیم تلاش برای قطع انواع حدس و گمان است که او ممکن است کنترل کامل بر ارتش" چوی گفت.

"به جای رفتن تمام راه را با شلیک موشک و نظارت بر پرتاب موشک کیم می تواند به ما یادآوری, 'بله من سالم و من هنوز در قدرت'است."

اد/aw (AFP ایسنا)

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن