مسافران رای Schiphol بهترین فرودگاه در غرب اروپا

در Skytrax World Airport Awards سال 2020 مسافران رای دادند Amsterdam Airport Schiphol بهترین فرودگاه در غرب ار

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

در Skytrax World Airport Awards سال 2020 مسافران رای دادند Amsterdam Airport Schiphol بهترین فرودگاه در غرب اروپا است. علاوه بر این Schiphol بود رای جهان 9th, بهترین فرودگاه تا پنج مکان در مقایسه با سال گذشته است. آن هم در زمان مقام اول در رده بهترین سایت و دیجیتال خدمات فرودگاه ها در اروپا و در مکان سوم این رده در جهان گسترده است. فرودگاه بود رای سوم نیز در بهترین فرودگاه: 70+ میلیون مسافر رده. جوایز بودند رای دادند برای مسافران با بیش از 100 ملیت.

"این جایزه یک علامت برای به رسمیت شناختن Schiphol و شرکت های هواپیمایی با توجه به رقابت برخی از 550 فرودگاه. ما فوق العاده شاد و با افتخار از این کار که همکاران ما و همکاران انجام در فرودگاه هر روز برای مسافران بی خیال و الهام بخش را تجربه کنند. حتی در طول این زمان به چالش کشیدن برای بخش حمل و نقل هوایی ما ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که Schiphol در ادامه به ارائه مسافران با تجربه و با کیفیت که مطابق با انتظارات خود را بریجیت اتو رئیس عملیات افسر (COO) بیج Amsterdam Airport Schiphol

این Skytrax جهان فرودگاه جوایز در نظر گرفته شده یک معیار جهانی برای اندازه گیری کیفیت از فرودگاه در سراسر جهان است. مسافران خواسته شد برای پاسخ به سوالات مربوط به کیفیت امکانات فرودگاه فرآیندها و دوستی از کارکنان فرودگاه. در سال گذشته Schiphol در زمان مراحل و پیشرفت در زمینه هایی مانند بهداشت انتظار راحتی روند ورود و پارکینگ. Schiphol همیشه از نزدیک نظارت بر نوآوری. این فرودگاه با هدف ادامه توسعه و بهبود در مناطقی که غنی سازی تجربه مشتری در سال به آمده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب