KLM می افزاید: بیشتر مقصد به شبکه

طیف وسیعی از مقصد گسترش خواهد یافت به ویژه در جنوب اروپا است. این مقصد شامل Alicante, بیلبائو, Bologna, ایبیزا

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

طیف وسیعی از مقصد گسترش خواهد یافت به ویژه در جنوب اروپا است. این مقصد شامل Alicante, بیلبائو, Bologna, ایبیزا, استانبول, زیبا, Porto, Catania و تقسیم است. در مجموع اروپا برنامه ریزی شده KLM شبکه شامل 73 مقصد در ماه جولای از 30 مقصد در مارس و انتظار می رود 45 مقصد در ماه ژوئن.

بین قاره ای

در ماه ژوئن KLM گسترش آن بین قاره ای شبکه شامل Aruba, Bonaire, Sint Maarten پاراماریبو و Quito. در ماه جولای KLM برنامه ای برای اضافه کردن شش اضافی مقصد (جاکارتا, Denpasar, واشنگتن, سان فرانسیسکو, ونکوور, کلگری) و فرکانس بسط به مقصد KLM در حال حاضر ارائه شده در ماه ژوئن. در مجموع وجود دارد 51 مقصد. حدود نیمی از این مقصد در حال حاضر تنها پرواز برای حمل بار است. به محض این که مقامات استراحت محدودیت های مسافرتی, KLM نیز باز این مقصد برای فروش بلیط که در آن ممکن است.

بیش از 3000 پرواز ترک در ماه جولای

با گسترش شبکه در ماه جولای KLM خواهد یک بار دیگر در خدمت 78 درصد از ابتدا برنامه ریزی شده تعداد مقصد با بیش از 3000 پرواز ترک در Amsterdam Airport Schiphol. همانطور که در بالا تعدادی از فرکانس به مقدار 25 تا 30 درصد است.

"مشتریان ما می خواهید به سفر دوباره. بنابراین ما در حال گسترش شبکه به آرامی و با دقت. با تمام اقدامات بهداشتی صورت گرفته در هیئت مدیره و در زمین ما در حال انجام این کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است."
KLM, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت پیتر Elbers

برنامه ریزی شبکه اروپایی

این است که برنامه ریزی شده شبکه اروپایی از آمستردام برای ماه ژوئیه موضوع را تغییر دهید:

آلبورگ, Aberdeen, Alicante, آتن, بارسلونا, بازل, برگن, Berlin Tegel بیلبائو بیلوند, بیرمنگام, Bucharest, Bologna, بوردو, بریستول, بوداپست, بروکسل, Cagliari, Catania, Dublin, Düsseldorf, ادینبورگ, فلورانس, گدانسک, ژنو, جنوا, گلاسکو, Gothenburg, هامبورگ هانوفر, هلسینکی, ایبیزا اینورنس, استانبول, کیف, کپنهاگ, کراکوف, Leeds Bradford شهر لندن هیترو لندن, لیسبون, لوکزامبورگ, Lyon, مادرید, مالاگا, Manchester, مونپلیه, مسکو, میلان مونیخ, نورنبرگ, نیوکاسل, زیبا, اسلو, پاریس, پورتو, پراگ, رم, سنت پترزبورگ, تقسیم, استاوانگر, استکهلم, اشتوتگارت, تولوز, تروندهایم, والنسیا, ونیز, ورشو, وین, زاگرب, زوریخ.

با در نظر دائما در حال تغییر قوانین و محدودیت های مسافرتی را KLM برنامه خواهد شد بر این اساس تنظیم. ما توصیه مشتریان خود را آشنا با قابل اجرا محدودیت های مسافرتی است که متفاوت است از کشوری به کشور و فرد به فرد است و ممکن است در معرض تغییر قبل از رزرو.

برای یک نمای کلی از بهداشت اقدامات انجام شده توسط KLM, دیدن این ویدیو: https://youtu.be/1-2OOj9DyPE



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب