لری Kudlow ادعا می کند 'با روشنایی ضعیف تابیدن از امید' در طول تاریخ بد بیکاری اعداد

کاخ سفید مشاور اقتصادی لری Kudlow اقدام به اعتصاب خوشبین تن در ماه آوریل در طول تاریخ بد بیکاری در شماره روز ی

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

کاخ سفید مشاور اقتصادی لری Kudlow اقدام به اعتصاب خوشبین تن در ماه آوریل در طول تاریخ بد بیکاری در شماره روز یکشنبه اصرار بود که "بارقه امید" در این گزارش نشان میدهد بیش از 20 میلیون شغل از دست داد و نرخ بیکاری افزایش به حدود 15 درصد است.

خواسته در ABC را در این هفته به واکنش نشان می دهند به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر وعده که "همه" از مشاغل را به سرعت پشت Kudlow گفت که او "نمی خواهید به sugarcoat" ویرانگر وضعیت اقتصادی میان مداوم بیماری همه گیر کوروناویروس—قبل از رفتن و sugarcoating آن است.

"در داخل اعداد وجود دارد را با روشنایی ضعیف تابیدن از امید" Kudlow گفت. "ما 80 درصد از آن furloughs و موقت اخراج. که توسط راه نمی دهم که شما بازگشت به کار, اما آن را می گوید که به شدت بند ناف بین کارگر و کسب و کار است که هنوز دست نخورده است. من فکر می کنم, امیدوارم که تا به چیزی برای انجام با 3 تریلیون دلار از کمک های از جمله حقوق و دستمزد طرح حمایت می کند."

لنگر جورج Stephanopoulos اشاره کرد که دموکرات ها در حال حاضر فشار برای اضافی coronavirus بودجه که شامل کمک های بیشتر برای مواد غذایی تمبر دولت و گسترش آزمایش تعجب با صدای بلند چرا تهمت و دولت تحت فشار قرار دادند در این طرح است.

"من نمی گویم در حال حاضر نیست آن زمان" Kudlow پاسخ داد. "من فکر می کنم بسیاری از مردم می خواهم فقط برای یک لحظه مکث و کمی در تاثیر اقتصادی این برنامه کمک است که بزرگترین در ایالات متحده آمریکا. که تمام است که می شود گفت."

در حالی که او تهمت مشاور انجام پذیرفت که ممکن است شغل اعداد خواهد بود "نیز بسیار دشوار است" و این که تاثیر کسب و کار بازگشایی میان آرامش اجتماعی-دورى سیاست خواهد بود "در حالی که" او همچنین ادعا کرد که اقتصاد خواهد تجربه یک جهش نسبتا به سرعت.

"آنچه ما انجام داده اند ممکن است 100 درصد کامل" Kudlow اعلام کرد و افزود: "این کار ما در حال آماده سازی برای بازگشایی اقتصاد است. هنگامی که ما انجام می دهیم با توجه به CBO خواهیم دید بسیار قوی در نیمه دوم سال است. احتمالا 20 درصد رشد اقتصادی است."

Kudlow به مدت طولانی رنگ یک چشم انداز گلگون سراسر COVID-19 بیماری همه گیر. در اواخر ماه فوریه محافظه کار اقتصاددان infamously اعلام کرد که coronavirus شده بود شامل "بسیار نزدیک به مهر و موم شده" و این که آمریکا می تواند با اعتماد به نفس است که وجود دارد نمی تواند یک "فاجعه اقتصادی."

پس از ساخت آن نظر که او بارها و بارها در دفاع از عنوان که "بر اساس حقایق واقعی" بیش از 30 میلیون آمریکایی را برای ثبت کمک های بیکاری و حدود 80,000 نفر از این بیماری کشنده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب