ویولا دیویس' ', سیاه, Meryl Streep' سخنرانی ویروسی می رود. دوباره.

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این هفته:

ویولا دیویس گفتار ما نیاز به بحث در مورد

این جای تعجب نیست که در طول یک ملی گفتگو در مورد نژادپرستی نظاممند و دیوارهای قلعه به موفقیت و برابری مواجه می شوند توسط سیاه و قهوه ای مردم هر روز یک سخنرانی توسط Viola Davis ویروسی رفته است. تعداد کمی از مردم در هر نقطه اجازه دهید به تنهایی در هالیوود به برکت تثلیث مقدس—فصاحت و شور و استعداد و آمین—به عنوان بازیگر برنده جایزه اسکار و چند عنوان بی باک و موثر در بیان حقیقت به قدرت است.

آن را در یک سخنرانی بسیار آن را به عنوان یک خطبه دقت بیان مجموعه ای از آیات و حقایق هر طور پی در پی باز کردن قفل درب دیگر در معراج به روشنگری برای کسانی که نیاز به آن را بشنوند. همچنین آن را به عنوان اتفاق می افتد این است که جواب دادن به سوال او خواسته شده بود که در سال 2018 در طول یک مصاحبه زنده با تینا قهوه ای است.

آن را به دست آورد توجه ، آن را رفته ویروسی در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده در سراسر رسانه های اجتماعی. اما چه خواهد شد آن را اگر نه سال در حال حاضر برای پیام های ارسال شده به یک پیام دریافت کرد ؟

دیویس خواسته شده بود در مورد مسابقۀ در هالیوود که به او اشاره شد بسیار متفاوت برای زنان سیاه پوست با استفاده از تجربه خود را به عنوان مثال.

"من تا به حال یکی از دوستان که گفت:" آره اما ویولا حرفه ای خود را بهتر از من حرفه ای,'," دیویس بازگو در این کلیپ. "من گفت:," آره, اما شما نمی توانید مقایسه کنید من به شما به دلیل یک بار دیگر من این اسکار من امی من دو Tonys من انجام داده ام برادوی من انجام داده ام off-Broadway من انجام داده ام و تلویزیون انجام دادهام فیلم. من انجام داده ام و همه آن."

"من یک حرفه ای است که احتمالا قابل مقایسه با مریل استریپ و جولین مور, Sigourney Weaver," او ادامه داد. "همه آنها از دانشگاه ییل; آنها از Julliard; آنها بیرون آمد و از دانشگاه نیویورک. آنها تا به حال همان مسیر به عنوان من. و در عین حال من هیچ جا در نزدیکی آنها نه به عنوان آنجا که پول ندارد تا آنجا که فرصت های شغلی — جایی نزدیک به آن است."

او محرک نتيجهگيری: "به مردم بگو: شما یک سیاه مریل استریپ. شما و ما شما را دوست دارم! ما شما را دوست دارم. هیچ کس مثل شما.' OK پس اگر وجود دارد هیچ کس مثل من اگر شما فکر می کنم من هستم که به شما پرداخت به من چه من با ارزش است. شما به من چه من با ارزش است."

هیچ کس بهتر است که در elucidating این صحبت امتیاز از Viola Davis. او آنها را بازديد و بی شمار دیگر آنهایی که خاص برای تجربه یک زن سیاه و سفر در هالیوود—تقریبا در هر مصاحبه به او می دهد. باید آن را طاقت فرسا بار و در عین حال یک مثال دیگر چگونه واقعا فرصت های برابر و دور از دسترس; سفید co-stars نمی شانه که همان تعهد.

قدردانی از کار Viola Davis می کند. این بدان معناست که مطمئن نگه داشتن اشتراک گذاری این کلیپ تا زمانی که وجود دارد هیچ دیگر نیاز به آن را به نگه داشتن رفتن ویروسی. بلکه او را به آنچه او را به ارزش.

خوش آمدید به فرهنگ گلپر, Schuyler, Fan Club

به آن نقطه از ارزش ما داده رنه Elise Goldsberry ماه و ستارگان و هر امید و رویای او تا کنون جرأت داشته باشد ؟ این چیزی است که او سزاوار پس از عملکرد او در همیلتون.

بدیهی است که آن را سخت به استدلال می کنند که کسی که برنده جایزه تونی را دریافت نمی کند خود را به علت. اما به عنوان یک نماد از داشتن دیده می شود همیلتون قبل که در نهایت فقط تماشا همیلتونمی توانم بگویم که تقریبا به اندازه کافی انجام شده است در این پنج سال گذشته برای بالا بردن Goldberry به نام خانواده, یک بازیگر است که در هر چیزی که من دیده بان—چون در حال حاضر من فقط می خواهم به تماشای او.

چگونه است که ما توافق کرده اند که به تنها اشاره به عملکرد او به عنوان گلپر در سکوت مقدس زمزمه ما رزرو به صورت تمام وقت بزرگ تئاتر اجرای? به این منظور چگونه آمد که من گوش مردم صحبت کردن در مورد امروز بهترین برادوی ستاره نام او را شامل نمی شده است در این گفتگو ؟

این است که همه می گویند که با وجود این (بسیار منطقی) احساس بود که من jipped از چیزی intangibly ویژه از دیدن آن زندگی می کنند برای اولین بار, من واقعا لذت بردم از تماشای همیلتون در دیزنی+. اتاق که در آن اتفاق می افتد بود اتاق که در آن همه چیز اتفاق می افتد این روزها: من آپارتمان را ترکیب اتاق نشیمن-ناهار خوری-اتاق-دفتر-سالن بدنسازی. چه درمان!

Rachel McAdams, یوروویژن افسانه

Rachel McAdams بسیار خنده دار در مسابقه آواز یوروویژن: داستان آتش Saga. این فیلم مبهم ساده لوحانه و بنابراین او در آن و این واقعیت است که او نه تنها می شود اما اجرای آن یک معجزه است. "الف رفت و بیش از حد!" من بهتر از خط خواندن.

پس از یکی-دو پانچ از این و بازی شب—و مردم به خاطر سپردن oh yeah او پشت سر هم در صحنه با معنی دختران—McAdams است در نهایت گرفتن او تحسین به عنوان یکی از با استعداد ترین کمدی پیشرو خانمها.

من خیلی خوشحال هستم و نمی خواهم به لکه دار کردن یک ذره از این سزاوار ستایش است. با این حال باید گفت که جدول زمانی از این فیلم مکان های شخصیت او در اواسط اولیه-50s است که فقط در مورد به عنوان عجیب و غریب و توهین آمیز به عنوان تلاش ما ریشه در یک عاشقانه داستان با ویل فرل در وهله اول.

دن استیونس خیلی خوب بیش از حد

و در حالی که ما در حال صحبت کردن در مورد یوروویژنیک شات ودکا برای Dan Stevens عملکرد بیش از حد.

چه به تماشای این هفته:

همیلتون: Duh.

The Baby-Sitters Club: هر انسان و جوان, قدیمی, پیر, نر, زن خوب کسی کلبی—عاشق است Netflix جدید سازگاری.

Mucho Mucho Amor: یک فیلم مستند در منجم معروف والتر Mercado.

آنچه به جست و خیز این هفته:

از آن لیست: "ممکن است آن را بدترین فیلم من تا کنون دیده می شود؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب