Wärtsilä به ارائه پیشرفته تولید گازهای گلخانه ای جلو گیری تکنولوژی جدید شاتل تانکر

تکنولوژی گروه Wärtsilä تولید گازهای گلخانه ای جلو گیری فن آوری است که دوباره به رسمیت شناخته شده و با یک نظم ج

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

تکنولوژی گروه Wärtsilä تولید گازهای گلخانه ای جلو گیری فن آوری است که دوباره به رسمیت شناخته شده و با یک نظم جدید است. این شرکت ارائه خواهد شد آن ترکیبات آلی فرار (VOC) بازیابی سیستم را همراه با سوخت LNG گاز عرضه سیستم جدید 124,000 DWT شاتل تانکر. کشتی ها دستور داده شده است توسط Knutsen NYK دریایی تانکر (گره) پیشرو مستقل مالک و اپراتور شاتل تانکر و ساخته خواهد شد در Daewoo Shipbuilding & Marine حیاط در کره جنوبی. سفارش با Wärtsilä قرار داده شد در ماه آوریل است.

با این تکنولوژی مایع VOC مخلوط با LNG و استفاده به عنوان سوخت اصلی و کمکی موتور. با استفاده از LNG به عنوان سوخت اولیه و مکمل این با انرژی بازیافت شده از VOC این کشتی قادر خواهد بود به کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 معادل 30 تا 35 درصد حداقل 30000 تن در هر سال نسبت به روغن های معمولی-سوخت شاتل تانکر. این صرفه جویی تقریبا معادل کل تولید گازهای گلخانه ای از حدود 20,000 اتومبیل.

"Wärtsilä توسعه آن VOC جلو گیری از تکنولوژی بیش از 20 سال گذشته و ما صلاحیت در این زمینه بی بدیل است در بخش دریایی. این بدان معنی است که برای این عروق با ترکیبی از Wärtsilä را VOC بازیابی و LNG سیستم سوخت آنها را نه تنها بسیار پایدار و سازگار با محیط زیست را نیز از نظر تجاری جذاب است. این VOCs که در غیر این صورت توان ساطع شده به جو می توانید به جای سوخته به عنوان سوخت می گوید:" هانس یاکوب Buvarp, مدیر کل, فروش Wärtsilä دریایی.

"صنعت ما به سرعت در حال تغییر به سمت بیشتر آگاهی های زیست محیطی و بهبود بهره وری عملیاتی. این دو کشتی های جدید را منعکس خواهد کرد این تغییر تا حد زیادی به لطف Wärtsilä پیشرفته فن آوری است. آنها واقعا نشان دهنده نسل جدید تانکرهای شاتل با بسیار کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کاهش هزینه های سوخت می گوید:" Jarle Østenstad, جدید, ساختمان, مدیر Knutsen OAS.

این Wärtsilä راه حل های تحویل داده خواهد شد به حیاط شروع در ماه نوامبر این سال است. هنگام تحویل این نفتکش را به کار گیرند در دریای شمال نفت.

عنوان تصویر: دو شاتل جدید تانکر گره گروه خواهد شد از ویژگی های Wärtsilä تکنولوژی منحصر به فرد ترکیب VOC بازیابی با سوخت LNG گاز عرضه سیستم.

همه Wärtsilä منتشر شده و در دسترس هستند https://www.wartsila.com/media/news-releases و در http://news.cision.com/wartsila-corporation که در آن نیز این تصاویر می توان دریافت.

Wärtsilä در مختصر:
Wärtsilä یک رهبر جهانی در فناوری های هوشمند و تکمیل چرخه راه حل های دریایی و بازارهای انرژی. با تاکید بر پایدار و نوآوری و بهره وری کل و داده ها تجزیه و تحلیل Wärtsilä حداکثر زیست محیطی و اقتصادی عملکرد عروق و قدرت گیاهان از مشتریان آن است. در 2019, Wärtsilä خالص فروش یورو بالغ 5.2 میلیارد دلار با حدود 19,000 کارکنان. این شرکت دارای عملیات در بیش از 200 مکان در بیش از 80 کشور در سراسر جهان است. Wärtsilä ذکر شده است و در Nasdaq هلسینکی.
www.wartsila.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب