Lea Michele ریخته توسط شریک تجاری پس از 'Glee' اتهامات اجرا وحشی آنلاین

همه در همه, از آن شده است یک هفته بد برای Lea Michele, و آن را تنها چهار شنبه.کمتر از 48 ساعت پس از سابق Glee

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

همه در همه, از آن شده است یک هفته بد برای Lea Michele, و آن را تنها چهار شنبه.

کمتر از 48 ساعت پس از سابق Glee ستاره ارسال شده به خوبی معنای شاید اگر به جای یک بعدی پیام از ترس در مرگ جورج فلوید او لغو شده است.

باردار بازیگر زن حرفه ای و شهرت دروغ در ژنده پوش او شده است flamed در رسانه های اجتماعی کاهش یافته و از یک کمپین تبلیغاتی آنلاین برای HelloFresh و اثبات هیچ چیز آنقدر منفور به عنوان محبوبیت—شده است unfollowed توسط دوست سابق و ملکه نوجوان, اینترنت, Ariana Grande.

HelloFresh است که با همکاری میشل به ترویج آن دستور جزء ارائه خدمات کاهش یافته است میشل شب گذشته در یک صدای فوق العاده ای است که به طور موثر به خشونت و نژادپرستی.

این سایت به نظر می رسد دو را در موقعیت خود را در روز شنبه صبح ارسال و سنجاق کردن یک صدای جیر جیر که در حالی که نه به صراحت ذکر میشل با نام به نظر می رسید به مرجع جنجال.

میشل شهرت سقوط پس از جیر (که برای ثبت بخوانید: "جورج فلوید سزاوار نیست این. این نه یک حادثه جدا شده و آن را باید پایان یابد. #BlackLivesmatter") به سرعت تبدیل شد lightening rod برای چند تا از سیاه و سفید سابق شرکت کارگران در سرور و نشاط خود را به بیان تجارب منفی از کار با میشل در رنگارنگ شرایط است.

Samantha Marie افزار (که در ظاهر نشان می دهد و در فصل ششم به عنوان دانشجو خواننده جین هیوارد) به طور خاص گفته است که میشل گفت همکاران خود که اگر او تا به حال فرصت او را "گه در او کلاه گیس."

افزار ارسال گرفتار آتش و باعث شده دیگر Glee آلوم به جلو آمده و ادعا ناخوشایند رفتار میشل قسمت سمت castmates.

الکس Newell, Amber Riley و Dabier اسنل که همه نیز تا به حال قطعات در سرور و نشاط در واکنش به این توییت در حمایت از سامانتا است و در حال حاضر شده است پیوست Supergirl ستاره Melissa Benoist که به نظر می رسد در Glee با میشل و کسی که دوست داشت یک سری از پست ها توصیف ستاره رفتار.

در حال حاضر Ariana Grande مسلما میشل تاثیر گذار ترین رسانه های اجتماعی دوست (آنها هم مشغول به کار در فاکس سری Scream Queens در مورد داستانی خواهری) برداشت یک طرف ریخته و او را لغو دنبال کردن او در Instagram.

اما شما نمی واقعا لغو شود تا زمانی که شما شده اند کاهش یافته است توسط خود شریک تجاری و ضربه سقوط کرد سه شنبه شب با خدمات تحویل غذا HelloFresh فرار میشل و ظاهرا متهم او از نژاد پرستی.

شاید به ناچار HelloFresh در حال حاضر به نظر می رسد درد و رنج یک واکنش شدید از خود را با متعدد توییتهایی انتقاد از این شرکت برای آنچه که گفته شد یک زانو حرکت تند و سریع پاسخ.

میشل که در انتظار یک کودک بعد از این سال با شوهرش تاجر قدیمی, گروهی, رایش 37, نقش ریچل بری در نشان دادن شش فصل سه نامزد دریافت جایزه امی و دو جوایز گلدن گلوب با بخشی.

سابق خود را دوست پسر و co-star Cory Monteith مرده پیدا شد از یک مشکوک به مصرف بیش از حد مواد مخدر در سال 2017.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب