پیشرو زندگی مربی و نویسنده از انتشار کتاب جدید خود به دیگران کمک به بهبود زندگی خود را و به حداقل رساندن استرس و ترس در COVID بحران

گواهی مربی زندگی و نویسنده تام مارینو مفتخر به اعلام انتشار خود را انقلابی جدید کتاب "پل برای تغییر یک فرایند

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

گواهی مربی زندگی و نویسنده تام مارینو مفتخر به اعلام انتشار خود را انقلابی جدید کتاب "پل برای تغییر یک فرایند تحول پایدار زندگی تحقق است."

مارینو کتاب با تمرکز بر ساخت تغییر با استفاده از ساده افزایشی مراحل عمل. به عنوان یک کمک حرفه ای مارینو به کمک دیگران در ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود را با استفاده از این مراحل است. هر فصل بر گام های مختلف در تغییر روند نمایشگاه یک دیدگاه تازه و یک هدف گرا رویکرد برای افراد برای کمک به خود و بهبود زندگی خود را. مارینو درگیر خوانندگان در یک گفتگو و ارائه می دهد بسیاری از فکر تحریک سوال به چالش کشیدن آنها را برای ارزیابی باورها و ارزش ها است.

"در طول این زمان با COVID بحران ما در حال زندگی در زمان نامشخص است که موجب ترس و نگرانی و نگرانی های بزرگ برای آینده است. این کتاب کمک خواهد کرد که کاهش ترس و وحشت و استرس و کمک به مردم شناسایی هدف خود را و زندگی خود را در مسیر بازگشت. مهم این است که مردم را به تمرکز بر روی به دست آوردن کنترل در زندگی خود و یادگیری از رشد خود در طول این زمان" مارینو گفت. "برای اینکه دیگران را به زندگی خود را حقیقت و پیدا کردن هدف و یا وضوح تغییر باید ساخته شود. هدف من این است برای کمک به مردم کشف کنند که تغییر و تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود را بدون در نظر گرفتن آب و هوای فعلی از بحران است."

مارینو شد یک مربی پس از خود قابل توجه حرفه ای و تحول معنوی. از طریق سال تجربه به عنوان یک مدیر اجرایی در مراقبت های بهداشتی و یک مربی و مربی مارینو را با مهارت به عنوان یک رهبر به او ارائه با تحول ابزار برای کمک به مردم با زندگی در حال تغییر ،

تاکید بر اهمیت نگاه درون و حال خود آگاه به اندازه کافی به بررسی چشم انداز زندگی خود را فقط به برخی از جنبه های بهبود که مارینو کتاب با تمرکز بر. با داشتن افراد حفاری به خود ریشه از طریق فرایند خود-اکتشاف افراد قادر به بهتر خود را کشف حقیقت و هدف.

هدف از این کتاب است که به ارائه مراحل لازم برای تکمیل یک تحول در زندگی مردم به اطمینان حاصل شود آنها در ایجاد یک زندگی آنها می خواهند از طریق افزایشی مرحله عمل و توانایی به تصور خاص که واقعیت است. مارینو زندگی مربیگری تجربه می آموزد اهمیت مراقبت از خود انگیزه و توانایی برای تنظیم S. M. A. R. T اهداف برای آینده است. مارینو همچنین به معرفی یک روش جدید برای حل مسائل و ایجاد اولویت های خود در این کتاب فصل جایزه.

مارینو باطن برنامه مربیگری تعارف هر فصل از این کتاب است. 90 روز برنامه فراهم می کند مشتریان با تحول ابزار هایی که زندگی شما تغییر خواهد کرد. مارینو ارائه می دهد فرصت برای خوانندگان به کار با او به طور مستقیم از طریق هر یک در یکی از جلسات مربیگری.

هدف از این فرصت برای خوانندگان به شناسایی اقدامات لازم برای آغاز تغییر مثبت در زندگی خود را به عنوان آنها شروع به سفر اکتشافی خود به کشف زندگی خود را هدف.

"پل برای تغییر یک فرایند تحول پایدار زندگی تحقق" در دسترس خواهد بود در بهار سال 2020 است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.bridgetochangebook.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن