نویسنده کانی S. آرنولد قلم یک رمان تاریخی رمان با عنوان "خطرناک میراث پسر دوم"

آن است که 1939 و استفان Zurowski سر به خانه اش واقع در Masurian دریاچه منطقه از لهستان. دستکاری شده توسط خود س

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

آن است که 1939 و استفان Zurowski سر به خانه اش واقع در Masurian دریاچه منطقه از لهستان. دستکاری شده توسط خود سلطه گر پدر در طول زندگی اش استفان قلب soars با این فکر که این تعداد در حال حاضر او را به نام خانه برای محافظت از املاک خود را و مردم خود را از تهاجم آلمان. اما زمانی که او می رسد استفان می یابد یک صحنه وحشتناک. کل خانواده اش و خانواده کارکنان به قتل رسیده اند. در حال حاضر استفان باید ادامه مسیر گذاشته برای او. حتی در مرگ پدرش درایوهای خود را در آینده.

او پس از سفر به جنگ زده ورشو برای پیدا کردن پدر خود را کسب و کار, مدیر, Stefan یاد می گیرد که آینده خود را به عنوان جدید تعداد باید در یک سرزمین عجیب و غریب با یک خانواده است که او نمی دانست که وجود داشته و با همسر او هرگز ملاقات کرد. به عنوان خطر او را به شرح زیر به کشور جدید خود استفان متوجه او ناامید دشمنان که در هیچ چیز متوقف خواهد برای به دست آوردن گنج او در حال حاضر دارای. این او باید در کنار او احساسی ناپایدار زن در حالی که تلاش برای تعیین اگر دشمنان خود را در درون خانواده جدید او شروع به دانستن و یا در یکی دیگر از ناشناخته حضور. در این رمان تاریخی شدید شرایط رانندگی یک مرد جوان از خود جنگ زده در خانه لهستان به سرنوشت خود را در یک زمین جدید است.
 
تجربه خود را در رمانتیک و captivatingly تاریخی ادبیات کانی S. آرنولد با حمایت از او کتاب "خطرناک میراث پسر دوم" او به عنوان ارائه این مه 27 سال 2020 - 31 مه سال 2020 در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
خطرناک میراث پسر دوم
نویسنده | کانی S. آرنولد
ناشر | iUniverse
| تاریخ انتشار مارس 25 2019
نوع | داستان های تاریخی/عاشقانه
ISBN-13 | 978-من-5320-7009-9
شومیز قیمت | $13.99
 
درباره نویسنده
 
C. S. آرنولد نویسنده چندین کتاب های کودکان و دارای دو فرزند یک دختر و سه نوه. او زندگی در یک مزرعه در ایالت تنسی با یک گاو و یک شکلات آزمایشگاه لهاسا-پو و چندین حوضچه پر از ماهی. "خطرناک میراث" او است چهارم کتاب است. شما می توانید تماس با نویسنده در سایت: conniesarnold.com
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن