لبنان: خودروهای جدید دولت برای مقابله با بحران

معترضان توصیف یک دولت وحدت ملی با هدف تحکیم اقتصاد و مقابله با فساد به عنوان یک "شکست." با لبنان در آستانه سقو

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

معترضان توصیف یک دولت وحدت ملی با هدف تحکیم اقتصاد و مقابله با فساد به عنوان یک "شکست." با لبنان در آستانه سقوط به معترضان خواهان یک دولت جدید

صدها نفر از معترضان بسیج در بیروت در روز سه شنبه در برابر دولت و پاسخ آن به بدترین بحران اقتصادی لبنان دیده است و پس از پایان آن جنگ در سال 1990.

"این دولت فعلی ثابت به یک شکست. ما می خواهیم یک دولت جدید گفت:" لبنان فعال Neemat Badreddin. "ما می خواهیم ثبات و ما می خواهم که قادر به زندگی بدون التماس و یا بدون مردم نیاز به مهاجرت می کنند."

سال گذشته نخست وزیر سعد حریری استعفا تحت فشار از تظاهرات ضد دولتی در برابر نخبگان سیاسی که به طور گسترده ای به عنوان فاسد و مسئول ياوه کشور به آن بحران اقتصادی است.

Beirut protest (Getty Images/AFP/A. Amro)

تظاهرات در بیروت پرتاب سنگ در لبنان نیروهای امنیتی در طول یک تظاهرات در برابر شرایط اقتصادی وخیم

همگرا بحران

دولت جدید به رهبری نخست وزیر حسن دیاب موفق به تحقق پیشرفت اقتصادی است. حتی مذاکرات با صندوق بین المللی پول برای باز کردن میلیاردها دلار شکست خورده برای به دست آوردن کشش.

ضمن اینکه لبنان دارای ارزش تاریخی سطح غوطه وری تا 6000 پوند لبنان به دلار آمریکا روز جمعه به پایین از رسمی 1,507-پوند میخ در جای خود قرار داده در طول 1990s.

استهلاک به طور قابل توجهی افزایش هزینه زندگی برای کسانی که ساکن در لبنان از جمله بیش از 1 میلیون پناهجوی سوری است. محدودیت در تحرک و تجمع برای جلوگیری از رمان coronavirus را بیشتر dented لبنان آرمان برای بهبود اقتصادی.

بیشتر بخوانید: پناهندگان سوری در لبنان بیشتر از ترس گرسنگی از COVID-19

"دروغ و شایعات

دیاب در روز جمعه را محکوم کرد شورش متهم unnamed نیروهای تلاش برای سوار شدن یک "کودتا" علیه دولت خود.

"برخی سعی کرده اند برای بهره برداری از این وضعیت دوباره گفت:" Diab. "آنها انداخته اند دروغ و شایعات کمک به تعمیق لبنان بحران را ناشی از یک بحران بزرگ و تحت فشار قرار دادند که مردم به خیابان آمدند."

دولت گفت: این امر تزریق دلار به اقتصاد در تلاش برای سرپا نگه داشتن لبنان. اما معترضان تا حد زیادی موافقم که این تلاش ها کافی نیست برای مقابله با گسترش خرید اینترنتی از بحران اقتصادی است.

"ما باور نمی کنیم همه اقدامات انجام شده توسط دولت برای بهبود نرخ دلار گفت:" یک معترض در طرابلس. "من فقط می خواهم به طوری که من می تواند زندگی می کنند."

ls/stb (Reuters, AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب