لبنان نوسانات بین طنز و تراژدی به عنوان اقتصاد وتکه

وجود دارد چند روشن طرف به زندگی در لبنان که اقتصاد verging کامل شکست. اما در حالی که برخی نشان داده اند همدردی

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

وجود دارد چند روشن طرف به زندگی در لبنان که اقتصاد verging کامل شکست. اما در حالی که برخی نشان داده اند همدردی با کسانی که در ارتکاب 'گرسنگی جنایات' دیگران گرفته اند به داد و ستد کالا و گفتگوی بورسی برای مقابله است.

اولین نشانه هایی از لبنان را در آینده سقوط به نظر می رسد که بانک ها شروع به محدود کردن برداشت در میان در سراسر کشور تظاهرات اواخر سال گذشته است. توسط مه روشن شد سیستم مالی این کشور بود در حال فرو ریختن. ارز در سقوط آزاد و با آن اقتصاد کشور است. تظاهرکنندگان در پاسخ با نوعی طنز تیره, حمل لبنان لیره در یک تابوت انعکاس غنا pallbearers.

"هنگامی که مردم می خواهند به خنده در مورد چیزی که به آن دلیل اغلب آنها احتمالا می تواند هر چیزی را انجام دهید برای تغییر واقعیت" حسین Yassine یک نویسنده در لبنان خروجی The961گفت: DW. "این فقط مسخره کردن یک ایده بدون درک آن عواقب وخیم اما آن را یکی از راه های مقابله."

که طنز بوده است که نشانگر انعطاف پذیری در یک کشور که در آن لیره در حال حاضر از دست داده و حدود 80 درصد از ارزش خود را. مواد غذایی و سوخت و دارو همه ناپدید شدن از بازار به ارز خارجی به خرید حیاتی واردات تبخیر شده است.

و همچنین تاثیر تعطیلی کسب و کار با توجه به جدید coronavirus بیکاری سر به فلک کشید است که نرخ فقر در حال نزدیک شدن 50 درصد و طبقه متوسط در حال از بین برود.

این هفته با وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian بازدید بیروت به بحث در مورد اصلاحات که ممکن است فعال نجات از جمله تغییرات به بیمار برق بخش نوسازی برخی از قوانین و کاهش این کشور بدهی های عمومی است. اما این مذاکرات به نظر می رسد شکست خورده اند.

این منجر به یکی دیگر از شوخی در میان ناظران امور مالی — که تهدید رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی با تهدید حمله حموس شد و در حال حاضر یکی از برنامه های دولت برای پایان دادن به بحران است.

A woman holds a sign above her head which reads 'Hello darkness my old friend'

مردم باید اعتراض لبنان برق مرکزی شرکت بیش از اتهامات فساد و کاهش قدرت

لبنان داد و ستد کالا فرمول نوزاد برای پتو

و همچنین به عنوان طنز, مردم در حال پیدا کردن راه های دیگر برای نشان دادن همبستگی. هر روز سوپر مارکت ها تغییر قیمت چند کالا, آنها هنوز هم می تواند سهام و برخی از مشتریان ذخیره کردن چه مواد غذایی موجود است.

بنابراین Facebook گروه مانند "لبنان مبادلات," برای کمک به تسهیل تبادل کالاهای خانگی از قبیل پتو و ساعت و کفش مواد غذایی پوشک و شيرخشک را دیده اند افزایش عظیم در اعضای.

توسط دادوستد مردم قادر به گرفتن آنچه آنها نیاز دارند و بدون اینکه مجبور به فروش وسایل زیر ارزش خود گفت: Nour حیدر یکی از داوطلبان در حال اجرا است. کاربران خواسته به پست فقط درخواست, اما همچنین به پیشنهاد, به منظور محافظت از شأن و منزلت خود را.

با برخی از بیمارستان ها و داروخانه ها گزارش کمبود دارو و بسیاری از اعضای گروه در حال ارائه آنچه آنها را به صورت رایگان.

"مردم در حال تلاش برای ایستادن برای هر یک از دیگر. همبستگی خود را نشان داده است بسیار به وضوح در این وضعیت" حیدر گفت: DW.

Graffiti covers the walls and barbed wire that surrounds the Central Bank of Lebanon

بانک مرکزی لبنان شده است یک نقطه کانونی برای خشم مردم را به عنوان ارز سقوط کرده است

"گرسنگی ارتداد"

اما افزایش گرسنگی "جنایت" نشان می دهد که دیگران نمی مقابلهای به عنوان به خوبی.

پلیس در حال دیدن "یک نوع جدید از سرقت که شامل عمدتا کودک شیر, مواد غذایی و پزشکی" یک مقام امنیتی که نامش ذکر نشده گفته آژانس خبری AFP در هفته گذشته.

هفته گذشته یکی از اهالی بیروت گفت: یک مرد که می خواست مواد غذایی برای خانواده اش او را دزدیدند در knifepoint اما پس از آن تبدیل به اطراف عذر خواهی کرد و سعی به بازگشت پول به سرقت رفته توضیح او تا به حال خود را از دست داده و نمی تواند پرداخت اجاره بها با توجه به AFP.

"من به او گفتم که من او را بخشید و پس از آن او رفت" زکریا al-عمر گفته است. "من می ترسم اما من هم احساس غم که مرد شکستن در مقابل من است."

دو هفته پیش یک مرد کشته شده خود در بیروت خیابان اصلی خرید پس از گزارش ارسال خود را حذف سابقه کیفری و توجه داشته باشید به یک درخت است که به عنوان خوانده شده: "من یک مرتد." این نقل قول از یک آهنگ محبوب است که همچنان "اما گرسنگی از دست داده اند." یکی از بستگان مرد مقصر این کشور حاکمان برای این مشکلات که منجر به مرگ او شد به گزارش رویترز،.

A young Syrian refugee wearing a face covering against the coronavirus looks out from a doorway

پناهندگان سوری که پناهگاه در لبنان قادر به ترک

پناهندگان به دام افتاده به لبنان به دنبال خروج

شبیه مصیبت زده اند بیشتر به حاشیه رانده میشود.

خارجی داخلی کارگران مجبور شده اند بر روی خیابان به عنوان کارفرمایان خود را لغو قراردادهای خود را گاهی اوقات بدون پرداخت و بسیاری می توانید پیدا کردن منابع مالی برای سفر به خانه. برخی از پیدا کردن سرپناه با موسسات خیریه; دیگران اردوگاه در مقابل سفارتخانه های خود را.

پنجاه درصد از مردم لبنان نگران آنها نمی خواهد به اندازه کافی به غذا خوردن برای ماه اما این تعداد افزایش به 63 درصد برای فلسطینی ها و 75 درصد برای حدود 1.5 میلیون پناهنده سوری در کشور با توجه به گزارش ماه ژوئن توسط برنامه جهانی غذا. در حالی که بسیاری از لبنان در تلاش هستند تا کشور را ترک کنند اگر آنها می توانند بسیاری از پناهندگان را هیچ از این گزینه است.

"اولین فرصت دریافت می کنم من قصد دارم به ترک برای مطمئن" حسین Yassine گفت: از جنوب شهر صور است. "این آسان نیست برای مقابله زیرا هیچ راه حل در افق."

"این یک واقعیت تلخ است که ما در حال زندگی در حال حاضر و آن را احتمالا رفتن به بدتر شدن اوضاع در ماه های آینده. این چیزی است که واقعا مرا می ترساند."

اما تاریکی جوک باقی خواهد ماند یک جزء اصلی. "در هر مکالمه وجود دارد به طنز در غیر این صورت آن را فقط به عنوان یک بد مکالمه ما استاندارد" Yassine گفت. "شما همیشه می خواهید برای پیدا کردن طنز در حالی که لبنان در حال درد و رنج است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب