آیا کاترین کبیر F*ck یک اسب است ؟ داخل تلویزیون شگفت آور سرگرم کننده جدید شراب خواری

کاترین کبیر نیست یک اسب. که موضع رسمی از بزرگHulu لوده دوره قطعه chronicling روسیه طولانی ترین حاکم زن را به ع

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

کاترین کبیر نیست یک اسب. که موضع رسمی از بزرگHulu لوده دوره قطعه chronicling روسیه طولانی ترین حاکم زن را به عنوان او می رسد برای اولین بار در کشور و وارد یک عشق, ازدواج امپراتور پیتر III ایشان انت رابطه است که گیاهان دانه به پربار سلطنت از قدرت است.

رسوا شایعات در مورد ملکه " جنسی proclivities—که او یک زن حشری, یک, جاسوس, حال, حیوانیت, طلسم—به عنوان نزدیک به افسانه های شهری به وجود می آید در این طرح بزرگ از قرن 18 اشرافی تاریخ است. را از آن چه به شما خواهد شد که هنگامی که با یکی از اولین و مهم ترین رهبران زن تا به حال بوده است, آن است که زباله شایعات در مورد زندگی جنسی خود را که جایگزین او میراث.

من آن را ترک به واقعی دانشمندان از تاریخ برای روشن شدن درجه baselessness به آن زمزمه. اما کافی است بگویم که این ایده است که او و چند کننده ی اکواينوس لذت می برد خوب رول در یونجه—بیشتر که او درگذشت در حالی که انجام آن—است که وحشی ترین در میان آنها است.

شاید شایعه است که گمان کرده اند آغاز شده توسط دشمنان خود را پس از مرگ او پافشاری کرده است به دلیل آن است که فقط تا خوشمزه ظالمانه است. کاترین کبیر boinked یک اسب! آن است که مضحک در تقابل با prim-و-مناسب دکمههای تا زیبایی که ما مرتبط با این مدت—حداقل به عنوان ما مشروط به فکر می کنم در کلاس 10 تاریخ اروپا و چگونه ما استفاده می شود برای دیدن این نمایندگی در فرهنگ پاپ.

چگونه هوشمند به نگاهی که شایعه در ارزش اسمی—tantalizingly هاردکور, anachronistically فحاش بدیهی است که نادرست—و روشن است که به اخلاق از زندگینامه بررسی کاترین کبیر است که refreshingly شاید revolutionarily و شاید هم حتی در واقع دارای گونه های برامده. بزرگ راه اندازی جمعه در Hulu. در برابر همه انتظارات من تا به حال برای نشان می دهد (10 ساعت از تاریخ روسیه sans هر زمینه مربوطه به اهنگ صدا, برای تلفن های موبایل مانند یک بدبختی تقلا کردن) آن است که یک کل شادی بخش و لذت است.

10-قسمت سری ایجاد شد و نوشته تونی مک نامارا بود که نامزد دریافت جایزه اسکار در سال 2019 برای فیلمنامه برای مورد علاقهکه به تصویر کشیده جنس مثلث بین endearingly احساساتی ملکه آن (Olivia Colman) و دو زن در حلقه درونی (Rachel Weisz و اما استون) ترشح بزاق برای قدرت او را "سگ" به عنوان کلمن عاشقانه با اشاره به آنها—و با نزدیک شدن به آن را با برخی goofiness پاره با شوخ طبعی تیز.

آن را تاریک بود و غریب قرار دادن یک چشم ماهی لنز بر روی دكه بررسی رابطه جنسيت و کنترل در اوایل قرن 18 انگلستان بود که فقط absurdist به اندازه کافی به احساس به عنوان خطرناک به عنوان آن را خنده دار. مدیر Yorgos Lanthimos با دقیق دست و بازیگوش روح کامل بود قصه گو برای مک نامارا اسکریپت.

فروش نقطه The Great پس از آن است: که کل پرنیان شما دوست game, مورد, مورد علاقه? در اینجا آن را دوباره اما با کاترین کبیر. و با این فصل اول با تمرکز بر سال های اولیه ظهور او را به قدرت هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از تاریخی حکومت به معدن محتوا از. بنابراین یکی دیگر از نقطه فروش: اگر تاجاما سرگرم کننده است ؟

بزرگ است و اسراف. طراحی و تولید است که ردیف بالا. این مجموعه در حال فک انداختن. لباس شما را یاوه سرایی کردن. جهت قوی و زنده است. خلق و خوی بی ادب است.

که آخرین پیچ و تاب و غیر منتظره است که نشان می دهد راز سس.

ما برای اولین بار ملاقات کاترین, بازی های برگزار شده توسط, ال فانینگ, به عنوان یک عاشقانه نا امید کننده خاصی که او در حال رفتن به می رسند در روسیه آتش شعله یک عشق بزرگ داستان با پیتر (نیکلاس هولت) و رسوخ کردن خود را سالم co-leader ارتباط با همه از ایده های مترقی او شده است, تحصیل در اروپا است.

به محض ورود او یاد گرفته که او انتظار می رود به چیزی بیش از یک تقدیر سپرده جعبه برای زود رنج philanderer که مورد نیاز یک وارث با احترام و نسب. (زمخت, بله, اما دست و پنجه نرم کردن: این دقیقا در راستای نشان می دهد, آلوده با انزال گفت و گو.)

تازه ازدواج کرده متنفر هستند هر یک از دیگر در خرد کردن کاترین در حالی که نا امید شد و حداقل به اندازه کافی زیرک به شکل از چگونه به کار خود مجلل اجتماعی فاصله پیمان را به نفع خود. او می خواهم به استفاده از زمان خود را به تنهایی به آموزش خودش اصول او می خواهم می خواهم به سرب با, دوست یابی صحیح متحدان و توطئه کودتا علیه شوهرش.

کاترین ندارد آسان زمان اقامت در. زنان از دادگاه او را خوار شمردن پیدا کردن او پر افاده و سرد است. الهام گرفته از ارجاع به تند و زننده که اسطوره در این مجموعه آن است که آن دسته از زنان که شروع این شایعه که او تا به حال رابطه جنسی با یک اسب است. آنها را به صدای یورتمه رفتن با پاشنه خود را زمانی که آنها عبور لذا در تماس با او و "اسب اساسنامه" به صورت او. آنها می دانند که چه مدت شایعاتی مانند این می تواند آخرین و چگونه آنها می تواند متاستاز به فرض حقیقت است. حدس می زنم آنها را بر روی چیزی...

چه چیزی باعث بزرگ کار خود را زیرک ورزش در تضاد.

وجود دارد تقریبا مقدس احترام برای این دوره با مراقبت با توجه به تکرار جزئیات همه چیز را از قصر به کلاه گیس موفقیت به آشفتگی اثر است. اما نیز وجود دارد یک devious هتک حرمت عایقی همه چیز از ورقه های مدرن و گفت و گو و سخنرانی الگوهای به هرج و مرج بی عفت کمدی.

"نقطه فروش از 'بزرگ' پس از آن است: که کل پرنیان شما دوست game, مورد 'مورد علاقه'? در اینجا آن را دوباره اما با کاترین کبیر."

پمپ و شرایط استادانه درست شده لباس و ادب ایجاد دست و پا گیر ornateness ایده آل برای کمدی بزن و بکوب. در عین حال هنوز هم وجود دارد و در صورت لمس درجه از اهمیت است که ما در حال آموزش به احساس از آنجا که ما در حال صحبت کردن در مورد امپراتوران و پادشاهان و مغبون گرفتگی از قرن 18 قانون حداقل به عنوان ما به یاد داشته باشید آن را از کتاب های درسی.

زرق و برق و عجیب و غریب به طور مداوم در هم تنیده شده است. هر چه ادراک از قلمرو شما ممکن است آلوده توسط fetid, متعفن فسق در بازی اشراف غرقه شدن خود را به کثافت کاری. و در اینجا ما در یک سری در مورد یک ملکه و دو دقیقه رفتن بدون کسی صحبت با تکان دهنده صراحت در مورد رابطه جنسی.

به این منظور فراری ستاره بزرگ منs Hoult به عنوان پیتر خشن و مخرب به نقطه که به نحوی غیر قابل مقاومت. او راه رفتن, صحبت کردن به طور مداوم لعنتی id—ساخته شده از همه بیشتر غیر قابل تحمل خود را پی در پی مسمومیت. آن شادی است.

فانینگ را کاترین پسندان است در تلاش خود را برای افزایش آن بالا رفتن از اثیری و امیدوار به holier-than-thou و محکم زخم تا بیشتر gratifyingly او می شکند بد کمی خودش saucier, نقشه سمت بیرون می آید. در بسیاری از پروژه های فانینگ می تواند به نظر می رسد که اثر حساس مانیل پوشه—همیشه خیره کننده ترین, حضور, اما آیا او کار نگه داشتن همه چیز با هم. اما آیا آن را در جهت بلوغ و یا slickness از مواد در اینجا این است که بیشتر مغناطیسی و آمیزش او تا کنون بوده است.

سرگرم کننده چیز در مورد بزرگ است که به طور معمول صحنه سریال مثل این سیگنال چیزی مهم است که هدف این است که به آینده شاهکار بزرگ و یا چیزی. این همه بسیار طاقت فرسا است. این به معنی این نیست که هر گونه بی احترامی به این سری است که این به نظر نمی رسد به این هدف در اینجا.

بزرگ دارای بزرگ تولید ارزش و مقدار استعداد و مراقبت های بزرگ گرفته شده در ساخت آن است. اما حتی این عنوان احترام به نظر می رسد در نمایش مسخره از آن همه است. آن را نمی کند ادعا می شود "بزرگ" تلویزیون نشان می دهد از زمان ما, اما چیزی لذت بخش و تحریک آمیز و متفاوت است. کاترین کاملا لذت بخش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن