بازیگر برنده جایزه اسکار Olivia de Havilland درگذشت 104

دو بار برنده اسکار بهترین شناخته شده برای حمایت از ایفای نقش در فیلم "بر باد رفته" درگذشت. در طول یک حرفه ای ا

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

دو بار برنده اسکار بهترین شناخته شده برای حمایت از ایفای نقش در فیلم "بر باد رفته" درگذشت. در طول یک حرفه ای است که شش دهه به طول انجامید و بازیگر ستاره دار در یک سری از درام وسترن و دوره قطعات.

بازیگر برنده جایزه اسکار Olivia de Havilland درگذشت یکشنبه مسالمت آمیز از علل طبیعی در پاریس خانه به نیویورک-بر اساس روزنامه لیزا گلدبرگ. او 104.

در طول یک حرفه ای است که به طول انجامید و شش دهه de Havilland ستاره دار در یک سری از درام وسترن و دوره قطعه مهمترین عنوان خود به خطر انداختن ملانی ویلکس در فیلم "بر باد رفته" و ماریان در "ماجراهای رابین هود."

De Havilland اغلب به تصویر کشیده شیرین و زیبا و عاشقانه شخصیت زن. او برنده یک جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 1947 ملودرام "هر خود" در مورد خارج از زناشویی تولد و سه سال بعد برای نقش اصلی در فیلم عاشقانه "اری برنده زن."

ادامه مطلب: نظر — چگونه سیاه زندگی مهم است تغییر دیدگاه ما در فیلم و تلویزیون

De Havilland شد آخرین بازمانده سرب از "بر باد رفته" یک طنز او یک بار گفت: به عنوان ملانی ویلکس تنها عمده شخصیت به مرگ در فیلم است.

بر اساس مارگارت میچل پرفروش جنگ داخلی رمان و کارگردانی ویکتور فلمینگ "بر باد رفته" برنده 10 جایزه اسکار. این فیلم تاکنون به شدت مورد انتقاد قرار برای آن جلال پرتره از برده داری با فعالان خواستار این فیلم را ممنوع و برای آن نژادپرستانه محتوا.

ادامه مطلب: 'بر باد رفته' به طور موقت حذف شده از HBO حداکثر بیش از 'نژادی و تعصبات'

در سال 2008 de Havilland دریافت مدال ملی هنر و اهدا شد فرانسه لژیون افتخار دو سال بعد.

mvb/rc (dpa, AP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب