Lenovo معرفی مجازی مراقبت – یک راه حل برای ارائه دهندگان به حمایت از فردی مراقبت در منزل برای بیماران با شرایط مزمن

خیر™ (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) معرفی Lenovo مجازی مراقبت کامل از بیمار به ارائه دهنده راه حل مجازی به مانیتور ا

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

خیر™ (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) معرفی Lenovo مجازی مراقبت کامل از بیمار به ارائه دهنده راه حل مجازی به مانیتور از راه دور, راهنمای و آموزش بیماران با شرایط بهداشتی مزمن. در همکاری با Vianova سلامت Lenovo مجازی مراقبت ترکیبی از اعتماد Lenovo سخت افزار های پیشرفته با دستگاه های بیومتریک و هوش مصنوعی-طراحی نرم افزار به تقریبا مربی بیماران خود را از طریق مراقبت های فردی برنامه ریزی و رانندگی بهتر در نتایج کلی.

مجازی مراقبت می پیوندد به تازگی راه اندازی مجازی گرد کردن به عنوان بخشی از خیر رشد نمونه کارها مجازی سلامت راه حل های هوشمند برای سرعت بخشیدن به تحول در بهداشت و درمان. تقاضا برای مجازی دسترسی بیماران به سلامت خود داده ها و ارائه دهندگان ادامه خواهد داشت به عنوان سیستم بهداشت و درمان تبدیل به نیازهای در حال تحول مطالبات بیشتر بیماران مبتلا به بیماری های مزمن تاکید کرد تیم مراقبت و مودیان جستجوی بیشتر مبتنی بر ارزش مراقبت. خیر باقی می ماند متعهد به ساخت دستگاه های نوآورانه و راه حل های که پشتیبانی و انطباق با تغییر چشم انداز بهداشت و درمان.

با استفاده از Lenovo مجازی, مراقبت از پزشکان بیماران با یک تنظیم در صفحه اصلی تکنولوژی کیت مجهز به یک دستیار دیجیتال "روزی" که هدایت بیمار از طریق فردی مراقبت روزانه طرح شامل آموزش به بیمار و اصلاح رفتار و تعامل خانواده. ارائه دهندگان تجویز استفاده از خدمات و قبل از پیکربندی آسان برای استفاده از کیت اجازه می دهد بیماران مبتلا به آن را در پلاگین در صفحه اصلی و بلافاصله شروع به زیر خود مراقبت فردی طرح است.

Lenovo مجازی مراقبت از راه حل اجازه می دهد تا پزشکان به طور مستمر ارزیابی و تعامل با ثبت نام بیماران کاهش نیاز های متعدد در فرد بازدید و readmissions. بيماران استفاده در صفحه اصلی دستگاه های بیومتریک مانند فشار خون کافهای قند و مانیتور خود را به اعضای حیاتی و موثر بدن و انتقال داده ها به مراقبت از خود تیم است. مسلح با زمان واقعی اطلاعات بیمار, سلامت ارائه دهندگان می تواند به سرعت پاسخ با مداخلات به موقع تنظیم داروها و یا تغییر در مراقبت از خود رژیم برای کمک به بهبود سلامت بیماران قبل از آنها نیاز به یک دفتر مراجعه کنید. در طول زمان استفاده از کیت پشتیبانی از مثبت عادت-شکل گیری است که هدف مراقبت از بیمار-طرح انطباق و بهتر است به طور کلی نتایج.

"به عنوان صنعت بهداشت و درمان در ادامه به کشف راه های جدید برای ارائه بیشتر مقرون به صرفه و با کیفیت بالا و مراقبت در خارج از بیمارستان ها و پزشکان و دفاتر ما در حال راه اندازی Lenovo مجازی مراقبت برای کمک به پزشکان و تیم خود را در ارائه بیشتر شخصی و مراقبت از خود به بیماران گفت:" اد josh harris, معاون رئیس جمهور, شمال امریکا, بخش عمومی و بهداشت و درمان خیر.

"با این راه حل جدید خیر توانمند سازی پزشکان را فعالانه مدیریت شرایط مزمن بهبود بیمار و کیفیت زندگی و کاهش هزینه های بهداشت و درمان."

نیاز به مجازی بهداشت و درمان راه حل های بالاتر نبوده است به عنوان جمعیت ایالات متحده است در خانه زندگی می کنند و درد و رنج در میزان بیشتری از شرایط مزمن. شش نفر از هر 10 بزرگسال در ایالات متحده آمریکا حداقل یک بیماری مزمن با چهار در 10 رنج می برند از دو یا بیشتر.

با Lenovo مجازی راه حل برای مراقبت از بهداشت و درمان سازمان دهنده می تواند از راه دور نظارت بر تعامل و آموزش بیماران مبتلا به بسیاری از این شرایط بهداشتی مزمن از جمله دیابت و بیماری نارسایی احتقانی قلب (CHF) و فشار خون بالا. مزایای کلیدی از راه دور مانیتورینگ بیمار شامل بهبود نتایج بیمار, بیمار رضایت صرفه جویی در هزینه و بالاتر سیستم مدیریت محتوا بازپرداخت نرخ برای پزشکان برای ارائه ارزش مبتنی بر مراقبت.

استفاده مداوم از در خانه بهداشت و درمان راه حل های مناسب تر مجازی آموزش و check-ins می تواند کمک به به طور قابل توجهی بهبود وضعیت بیمار با یکی از بزرگ بهداشت و درمان موسسه گزارش که مجازی مراقبت از راه حل حمایت توسط خیر شریک Vianova سلامت کاهش می یابد و بیمار بستری مجدد توسط 18 درصد است. همان موسسه همچنین گزارش می دهد که انتخاب بيماران مبتلا به ديابت با استفاده از مجازی راه حل مراقبت از زمانی قند خون اهداف چهار هفته زودتر از بیمارانی که فقط با دریافت تلفن مبتنی بر مراقبت.

به عنوان تقاضا برای مجازی مراقبت از سیستم عامل همچنان به رشد سیستم بهداشت و درمان نیاز به یک شریک قابل اعتماد است که می تواند در ارائه این برش لبه راه حل های در مقیاس بزرگ. خیر یک ثابت جهانی و تکنولوژی – رتبه بندی تعداد در سطح جهان در PC فروش و شماره یک ارائه دهنده Top500 ابر رایانه[1] [2]. با تکیه بر آن قوی زنجیره تامین جهانی و مجتمع خدمات کسب و کار شرکت منحصر به فرد قرار به تولید خدمات و بازسازی مجازی مراقبت از کیت به سرعت و کارآمد. ارائه دهندگان می تواند اطمینان آنها را نگهداری و خدمات لجستیک برای استقرار و مدیریت یک راه حل این مجتمع در سراسر سیستم های خود را.

Lenovo مجازی مراقبت در حال راه اندازی در ایالات متحده و در دسترس خواهد بود در سه ماهه سوم سال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر: بازدید www.lenovo.com/health

[1] CDC – بیماری مزمن در امریکا

[2] رتبه بندی از IDC و گارتنر بر اساس Lenovo فروش بیشترین تعداد کامپیوتر واحد; مارس 13 سال 2020 است.

[3] بر اساس لنوو به عنوان تولید کننده بیشترین تعداد سیستم های رتبه بندی در جهان TOP500; 22 ژوئن 2020.

در مورد Lenovo

خیر (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) است ما 50 میلیارد دلار فورچون جهانی 500 شرکت با 63,000 کارکنان و عامل در 180 بازارهای سراسر جهان است. با تمرکز بر جسورانه چشم انداز برای ارائه فن آوری دقیق برای همه ما در حال توسعه جهان در حال تغییر فن آوری است که ایجاد یک جامع تر و قابل اعتماد و پایدار دیجیتال جامعه است. با طراحی مهندسی و ساختمان جهان کامل ترین مجموعه از دستگاه های هوشمند و زیرساخت های ما نیز پیشرو هوشمند تحول – برای ایجاد بهتر تجارب و فرصت ها برای میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان. برای اطلاعات بیشتر https://www.lenovo.com follow us on LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Weibo و خوانده شده در مورد آخرین اخبار از طریق ما StoryHub.

خیر یک علامت تجاری از خیر. Vianova سلامت یک علامت تجاری از Vianova سلامت. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. ©2020, Lenovo Group Limited.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن