هنکل شرکت برای اولین بار به نتیجه گیری در یک پلاستیک زباله کاهش پیوند

هنکل طول می کشد گام دیگری در ترکیب جذاب شرکت تامین مالی ابزار با پیشرفت در پایداری: به عنوان اولین شرکت در سطح

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

هنکل طول می کشد گام دیگری در ترکیب جذاب شرکت تامین مالی ابزار با پیشرفت در پایداری: به عنوان اولین شرکت در سطح جهانی هنکل نتیجه یک پلاستیک زباله کاهش اوراق قرضه. درآمد حاصل از این پیوند قرار دادن خصوصی با شرکت های بیمه Dai-ichi زندگی و دای-ایچی مرزی زندگی خواهد بود به طور خاص اختصاص داده شده به پروژه ها و هزینه های مربوط به Henkel فعالیت برای کاهش زباله های پلاستیکی. پیوند مجموع حجم 70 میلیون دلار و بلوغ از پنج سال.

پلاستیک زباله کاهش اوراق قرضه تاکید هنکل تعهد به پرورش یک دایره اقتصاد و کاهش زباله های پلاستیکی و از این رو به پایدار سرمایه گذاری. در همان زمان, آن را فراهم می کند فرصت برای آموخته های اضافی از محصولات مالی است که شامل پایداری ویژگی های. در سال 2018 Henkel اولین کمپانی بود که در آلمان به این نتیجه همزمان 'پایداری مرتبط وام', تسهیلات اعتباری مربوط به Henkel عملکرد در سه مستقل پایداری اعتبار.

سهم هنکل را پایداری اهداف

"پایداری است که نه تنها بصورتی پایدار و محکم تعبیه شده در چارچوب استراتژیک برای آینده بلکه به طور فزاینده ای مربوط به سرمایه گذاران و بازارهای مالی" گفت: Henkel CFO مارکو Swoboda. "ما مفتخریم که اولین شرکت صادر کننده پلاستیک زباله کاهش باند هنگامی بیشتر نشان دادن توانایی ما را به این نتیجه نوآورانه پایدار ابزار سرمایه گذاری در شرایط جذاب. از طریق ایجاد ارتباط بین تامین مالی مفاهیم به ما پلاستیک زباله کاهش ابتکارات تیم امور مالی خود را نشان می دهد مستمر تعهد به طور فعال کمک به ما پایداری دستور کار است."

"زباله های پلاستیکی یکی از بزرگترین چالش های زیست محیطی در سطح جهان است. ما مجددا بر ما روشن تعهد برای سرعت بخشیدن به ما پایداری اقدامات و در حال کار به سمت اهداف بلند پروازانه برای کاهش زباله های پلاستیکی و پرورش یک دایره اقتصاد" می افزاید: سیلوی Nicol عضو هنکل مدیره مسئول منابع انسانی و پایداری. "این پلاستیک زباله کاهش اوراق قرضه است که یک سیگنال قوی از اعتقاد راسخ داریم که به خصوص در زمان هایی از این دست در میان زمان COVID-19 بحران ما نیاز به گام تا تلاش های ما برای ترویج راه حل های پایدار و مفاهیم در کل سازمان و در طول کل زنجیره ارزش."

"Dai-ichi زندگی ترویج شده است ESG سرمایه گذاری و به طور فعال سرمایه گذاری در سبز و اوراق قرضه اجتماعی. این اولین اوراق قرضه شرکت های بزرگ به درآمد حاصل منحصرا اختصاص به کاهش زباله های پلاستیکی. به عنوان پیوند است که صادر شده توسط یک تولید کننده تاثیر می رود به طور مستقیم به زنجیره تامین که در آن هنکل توسعه پایدار راه حل های بسته بندی به عنوان مثال با افزایش میزان بازیافت پلاستیک" گفت: Kenjiro اوکازاکی مدیر کل جهانی درآمد ثابت سرمایه گذاری Dept. در دای-ایچی زندگی است. "ما انتظار داریم پلاستیک زباله کاهش اوراق قرضه به منظور کمک به پرورش یک اقتصاد پایدار و کاهش زباله های پلاستیکی."

ابتکارات و مشارکت برای کاهش زباله های پلاستیکی

پیوند درآمد حاصل خواهد شد کمک به تامین مالی پروژه های کلیدی و فعالیت های در خط با هنکل بسته بندی اهداف برای سال 2025 است. در آن 100 درصد از شرکت بسته بندی خواهد بود قابل بازیافت یا استفاده مجدد* مقدار فسیلی بر اساس باکره پلاستیک کاهش خواهد یافت 50 درصد و هنکل می خواهد برای کمک به جلوگیری از ضایعات از دفع در محیط زیست است. در کنار توسعه پایدار راه حل های بسته بندی Henkel است که در چند مشارکت و متقابل صنعت طرح که با هدف به درایو نوآوری در بسته بندی توسعه و گذار به سمت یک دایره اقتصاد است. برای مثال این شرکت عضو موسس اتحاد برای پایان دادن به زباله های پلاستیکی (AEPW) و شریک بانک های پلاستیک.

HSBC عمل به عنوان سبز ساختار مشاور و مدیر سرب در این معامله.

هیچ مالی بیشتر جزئیات این معامله فاش شد.

اطلاعات بیشتر در هنکل تعهد و اقدامات برای بسته بندی پایدار را می توان در یافت www.henkel.com/plastic.

* به جز محصولات چسب که در آن باقی مانده و ممکن است تحت تاثیر قرار recyclability یا آلوده بازیافت جریانهای

در مورد Dai-ichi زندگی

دای-ایچی بیمه عمر شرکت محدود ("Dai-ichi زندگی") یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی در شرکت های بیمه عمر در ژاپن است. تاسیس در 15 سپتامبر 1902, Dai-ichi زندگی قدیمی ترین متقابل شرکت های بیمه در ژاپن تا آن demutualized و پذيرفته شده در بورس سهام توکیو در مارس 1, 2010. همانطور که از 31 مارس سال 2020 کل دارایی شد ¥36.4 تریلیون دلار (USD$335.3 میلیارد دلار) در تثبیت پایه و اساس. مستقر در توکیو, Dai-ichi زندگی حدود 55,000 کارکنان و 1,260 دفاتر فروش در سراسر ژاپن است.

در مورد Dai-ichi مرزی زندگی

دای-ایچی مرزی بیمه عمر شرکت محدود ("Dai-ichi مرزی زندگی") یک عضو از Dai-ichi زندگی گروهی شروع عملیات در ماه اوت سال 2007. Dai-ichi مرزی زندگی تاسیس شد به عنوان یک تولید کننده از بیمه برای bancassurance بازار در ژاپن و در حال حاضر دارای یک طبقه بالا سهم بازار. همانطور که از 31 مارس سال 2020 کل دارایی شد ¥8.9 تریلیون دلار (USD$82.2 میلیارد دلار). مستقر در توکیو, Dai-ichi مرزی زندگی حدود 450 نفر از کارکنان و شعب واقع در هوکایدو, Nagoya, اوزاکا, هیروشیما و فوکوئوکا.

این اطلاعات شامل اظهارات به جلو نگاه که بر اساس تخمین های کنونی و پیش فرض های ساخته شده توسط شرکت مدیریت Henkel AG & Co. KGaA. اظهارات با توجه به آینده هستند که با استفاده از کلماتی مانند: "انتظار", "قصد" "طرح" "پیش بینی" "باور", "برآورد" و شرایط مشابه. چنین اظهاراتی را نمی شود درک کرد که به هیچ وجه تضمین که این انتظارات را به نوبه خود به طور دقیق. آینده عملکرد و نتایج در واقع زمانی توسط Henkel AG & Co. KGaA و وابسته به آن شرکت بستگی دارد تعدادی از خطرات و عدم قطعیت و در نتیجه ممکن است متفاوت مادی از این اظهارات به جلو نگاه. بسیاری از این عوامل در خارج هنکل کنترل و نمی توان با دقت در برآورد شده مانند آینده اقتصادی محیط زیست و اقدامات رقبا و دیگران درگیر در بازار است. هنکل نه قصد دارد و نه متعهد به روز رسانی هر گونه اظهارات به جلو نگاه.

این سند شامل – قابل اجرا در چارچوب گزارشگری مالی به وضوح تعریف شده – مکمل اقدامات مالی که هستند و یا ممکن است جایگزین اندازه گیری عملکرد (غیر GAAP-اقدامات). این مکمل اقدامات مالی باید نمی تواند در انزوا و یا به عنوان جایگزین به اقدامات هنکل خالص دارایی ها و موقعیت های مالی و یا نتایج حاصل از عملیات را به عنوان ارائه شده مطابق با قانون قابل اجرا گزارشگری مالی در چارچوب آن تلفیقی صورتهای مالی. دیگر شرکت هایی که گزارش یا توصیف به طور مشابه به عنوان جایگزین عملکرد اقدامات ممکن است محاسبه آنها متفاوت است.

این سند صادر شده فقط برای اطلاعات و در نظر گرفته شده است به تشکیل یک سرمایه گذاری مشاوره یا پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید هر گونه اوراق بهادار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب