حلقه واژینال برای پیشگیری از اچ آی وی را دریافت نظر مثبت از تنظیم اروپا

امروز سازمان پزشکی اروپا (EMA) اعلام کرد که به تصویب رسید مثبت علمی نظر در dapivirine حلقه واژینال برای استفاد

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

امروز سازمان پزشکی اروپا (EMA) اعلام کرد که به تصویب رسید مثبت علمی نظر در dapivirine حلقه واژینال برای استفاده توسط cisgender زنان سنین 18 سال و بالاتر در کشورهای در حال توسعه برای کاهش خطر ابتلا به عفونت HIV. این نقطه عطف گامی مهم به سوی توسعه و گسترش تعداد پزشکی پیشگیری از HIV گزینه های موجود برای زنان در کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در میان کسانی که بیشتر متاثر از HIV بیماری همه گیر. موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) بخشی از موسسه ملی بهداشت و درمان تشکر و تبریک به همه کسانی که رهبری انجام شده و شرکت کننده در این پژوهش که منجر به این نظر مثبت است.

این dapivirine حلقه ساخته شده از سیلیکون انعطاف پذیر و به طور مداوم منتشر anti-HIV مواد مخدر dapivirine در مهبل (واژن). کاربر جایگزین طولانی اثر محصول خودش یک بار در ماه.

بیش از یک سوم از 1.5 میلیون مورد جدید HIV در سراسر جهان در میان بزرگسالان سنین 15 سال و بالاتر در سال 2019 شد و در زنان در کشورهای جنوب صحرای آفریقا با توجه به UNAIDS. زنان در حال حاضر محدود پیشگیری از HIV و گزینه های بسیاری از زنان قادر به مذاکره استفاده از کاندوم با شرکای جنسی. زنان نیاز به انتخاب احتیاط ابزارهای پیشگیری از ایدز که آنها می توانید شروع و dapivirine حلقه است که یکی از این ابزار است.

دو کارآزمایی های بالینی از dapivirine حلقه که یکی از آنها تامین شد, در بخش, توسط NIAID بر داشت محصول و کاهش خطر ابتلا به عفونت HIV توسط حدود 30 درصد به طور کلی در cisgender زنان سنین 18 تا 45 سال در شرق و جنوب آفریقا. اما NIAID محاکمه در بر داشت حلقه ارائه شده داری حفاظت در cisgender زنان جوان تر از 25 سال به احتمال زیاد با توجه به پایین محصول استفاده کنید. آزمایشات انجام شده توسط NIAID همکاران در پژوهش در dapivirine حلقه: NIH-بودجه Microbicide آزمایش های شبکه (ایرانسل) و غیر انتفاعی بین المللی مشارکت برای Microbicides (IPM). این NIAID محاکمه شد و همچنین بودجه یونیس کندی شرایور موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی (NICHD) و موسسه ملی سلامت روان (NIMH) هر دو بخشی از NIH.

این dapivirine حلقه طراحی شده و توسعه یافته توسط IPM, است که نظارتی حمایت از این محصول است. IPM برای اعمال نظر علمی در dapivirine حلقه از EMA از طریق یک روش به نام ماده 58. در همکاری با سازمان بهداشت جهانی (WHO) در این روش طراحی شده است به منظور تسهیل در دسترسی به دارو در نظر گرفته شده برای درمان و یا جلوگیری از بیماری های عمده بهداشت عمومی علاقه کم درآمد و با درآمد متوسط کشورهای خارج از اتحادیه اروپا است.

مثبت علمی نظر از EMA نشان دهنده ارزیابی خود را از کیفیت و ایمنی و اثربخشی و بهره مندی خطر تعادل dapivirine حلقه. همانطور که در خود سایت(لینک خارجی) EMA امر همان استانداردهای دقیق به ارزیابی خود از داروهای بررسی از طریق ماده 58 آن را به عنوان دارو به بازار عرضه می شود در اتحادیه اروپا است.

که در حال حاضر ممکن است شامل dapivirine حلقه در آن توصیه ها و راهنمایی هایی برای پیشگیری از HIV. که نیز در نظر محصول برای وارزيابي جهانی تضمین کیفیت طراحی برای داروها. علاوه بر این, در همکاری با, که, IPM به دنبال تصویب حلقه از ملی آفریقای مقامات نظارتی پس از آن می تواند ارائه شده در کشورهایی که در آن زنان صورت بسیار بالا خطر ابتلا به اچ آی وی است.

به عنوان EMA درخواست کرده IPM خواهد انجام تحقیقات بیشتر در میان cisgender زنان سنین 18 تا 25 سال برای درک بهتر این حلقه را کارآمدی و برای جمع آوری داده های اضافی در ایمنی و پتانسیل مقاومت به داروهای ضد ویروس HIV. نتایج حاصل از این مطالعه همچنین می تواند استراتژی های اطلاع رسانی برای حمایت از زنان و دختران جوان به استفاده از حلقه به طور مداوم.

NIAID, NICHD و NIMH پشتیبانی سه مداوم و برنامه ریزی شده مطالعات رسیدن به تحویل و ب-محافظت—بررسی ایمنی dapivirine حلقه در دوران بلوغ و بارداری و زمانی که خطر ابتلا به HIV کسب افزایش است و در طول دوره تغذيه با شير مادر در هنگام انتقال به نوزادان ممکن است رخ دهد. این ضروری ایرانسل-انجام مطالعات اطلاع رسانی می تواند گام های بعدی در برنامه به طور بالقوه در حال گسترش نشان می دهد حلقه به زنان در طول زندگی خود.

NIAID پشتیبانی از پژوهش در طیف گسترده ای از ابزارهای پیشگیری از ایدز با هدف ساخت چند گزینه های در دسترس را با توجه به نیازهای مختلفی از جمعیت های گوناگون است. موسسه ادامه خواهد داد در حال توسعه سرمایه گذاری بی خطر و موثر پیشگیری از HIV فن آوری برای گسترش انتخاب برای همه است.

اطلاعات بیشتر در مورد EMA نظر در dapivirine حلقه در دسترس است در مجموعه ای از پرسش و پاسخ در NIAID سایت.

NIAID انجام و پشتیبانی از تحقیقات در NIH در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان به مطالعه علل عفونی و ایمنی با واسطه بیماری و به منظور توسعه بهتر به معنی جلوگیری از تشخیص و درمان این بیماری است. اخبار منتشر شده حقیقت و دیگر NIAID مرتبط با مواد در دسترس هستند در NIAID سایت.

در مورد موسسه ملی بهداشت (NIH): NIH, ملت, پزشکی, پژوهش, سازمان, شامل 27 موسسات و مراکز و یک جزء از وزارت بهداشت و خدمات انسانی. NIH اولیه آژانس فدرال انجام و حمایت از اساسی بالینی و ترجمه تحقیقات پزشکی و بررسی علل, درمان, و درمان برای هر دو مشترک و بیماری های نادر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NIH و برنامه های آن بازدید www.nih.gov.

NIH...عطف کشف و به سلامت®



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن