طبیعی محصولات مراقبت از پوست مرهم من حفظ Repurchasing

من شده است با وسواس محصولات مراقبت از پوست از آنجایی که من یک نوجوان بود در تلاش برای گرفتن آکنه تحت کنترل است

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

من شده است با وسواس محصولات مراقبت از پوست از آنجایی که من یک نوجوان بود در تلاش برای گرفتن آکنه تحت کنترل است. سریع به جلو چند سال بعد و من هنوز مشتاقانه در دامان جدید محصولات مراقبت از پوست, راه اندازی, بررسی روند گزارش مطالعه مواد تشکیل دهنده و حتی نوشتن در مورد این موضوع برای تعدادی از وب سایت است. هر یک بار در در حالی که یک محصول می آید همراه است که من کاملا شیفته و Naturopathica را کلا Gotu شدید تعمیر مرهم است یکی از این محصولات است.

من آن را بدست می خواهم به عنوان نمونه به بررسی حدود یک سال پیش اجازه دهید آن را برای چند هفته و سپس یک شب تصمیم به حرکت شبیه چمچه زنی برخی از ظرف شیشه ای و بیش از اندازه. کلا Gotu یک رنگ صورتی تقریبا دارویی به دنبال مرهم که مومی شکل و سفت مستقیما از ظرف و نیاز به گرم در کف دست خود را و یا بین انگشتان دست خود را قبل از استفاده از. آن را احساس می کند, ضخیم, نرم کننده و چرب بر روی پوست خود را طول می کشد و خوب 20 تا 30 دقیقه به طور کامل جذب کند. به عبارت دیگر: این درست بالم.

صبح پس از استفاده — به معنای واقعی کلمه بعد از آن یکی نرم افزار — از خواب بلند شدم تا به مسطح ترین هیدراته calmest پوست از رویاهای من است. و فقط می خواهم که من فورا قلاب.

در اینجا چیزی است. این محصول حاوی تعدادی از مواد تشکیل دهنده منادی خود تسکین دهنده و تغذیه کننده پوست با توانایی های, یعنی کلا gotu — که شما ممکن است می دانم که بهتر است به عنوان ببر, چمن, centella asiatica یا cica — گل همیشه بهار موم روغن آفتابگردان و عصاره و روغن دانه تمشک. اما آن را نیز شامل مواد تشکیل دهنده که برای طولانی ترین زمان من حاضر به قرار دادن هر نقطه در نزدیکی صورت من: روغن زیتون و روغن نارگیل.

حساس و مستعد آکنه پوست — نوع پوست من — گفت: برای هدایت و روشنی از روغن زیتون و روغن نارگیل از آنها می تواند پوست را حفظ می کند (با نام مستعار گرفتگی منافذ آن را مشتعل آکنه شعله ور شدن یو پی اس). اما به نوعی این محصول حلال است معجزه کارگر و در واقع کمک می کند تا نگه داشتن آکنه در خلیج. به همین دلیل من repurchased آن را چندین بار در طول و ادامه خواهد داد به انجام این کار.

من با استفاده از آن شرعا سه تا چهار بار در هفته و به ویژه می خواهم به درخواست بعد از استفاده از رتینول شناخته شده به علت کمی سوزش/قرمزی به علت شدید خواص لایه برداری. در کل من می خواهم آن را توصیه به هر کسی که با ملتهب یا عصبانی پوست (شاید از پوشیدن ماسک صورت تمام وقت؟), و هر کسی با یک پوست معمولی تا خشک و پوست به دنبال واقعی پوست-تسکین دهنده.

خط پایین: اگر شما به دنبال لوکس, مرطوب کننده و تسکین دهنده پوست است که حلال ارائه می شود این است که ارزش ریخت و پاش.

Naturopathica کلا Gotu شدید تعمیر مرهم

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب