در شهر نیویورک از مردم در مقابل این بیماری همه گیر: عکس های فراموش نشدنی

تیاو لحظه آمد در روز مادر به عنوان آن اتفاق افتاده است در مقابل Lenox Hill بیمارستان در منهتن در شرق فوقانی جا

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

تیاو لحظه آمد در روز مادر به عنوان آن اتفاق افتاده است در مقابل Lenox Hill بیمارستان در منهتن در شرق فوقانی جانبی. یک بار دیگر نیویورکی بودند برای تشویق ضروری کارگران در خط مقدم مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

چهار مرد جوان اتومبیل خود را متوقف. آنها تنظیم برقی ارگان و آمپر و یک صعود در هود. او شروع به آواز خواندن "امریکا زیبا." 

اریکا یک سفر پرستار که مهاجرت از برزیل بیش از 35 سال پیش که به نیویورک آمده بود از خانه اش در کارولینای شمالی به تلاش برای کمک به قرار دادن دست خود را بر قلب او. و در چهره و چشم او در آن لحظه بود که همه احساسات—امید و ترس و بیزاری و عزم و اراده—تعریف می کند که از درد و رنج از این بار.

که Peter Turnley عکاس که گرفتار آن لحظه خارج Lenox Hill بیمارستان باید به عنوان یک شگفتی آمده. Turnley صرف چند دهه در مناطق جنگی و اردوگاه های پناهندگان در سراسر جهان در انتساب برای بسیاری از نشریات. هنگامی که او در بر داشت خود را قفل شده است و در شهر نیویورک در مارس 21, هیچ کس به او گفتم به بیرون رفتن در خیابان. او فقط می دانست که او تا به حال به. و تا کنون از آن پس او نوشته شده است تقریبا روزانه در Facebook و بر روی یک صفحه وب اختصاص داده شده خود را خیره کننده تصاویر سیاه و سفید از زندگی و مرگ در قفل شده نیویورک است.

The Daily Beast انتشار فقط یک تعداد انگشت شماری از این عکس ها در اینجا, اما در میان آنها تصاویری که باید در زندگی به عنوان آیکون این بار نه تنها برای نیویورکی اما برای هر کسی است که جان سالم به در برد این طاعون: 30-year-old Yanan (از ووهان کمتر) در حال اجرا در سراسر پل بروکلین در مه; یک MTA راننده اتوبوس دست clasped که اگر در نماز; امدادگران در لباس خود را لباس در اطراف تابوت یکی آنتونی توماس که تا به حال مشغول به کار صرفه جویی در زندگی برای 36 سال قبل از COVID-19 او را گرفت; Joel و موشه نقاب خود انتظار 83 ساله پدر به خارج از بیمارستان پس از پنج هفته و در روز هنگامی که اریکا قرار دادن دست خود را به قلب او به عنوان گوش دادن به این آهنگ.

"امریکا زیبا." 

و پس از آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن