لیندا Seay داستان در "معجزه ما پس از نیمه شب" گواهی دادن به صرفه جویی در قدرت خدا

نویسنده مسیحی لیندا Seay سهام شگفت انگیز شهادت چگونه خدا بزرگ است و در او مختصر و در عین حال معنوی تأثیر خاطرا

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

نویسنده مسیحی لیندا Seay سهام شگفت انگیز شهادت چگونه خدا بزرگ است و در او مختصر و در عین حال معنوی تأثیر خاطرات "معجزه ما پس از نیمه شب" (میثاق کتاب; 2019).

"ما معجزه پس از نیمه شب" نوشته شده است از حساب تجاری نویسنده را به عنوان یک مادر که تجربه عظمت خدا و شگفت انگیزی قدرت شفا. در کتاب خود از او روایت میکند که چگونه او و همسرش به کار گرفته شده در این حادثه پسر او را که درگیر در یک تصادف وحشتناک, در اکتبر 3, 2013 – از طریق مداوم نماز و ایمان به قدرت خدا.

به عنوان یک جنگجو دعا نویسنده می داند که چگونه نماز خود را نگه می دارد لنگر به خدا. او شمارش آن را به عنوان شادی برای تشویق و دعا برای او و خانواده و شبان کلیسا و خانواده و دیگران در حالی که شاهد خدا قدرت مافوق طبیعی فضل و نعمت آشکار در موقعیت های چالش برانگیز. به عنوان یک مادر او دریافت تماس است که همه والدین می ترسند. به خدا وفادار او دریافت پاسخ به او ملتهب نماز به خدا.

نویسنده داستان "معجزه ما پس از نیمه شب" کمک خواهد کرد که خوانندگان خود را تقویت باور است که هیچ چیز غیر ممکن است با خدا. به عنوان خوانندگان تأمل در داستان او آنها را در سراسر کتاب مقدس است که آنها را تشویق به این باور و رشد در نماز خود را زندگی است.

یک کتاب است که غیر ممکن است برای قرار دادن لیندا Seay را "معجزه ما پس از نیمه شب" است که در دسترس در آمازون و Barnes & Noble.

ما معجزه بعد از نیمه شب
نویسنده | لیندا Seay
| تاریخ انتشار اوت 4 2019
ناشر | میثاق کتاب
کتاب خرده فروشی | 12.95
 
بیوگرافی نویسنده
لیندا یکی از نماز رهبران در کلیسا نماز, خط, تدریس زنان مدرسه یکشنبه برگزار شد و مطالعه کتاب مقدس در یک خانه سالمندان برای سال های بسیاری برگزار می شود در محل کار مطالعه کتاب مقدس و دعا. لیندا همراه با همسرش جان ازدواج کرده و شوهر, وزارت رهبران برای سال های بسیاری است. لیندا آماده سازی–غنی سازی خبره تسهیل کننده (کار با ازدواج و درگیر زوج) و آماده سازی –غنی سازی مربی (دارای کارگاه های آموزشی برای آموزش و گواهی آماده سازی-غنی سازی تسهيل کننده). لیندا بازنشسته ثبت نام, Dental Hygienist, با کاردانی علمی کاربردی, Coastal Carolina کالج (1977); لیسانس علوم دین, آزادی دانشگاه (2012); و استاد هنر در خدمات انسانی: ازدواج و خانواده, Liberty University (2013). لیندا و همسرش, جان, فعال هستند و وفادار اعضای کلیسای خود را بدون محدودیت مسیحی مرکز جدید برن, NC. آنها افتخار پدر و مادر چهار فرزند بزرگسالان و هفت نوه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب