من سعی کردم این برقی مگس کش پرواز و هرگز به عقب

وجود دارد هیچ چیز آزار دهنده تر از وزوز مگس است. حتی امیلی دیکنسون یک شعر نوشتم در مورد آن. در ضخامت از گرمای

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

وجود دارد هیچ چیز آزار دهنده تر از وزوز مگس است. حتی امیلی دیکنسون یک شعر نوشتم در مورد آن. در ضخامت از گرمای تابستان, من متوجه شده ام بیشتر و بیشتر مگس ها و اشکالات. من مقدار زیادی از راه های کشتن آنها بسیاری از آنها منفعل و مربوط به تله. در حالی که کسانی هستند موثر است گاه به گاه تنها پرواز است که باعث می شود راه خود را در گذشته تله و whizzes راه خود را به یک اتاق هرگز به ترک. تا زمانی که من احساس نسبتا بی دفاع و تا به حال به توسل به آخرین خندق تلاش مانند پنبه حلاجی شده را با دست من. و سپس من به یاد ما اختراع ابزار برای که.

این برقی مگس کش پرواز باعث می شود من احساس می کنم کمی مانند میمون ها در آغاز سال 2001: یک اودیسه فضایی که به تازگی کشف کرده اند که می توانید آنها را با استفاده از چوب و سنگ. این ابزار بسیار ابتدایی و در عین حال مدرن است که آن را می سازد به من احساس افتخار نوع بشر (که دشوار است احساس به احساس در حال حاضر). پرواز مگس کش است, هیجانی, بنابراین شما لزوما نیاز به سوات پرواز به عنوان شما نیاز به سادگی به آنها ضربه بزنید. هنگامی که یک پرواز بازدید این رشته آن را برق با 4000 ولت بنابراین بدون شک این کار انجام داده اید. در حالی که از 4000 ولت ممکن است ترسناک به نظر می رسد نگران نباشید. رشته های محافظت شده توسط یک سه لایه ایمنی مش بنابراین اگر شما و یا شخص دیگری به طور تصادفی آن را لمس در حالی که فعال شما نمی خواهد احساس یک چیز است. مگس کش است که به شکل یک راکت تنیس پس از آن مناسب برای تمرین خود را در زمین, سکته مغزی, و آن را شارژ از طریق USB بنابراین شما فقط می توانید پلاگین آن را در هنگامی که شما انجام می شود swatting به اطمینان حاصل شود آن را همیشه آماده است.

اگر شما تعجب که آیا آن را احساس کمی عجیب و غریب به شخصا برق, مگس, من شما را سرزنش نیست. اما من می توانم بگویم این است: نه تنها این موثر تر از سنتی پرواز مگس کش شما همچنین لازم نیست به آنها را ضربت سخت زدن. و به من این احساس کمی بهتر که در راه است.

Zap آن Bug Zapper

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب