فاصله سفر دوچرخه Coronavirus عصر

Descending تنگ, پیچ در پیچ جاده ها از سن ژوئن کوه از Wolf Creek تصویب در قاره تقسیم من گذشت یک فاصله دوچرخه سو

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Descending تنگ, پیچ در پیچ جاده ها از سن ژوئن کوه از Wolf Creek تصویب در قاره تقسیم من گذشت یک فاصله دوچرخه سوار با خود panier-لادن دوچرخه صعود به سمت بالا در یک حلزون. بالاترین نقطه او می تواند به تقریبا 11,000 فوت است. من در هیبت بود که او در تلاش بود آن تصور خطر دیده نمی شود توسط وسایل نقلیه گرد کردن گوشه های تنگ و یا مواجهه با گرما خستگی.

من هم با خوشحالی در یک SUV با تهویه مطبوع و تنقلات.

بیشتر مردم در حال دیدن دیگر دوچرخه سواری به عنوان یک راه برای گرفتن و دور از آن همه یک نوع اجتماعی فاصله. اگر تمرکز کمتر بر روی تنظیمات ultra رکورد از راه دور از طول عمر خود را و بیشتر در گر چه هنر خود را معنی دار و سفارشی تجربه دوچرخه سواری—که همچنین طول می کشد به در نظر گرفتن که در آن شما و آنچه شما skillset است—دوچرخه سواری در مسافت های طولانی تر را می توان یک فرم امن تر از تابستان سفر. بنابراین اگر شما مجموعه ای از چشم خود را بر روی دو چرخ گریز در اینجا چگونه برای برنامه ریزی در طول یک بیماری همه گیر و برخی از ایده های برای الهام بخشیدن به ماجراهای خود را.

برای اولین بار این واقعیت را بررسی کنید. من قصد ندارم به دروغ به شما: هر سفر در طول coronavirus همه گیر نمی خواهم نگاه خود را به گذشته سفر.

بله دوچرخه سواری در مسافت های طولانی تر راه خود را به چالش فیزیکی برای مبارزه با افسردگی, برای پیدا کردن آن مناظر زیبا و بدن خود را بهبود سلامت کلی. همین دلیل است که دوچرخه فروش و بالا رفتن سرسام آور هستند در طول بیماری همه گیر.

به گفته های اخیر منتشر نشده بررسی عرضه روزانه وحش توسط ریل به مسیرهای محافظت (RTC)—سازمان و ساختمان یک شبکه ای از مسیرهای پیاده روی از سابق راه آهن—منزل نقش مهمی در ما همه گیر زندگی می کند. پنجاه درصد از کسانی که نظر سنجی می گویند آنها "به خارج از منزل و در مورد مشابه به عنوان قبل از" با تقریبا 32 درصد گفت: آنها از بیرون رفتن "خیلی بیشتر" و یا "بیش از" قبل از. از کسانی که مورد مطالعه 65.2 درصد می گویند که استفاده از آنها مسیرهای محلی برای ورزش در فضای باز.

آن است که دیگر برای دیدن بیشتر مردم بر روی دوچرخه و در پارک ها. فاصله طولانی دوچرخه سواری در ما coronavirus زده جهان, اما هنوز هم احتمالا انجام می شود یا با کسانی که شما در حال حاضر زندگی می کنند و یا به عنوان یک دوچرخه سوار—نه مداوم در گروه های بزرگ. به عبارت دیگر اگر شما از طرفداران از سفر انفرادی و سپس این ممکن است خود را wheelhouse.

بعدی ایده از آنچه که شامل مسافت های طولانی را می توان یکی از بستگان. اگر شما سوار 5-10 کیلومتر به طور متوسط و سپس رفتن 25-50 در حال رفتن به احساس می کنم مثل یک فاصله طولانی. وجود دارد, البته, کسانی که انبوه طولانی تورهای دوچرخه سواری طراحی شده برای عبور از یک کشور در کشورهای متعدد و یا با کمتر از یک ماموریت از راه دور و بیشتر از پیدا کردن چیزی مانند پرنده نگری. در طول یک بیماری همه گیر آن است که ارزش فکر کردن در مورد فاصله دوچرخه سواری با برخی از انعطاف پذیری.

برای اطلاعات بیشتر دوچرخه سواران با تجربه یک قرن سوار—فاصله 100 مایل جاده (160.9 کیلومتر) در یک روز (5-7 دقیقه)—احتمالا حداقل برای درست راه دور سوار. به طور قابل توجهی طولانی تر حماسه دوچرخه سواری در سراسر کشور ممکن است نیاز به reined در طول یک قرن ، اگر شما در حال عبور از دولت شهرستان و یا حتی کشور خطوط مطمئن باشید که به دانستن در قرنطینه وضعیت مقصد خود را. برخی از ایالت ها هنوز 14 روز جداسازی مورد نیاز برای مسافران به خصوص اگر شما از ضربه سخت تر مکان های مانند نیویورک. چه بسته است در حال حاضر ممکن است قبل از شما وجود دارد, اما آن را نیز ممکن است نزدیک است که اگر ناگهانی موج دوم شکستن. برای مثال اطلاعات جدید با اشاره به افزایش COVID-19 نفر در ایالات متحده است که باز در روز یادبود و با محدودیت های کمتری

هیچ کس می خواهد به صرف روز در دوچرخه تنها به گفته آنها در حال حاضر به جدا برای دو هفته. آیا مقصد خود را حتی می خواهید شما وجود دارد در حال حاضر ؟ اگر نه در نظر گرفتن یک متفاوت است. شما نمی خواهید برای قرار دادن استرس بی مورد در یک روستایی در سیستم بهداشت و درمان اگر شما صدمه دیده است. در نظر گرفتن بیمه مسافرتی اگر شما به اندازه کافی دور است که شما از شبکه و کسی که آماده است به شما در مواقع اضطراری است.

"کوچک جوامع روستایی فقط نمی تواند مقابله با افرادی که به جامعه خود در حال حاضر گفت:" جینی سالیوان, سفر مدیر طرح در دوچرخه سواری ماجراجویی انجمن در اخیر یک سال سالگرد زوم رویداد بزرگ آمریکایی راه آهن نوین, پروژه راه اندازی شده توسط ریل به دنباله محافظت اجازه می دهد تا دوچرخه سواران به سفر حدود 4000 مایل از ساحل به ساحل. بنابراین مطمئن شوید که برای دانستن وضعیت مقصد خود را.

بعدی دوچرخه سواری هر فاصله قابل توجهی در شرایط عادی طول می کشد تا آماده سازی—ساختمان فیزیکی مهارت آوردن مقدار مناسب از آب و مواد غذایی, داشتن یک تغییر لباس و لوله و ابزار و غیره.—اما در طول coronavirus همه گیر در آن طول می کشد مراحل اضافی.

آوردن ماسک و ضد عفونی کننده اما همچنین فکر می کنم فراتر از آنها.

اگر شما در تاسیس دوچرخه سواری دنباله اصلا فرض کنیم که پارک دستشویی باز خواهد شد در طول راه. اگر آنها باز نمی پذیرد که کسی است که تمیز کردن آنها. در دیگر کلمات را دستمال مرطوب و یا اسپری با شما برای تمیز کردن سطوح. بررسی در پارک دستشویی وضعیت و جایگزین متوقف می شود قبل از اینکه شما را ترک. اگر شما در حال رفتن به وایلدر و بیشتر از راه دور خاک فکر می کنم مثل یک کوهنورد و آماده برای دفن زباله های خود را و ترک هیچ اثری.

همانطور که با هر فاصله سوارکاری, شما می خواهید به نقشه از سوار خود را جلوتر از زمان با استفاده از برنامه های مانند دنباله لینک و یا نقشه از دوچرخه سواری ماجراجویی انجمن. و مانند هر سفر اگر سوار خود را به اندازه کافی طولانی است که شما اقامت شب در جایی شما نیاز به پیدا کردن مکان برای اقامت و مکان برای دریافت مواد غذایی است.

برای باقی می ماند در حالی که هتل های در حال حرکت به تمیز کردن عمیق و تماس حضورها نیز در نظر بگیرید امکان کمپینگ در طول سفر خود را. این کمک می کند تا به نگه داشتن شما در لایو هوا در طول راه. برای مواد غذایی, شما ممکن است قادر به توقف در آن شهر کوچک شما را دوست دارم و فقط به خوردن در هر رستوران به شما به عنوان یک بار بود. پیدا کردن که رستوران ها باز هستند و در سفر خود را که در پاسیو صندلی و مطمئن شوید که برنامه های مناسب برای حصول اطمینان از حمل کردن.

در نهایت, شما ممکن است وسوسه را فوق العاده سفرهای طولانی اما در طول یک بیماری همه گیر بهتر است به فکر می کنم از خود را در زمان دیگر-فاصله گزینه های درون خود را بیشتر فوری منطقه است. جدا از دوچرخه سواری فوق العاده فاصله برای به چالش کشیدن ما از لحاظ فیزیکی همه ما چرخه به دلایل مختلف و برای سفر تابستانی ممکن است آن را در منظره زیبا, تجربه, حیات وحش, ببینید, جالب, شهرها و یا فقط به خارج کردن در طبیعت است.

در جهان طبیعی وجود دارد باید راه را برای دیدن زیبایی که سطل-لیستر مسیرهای پیاده روی برای مقصد. یک بیماری همه گیر است شانس بزرگ خود را به خلاق. چگونه ممکن است شما تکرار محبوب دیگر-فاصله تجربه منطقه ای?

در Grand Teton National Park, برای مثال, که در آن وجود دارد بی نظیر از نظر Teton کوه شما می توانید 67 محلی مایل از مسیرهای پیاده روی از جمله حلقه که با ارائه نه تنها دسترسی به شهر جکسون, بلکه (با استفاده از شمال مسیر دنباله) پارک ملی با فرصت برای دیدن الک موشها و گاومیش کوهان دار امریکایی در امتداد دشت میان حیات وحش است.

فکر می کنم که در آن فرصت های حیات وحش در منطقه خود و ایجاد یک دنباله است که اجازه می دهد تا شما را به چک کردن آنها را در یک لیست و گرفتن عکس.

در سراسر جهان وجود دارد کوه مسیرهای پیاده روی و دوچرخه با نمایش های باور نکردنی با برخی دیگر از دیگران و یا که می تواند در ترکیب برای ایجاد سفرهای طولانی. Kincaid پارک در انکوریج آلاسکا تا 45 مایل از مسیرهای پیاده روی با ساحلی و جنگل انداز است که می تواند در ترکیب با خیابان سوارکاری در سراسر شهرستان و دیگر دوچرخه سواری مسیرهای پیاده روی مانند تونی Knowles ساحلی دنباله اضافه کردن 11 مایل. یک هفته از آن و شما می توانید انتخاب کنید تا مسیرهای پیاده روی در پارک ملی دنالی و اردوگاه.

مسیرهای پیاده روی در مسافت های کوتاه رانندگی از یکدیگر می تواند تبدیل به یک سفر برای یک هفته در حالی که نگه داشتن جاده دام به حداقل برساند.

علاوه بر این در نظر بگیرید و دوچرخه سواری با یک موضوع یا داستان در ذهن است.

چارلز داروین به عنوان مثال ممکن است را ساخته اند جزایر گالاپاگوس معروف آن فنچ و تکاملی داستان آن را می گوید اما دوچرخه سواری آنها را فراهم می کند یک راه جایگزین برای تجربه که سابقه دارد و تورهای دوچرخه که شما را قادر به دیدن سلیمان که در راه است. در طول همه گیر سفر به گالاپاگوس به طور خاص ممکن است ایده آل اما هر بخشی از جهان, جالب, و, باستان, تاریخ در پشت آن.

چه تاریخ و چه منافع زمین شناسی وجود دارد که می تواند تبدیل به موضوع خود را سوار کنم ؟

در حالی که دوچرخه سواری معروف مسیرهای پیاده روی و مکان و یا زیر قبل از انجام نقشه ها می تواند مفید باشد هرگز دست کم گرفتن رضایت از نقشه برداری خود را در مسیر به خود را در 100 مایل است. برای من, برای مثال, اکثر محلی سواری در اوهایو تخت و شهرهای کوچک اما با ترکیب مناسب از مسیرهای پیاده روی را از طریق 100 مایل از شهرهای کوچک جنگل تپه های شنی و باتلاق—همه با گزینه های کمپینگ.

نقشه برداری را در تور خود را برای چند روز سفر می تواند هیجان انگیز و آسان تر است. اگر شما اقامت در دولت شما شانس بهتری برای دانستن قوانین محلی در طول بیماری همه گیر. شما حتی می توانید ترکیب برنامه سفر خود را از دوچرخه سواری با, روزانه, بسیار, حداقل, روز, تنها, راه سفر, اجازه می دهد تا شما را به سازماندهی توسط تم.

اگر شما ترجیح می دهید یک روز از راه دور, دوچرخه سواری, اما, نگاه به قرن سواری در منطقه شما.

هر سال مکان خود را در نقشه برداری قرن سوار شما می توانید برای ثبت نام و عضویت به عنوان بخشی از یک گروه و بسته به اینکه در چه زمان از سال این سواری رخ می دهد این بیماری همه گیر ممکن است در حال حاضر به لغو آنها. اما این نقشه ها برای این سواری اغلب هنوز هم آنلاین برای شما به نوبه خود به سفر خود را در هر زمان.

برای مثال در ایالت ایلینوی وجود دارد نسبتا مسطح, North Shore, قرن سوار حلقه که شما را از اوانستون به ویسکانسین و برگشت از طریق محله های حومه شهر و در امتداد سواحل دریاچه میشیگان. حتی اگر سالانه سوار لغو شده است که مسیر و مسیر خود را کتابخانه آنلاین یافت می شود.

در کالیفرنیا آسته Tour de تاک یک قرن سوار است که شما را از طریق شمال شهرستان سونوما شراب کشور است. تور برگزار شد در پاییز و هنوز برای لغو شود اما نقشه های آنلاین در دسترس هستند و می تواند به دنبال به طور مستقل. برای مشاهده و بررسی COVID-19 محدودیت قبل از اینکه شما را ترک. برخی از wineries در حال حرکت به سمت منزل مذاقات و قرار ملاقات.

در مین یک بار مین قرن سوار شد و تغییر نام داد و برای سال 2020 به عنوان مین فانوس تجربه و آن را ارائه می دهد یک منظره 100 مایل از طریق شهرهای مانند Kennebunkport, همراه منظره ساحلی انداز و به یاد فانوس مقصد. این سال را سوار است که هنوز هم در ماه سپتامبر 5-12 اما آنها در حال ارائه به شما کمک کند "را انتخاب کنید و مسیر خود را از راه دور و با تجربه است." نقشه ها نیز آنلاین اگر شما می خواهید برای سفارشی سفر خود را در هر زمان.

شما حتی می توانید خود را به نوبه خود از قرن سوار سفر به دو fer با گرفتن افراد به حمایت از سوار خود را برای امور خیریه از طریق مکان هایی مانند dana b یا GoFundMe و یا به دنبال آینده حمایت سواری ترویج شده توسط سازمان های خیریه.

علاوه بر این بسته به جایی که شما زندگی می کنند, شما می توانید شروع به از راه دور بخش های بزرگ آمریکایی در راه آهن نوین که در آن در هر سال—به ویژه هنگامی که این بیماری همه گیر است حل و فصل شود—شما می توانید انتخاب کنید تا بخش های دیگری از این دنباله با هدف دوچرخه سواری کل دنباله هنگامی که آن به پایان رسید.

بزرگ Allegheny عبور برای مثال یک بخش بزرگ آمریکایی راه آهن نوین (نقشه) که می گذرد از Cumberland, Md. به پیتسبورگ و آن را پوشش می دهد 150 مایل از بزرگ آمریکایی راه آهن نوین و اگر در ترکیب با Chesapeake & اوهایو کانال پارک تاریخی ملی نوین (184.5 مایل) شما می توانید یک منظره دوچرخه سوار از 334 کیلومتر است که طول می کشد شما را به واشنگتن است.

در حالی که شما وجود دارد شما می توانید درخواست نمایندگان خود را برای پول بیشتر برای مسیرهای پیاده روی.

به عبارت دیگر شکستن این برنامه و نقشه و شروع به Google doc برای برنامه سفر خود را و فکر می کنم خارج از معمول گردشگری جعبه. بسته به اینکه چگونه به خوبی شما حساب برای ایمنی و آسایش خود, سطح, شما هنوز هم می تواند فوق العاده تابستان سفر با حداقل تماس بگیرید. دوچرخه سواری در مسافت های طولانی تر می تواند تبدیل به یک فرم از سفر که آزاد تعطیلات خود را در خلاقیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب