'غارت و آتش و هر آنچه در آن طول می کشد': موج هرج و مرج در سراسر کشور

مینیاپولیس—ساعت بعد از سابق مینیاپولیس پلیس بود به اتهام قتل به مرگ جورج فلوید, تظاهرات منفجر شد و در شهرستانه

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

مینیاپولیس—ساعت بعد از سابق مینیاپولیس پلیس بود به اتهام قتل به مرگ جورج فلوید, تظاهرات منفجر شد و در شهرستانها عمده در سراسر کشور در شب جمعه با وسایل نقلیه پلیس به آتش کشیده ویندوز شکست و معترضان اقدام به طوفان ساختمان.

سینسیناتی. ایندیاناپولیس. دالاس. ریچموند. دیترویت. Fort Wayne. بروکلین. واشنگتن است.

در شهرستان پس از شهرستان, جمعیت swarmed خیابان ها و بزرگراه ها و گاز اشک آور و اسپری فلفل پر از هوا است. دلخراش صحنه باز شدن در تلویزیون و رسانه های اجتماعی: پرتابه بودن lobbed SWAT افسران در سی ان ان مرکز در آتلانتا یک NYPD ون فرا گرفته در شعله های آتش لس آنجلس مامور حمله توسط یک جمعیت یک راننده با شتاب به معترضان در Bakersfield لویی خبرنگار گریه که او ضربه لاستیک گلوله های پلیس. کاخ سفید به طور خلاصه قفل شده است.

شب قبل از مینیاپولیس به حال سوخته با معترضان مصرف بیش از stationhouse که در آن افسر درک چوین اختصاص داده بود قبل از او kneeled در Floyd گردن برای تقریبا 9 دقیقه به پایان رسید و تا به اتهام سوم-قتل درجه.

منع رفت و آمد در محل در مینیاپولیس و شهر سنت پل در شب جمعه اما معترضان هنوز هم فراوان—برخی عصبانی که افسران که ایستاده بود در حالی که فلوید التماس کرد "من نمی توانم نفس بکشم" هنوز متهم شده است.

"من نمی برنامه سرگرم کننده هر حکومت نظامی," 33 ساله Joseph Bennett سنت پل گفت: روزانه وحش. "در حالت ایده آل همه چیز نباید به پایین بود. اما عدالت نبوده است به طور کامل در خدمت نشده است.

"غارت و آتش که چه می شود چیزهایی شنیده," او اضافه شده است. "هر آنچه در آن طول می کشد."

خارج 5th پلیس حوزه در مینیاپولیس یک فضای بی قانونی در زمان نگه دارید. متنوع جمعیت غارت حداقل سه فروشگاه و دفتر پست. در داخل یک باز دلار درخت در بینایی از ایستگاه پلیس سه جوان مردان سفید پوست روشن محصولات کاغذی در آتش به سلامتی "سوزاندن سگ ماده پایین!" ساعت نه یک افسر پلیس دیده می شد در اطراف این ایستگاه به عنوان هلیکوپتر ماند بالا و آتش بازی, پرواز را از طریق هوا.

در حالی که وجود دارد بیشتر blazes و بیشتر غارت در مینیاپولیس در شب جمعه, درگیری در شهرهای دیگر بودند فقط به عنوان نمایشی.

در شهر نیویورک پس از صدها نفر از مردم swarmed برای دیدار با افسران پلیس در خارج از مرکز بارکلیز در بروکلین پلیس انداخته اسپری فلفل در شعار جمعیت. تظاهر کنندگان پراکنده اما تنها به طور موقت. یک NYPD ون رها به پلیس توسط جمعیت بود و آتش در نزدیکی فورت گرین پارک. اجرای قانون منابع وجود دارد گفت: یک خنثی تلاش برای بیش از 88 حوزه stationhouse.

در یک درگیری دستگیر شده در فیلم یک افسر NYPD به نام یکی از معترضان یک "احمق لعنتی, سگ ماده" قبل از پرتاب خود را بر روی زمین.

"این به من بود و من می خواهم به یک چیز روشن به تمام مردم است که اظهار نظر نهفته در زیر این ویدئو" کسی که ادعا می کرد زن در توییتر نوشت. "من نمی تف در این افسر ، من با پوشیدن یک ماسک صورت. او به من گفت که از خیابان و سپس بلافاصله به من انداخت و از راه."

در آتلانتا یک تجمع مسالمت آمیز تبدیل به هرج و مرج و خشونت در خارج از سی ان ان ، پلیس با استفاده از اسپری فلفل اما جمعیت ایستاده خود زمین است. ساختمان ثبت شد مخدوش با اسپری رنگ ویندوز بودند شکست و اشیاء پرتاب شد به لابی—که در آن پلیس ایستاده بود در یک بند و یک خبرنگار ایستاده در راه پله ها به زندگی می کنند ،

"من یک دختر و همسر من می خواهم به خانه برای امشب" خبرنگار نیک والنسیا گفت لنگر Chris Cuomo به عنوان رویارویی به نظر می رسد در آستانه چرخش به طور کامل خارج از کنترل است.

در طرف دیگر این کشور در بیکرزفیلد کالیفرنیا تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق خیابان بودند به طور ناگهانی در معرض وحشت به عنوان یک ماشین با سرعت بالا و سوار به جمعیت قابل توجه حداقل یک نفر به عنوان تماشاچیان فریاد.

آن را تقریبا غیر ممکن است برای نگه دارید تا با گزارش از ناآرامی ظاهر در سراسر نقشه را به عنوان شب عینک.

بوستون پلیس برگزاری چوبی خفاش نگهبانی در خارج از Roxbury ایستگاه مترو به عنوان صدها نفر از معترضان به خیابان ها ریختند و در زمان پایین یک پرچم آمریکا.

هوستون معترضان مسدود ورودی رمپ به ایالتی 45, راهپیمایی در آمریکا 59 و گزارش تعقیب دور یک زن خال دار حمل تفنگ در نزدیکی شهرستان سالن. یک ماشین پلیس تخریب شد و تنه زدن مسابقات را شکست.

تصویری از Fort Wayne, Indiana نشان داد مردم فرز در مورد برگزاری علائم—سپس ناگهان جرقه های در حال ظهور از کپسول های گاز اشک آور به دنبال ابرها از بخار. افسران پلیس ایستاده بود در یک خط طولانی; ناگهان یکی از آنها اسپری یک مرد جوان ایستاده فوت دور.

در لوئیزویل کنتاکی که در آن هفت نفر به ضرب گلوله کشته شدند اعتراض اواخر روز پنجشنبه در زیرزمین ویندوز به سالن عدالت بودند شکست و آتش بود را در داخل مجموعه در روز جمعه.

Kaitlin زنگ یک خبرنگار محلی برای لوئیزویل موج 3 بود و ظاهرا توسط گلوله های لاستیکی به او گزارش زنده از تظاهرات فریاد به او میکروفون که پلیس هدف قرار گرفتند "به طور مستقیم در تماس با ما!"

در مینیاپولیس و سنت پل که در آن ناآرامی ها آغاز شد گارد ملی بود را به زور به عنوان یک 8 بعد از ظهر حکومت نظامی اثر صورت گرفت. آن را متوقف نمی شود افراد از مصرف به خیابان.

افسران شلیک گلوله های لاستیکی و مستقر گاز اشک آور اما تظاهر کنندگان به حال آنها را در دو طرف احاطه شده و حاضر به تکان دادن. پس از اینکه پلیس به سمت چپ صحنه, آنها جشن گرفته می شود آنچه که آنها را دیدم به عنوان یک پیروزی بیش از پلیس.

"من فکر می کنم آنها در تلاش بودند برای فریب ما و یا طعمه ما با گارد ملی می روم. ما در آمد و نزدیک اما حرکت نمی کند پس از گاز اشک آور" استنلی جکسون گفت: روزانه وحش.

"ما می تواند بگوید زمانی که گارد ملی و قرار دادن در ماسک گاز از آن زمان به آماده شدن. بنابراین زمانی که آنها ضربه ما با گاز ما فقط آن را در زمان" آرماندو Maurelli گفت.

پس از شکستن از طریق پلیس خط در Hiawatha Ave. جمعیت راهپیمایی به 5 حوزه با هیچ نشانه ای از پلیس در طول راه. آنها را شکست ویندوز و وارد یک اداره پست و بانک ها از جمله BMO هریس و ولز فارگو در سراسر خیابان را از حوزه. ماشین در یک پارکینگ شد و آتش به عنوان پلیس در پشت بام ها نگاه کرد.

—جاستین Glawe دنی طلا و پیلار Melendez کمک گزارش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن