آلمان استثمار کارگران خارجی در میان coronavirus

بعد از عمده شیوع کروناویروس در چندین کسب و کار, آلمانی, نمایندگان مجلس در نهایت با توجه به سرکوب استثمار کارگر

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

بعد از عمده شیوع کروناویروس در چندین کسب و کار, آلمانی, نمایندگان مجلس در نهایت با توجه به سرکوب استثمار کارگران خارجی.

"من هرگز به بازگشت به آلمان حتی برای یک تعطیلات" ماریانا Costea یک کارگر فصلی از رومانی گفت: DW. او صرف دو ماه دور زحمتکش در باواریا مزرعه تا زمانی که او تصمیم گرفت که او می تواند. ماریانا بود مجبور به کار بدون مزد اضافه کاری تا به حال به خواب در خوابگاه و در خطر ابتلا به کروناویروس — به هیچ احتیاطی در محل.

"من نمی تواند بپذیرد که هشت نفر از ما تا به حال برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق خواب و حمام" او به یاد می آورد. به مسائل بدتر 30 کارگران فصلی بودند و انتظار می رود برای به اشتراک گذاشتن یک حمام.

هر روز صبح 14 یا 15 از آنها را شمع به یک مینی ون با تنها هشت کرسی به بیرون رانده شوند به کار در این زمینه. در شب های اروپای شرقی خواهد بود و رفت و برگشت به سر می برند اقامت. Costea می گوید کسانی که در شارژ ساخته شده از هیچ تلاشی برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و سایر اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از آنها را از ابتلا به کوروناویروس.

Lower Saxony slaughterhouse pigs (picture-alliance/dpa/M. Assanimoghaddam)

آلمانی کشتارگاه صورت موشکافی پس از COVID-19 شیوع

ما دیگر نمی تواند به نوبه خود چشم خود

ماریانا Costea یکی از بسیاری از اروپای شرقی کارگران فصلی که به تازگی صحبت کردن در مورد فاجعه بار کار و شرایط زندگی آنها را تحمل کرده اند در آلمان است. آنها را بازگو دلخراش تجربه به عنوان گوشت پردازش کارگران کارخانه تحویل مردان و زنان سرپرستان کارگران ساختمانی و فصلی farmhands. در عین حال بسیاری از این شناخته شده است برای سال های سال به عنوان وزیر کار آلمان Hubertus Heil آشکارا اذعان کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر در برلین. تفاوت این است که این بیماری همه گیر ساخته شده آن را غیر ممکن است به چشم پوشی از این وضعیت است.

الکس که نام تغییر یافته است برای محافظت از هویت خود گفت: DW در مورد تجربه خود را از گذراندن دو سال کار برای Tönnies آلمان بزرگترین تولید گوشت. او ترس او می تواند عواقب جدی اگر کسی می آموزد هویت خود را. "آنها به ما کار بین 10 تا 13 ساعت در روز به جای 8 ساعت با یک 45 دقیقه ای استراحت," او گفت: DW. "این اگزوز و روانی تخلیه شده است."

اکثر کارگران فصلی استخدام می شوند توسط پيمانكاران فرعي; کارگران شاغل در یک شرکت خارجی — و نه تولید گوشت که به طور مستقیم مسئول کارگران. الکس هم استخدام شد توسط یک پیمانکار فرعی که نظارت بر بخش تولید گوشت. اما او نیز تا به حال به شرایط مقاطعه کار فرعی را در نظر.

اکثر subcontracted کارگران انجام کار از روی مقاطعه — آن است که به کارگران پرداخت می شود با توجه به موارد فرآوری شده به جای واقعی زمان را صرف کار. الکس می گوید وظایف انتظار می رود به سادگی غیر ممکن است به انجام در طول منظم 8 ساعت در روز کاری است. او می گوید: تشکل نظام مند, بهره برداری, و اضافه کرد که هر کسی که اعتراضات از کار اخراج شده است. آلمانی استانداردهای کار رفته اند وجود ندارد.

با توجه به حساب های متعدد از کارگران کمی به هیچ احتیاطی در محل برای محافظت از کارگران در Tönnies گوشت پردازش کارخانه. هنگامی که در اوایل ژوئن برخی از 1500 نفر از کارگران از 7000-قوی نیروی کار آزمایش مثبت برای coronavirus توسعه به سختی تعجب برانگیز بود. به عنوان یک نتیجه, منطقه Gütersloh که در آن سایت واقع شده است که در مستند.

دادستان فدرال در حال حاضر مصرف اقدام قانونی علیه این شرکت و پیمانکاران فرعی متعدد متهم به نقض آلمان قانون در پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی.

بیشتر بخوانید: آلمان: رومانیایی کارگران آشکار وخیم شرایط در کشتارگاه

Housing seasonal workers (DW/S. Höppner)

متزلزل شرایط مسکن برای کارگران فصلی در شمال راین وستفالن

پیمانکاران فرعی سخت برای نظارت بر

وجود دارد بسیاری از پیمانکاران فرعی و recruitments سازمان که تامین کارگران به شرکت های آلمانی. نگه داشتن زبانه ها در چگونگی رفتار آنها با کارگران و خانه آنها را با این حال دشوار است.

Marius Hanganu مشاوره اروپای شرقی کارگران استخدام شده توسط پيمانكاران فرعي به نمایندگی از کنفدراسیون اتحادیه های کارگری (DGB). Hanganu که متولد رومانی می گوید آلمان در آداب و رسوم و آژانس بهداشت عمومی ادارات مسئول تضمین این که پایه کار و مسکن و استانداردهای برآورده می شوند. اما او می گوید: چک به عنوان کامل به عنوان آنها باید.

Hanganu به یاد می آورد که چگونه باواریا شرکت ها شد و با نوک انگشتانش کردن در مورد قریب الوقوع بازرسی توسط گمرک سازمان. "این گیج کننده است که چگونه وزارت امور خارجه می تواند چنین "نشت"...باید شده اند وجود دارد به خط و خال" او می گوید. با توجه به Hanganu وجود دارد باید یک خبرچین در رده بالاتر از آژانس.

DW رسیده به آلمان مرکزی گمرک برای اظهار نظر در مورد این ادعا است. "وجود دارد هیچ آگاهی از این!" گفت: دولت فدرال قدرت در یک پاسخ کوتاه.

بعد از خبر شکست از افزایش عفونت کروناویروس در آلمانی مزارع و گیاهان گوشت پردازش با توجه به ملال انگیز کار و مسکن, شرایط قانونگذاران آلمانی مجبور شدند به عمل می کنند. آنها برنامه ریزی برای یاغی عمل subcontracted کارگران در صنعت گوشت 1 ژانویه تا سال 2021. از آن پس شرکت ها باید به طور مستقیم به استخدام تمام کارگران خود را.

کار وزیر Hubertus Heil است که یک لایحه است که بحث شود و به طور بالقوه به تصویب رسید و پس مجلس تعطیلات تابستانی. معلوم نیست اما چرا این اندازه گیری خواهد شد تنها توان به آلمان در صنعت گوشت.

Heil گفت: DW: "مناطق وجود دارد که در آن استانداردهای کار نیاز به نظارت را به منظور بالا بردن استانداردهای بنابراین ما باید نفوذ بیشتری در بخش های مهم."

"وجود دارد دیگر مناطق که در آن است در مورد ایمنی محل کار بازرسی. کسانی که (بازرسی) افزایش خواهد یافت mandatorily به طوری که ما می تواند به مناطق آسیب پذیر تر است."

بیشتر بخوانید: Coronavirus: آلمان چشم شدیدتر مستند اقدامات در محلی شیوع

Men at building in Lower Bavaria | Erntehelfer angesteckt (picture-alliance/dpa/A. Weigel)

COVID-19 عفونت شکست در پایین باواریا شهر Mamming.

فرصتی برای تغییر

مداوم شیوع کروناویروس در بایرن هنوز دوباره در کانون توجه قرار دادن در کسب و کار' بی اعتنایی آشکار برای coronavirus احتیاطی و عدم وجود دولت چک برای به اجرا درآوردن آنها. بیش از 170 کارگران فصلی در یک کسب و کار کشاورزی در Mamming برخی از 140 کیلومتر (87 مایل) در شمال شرقی مونیخ, آزمایش مثبت برای COVID-19. بسیاری از کارگران تگرگ از رومانی. چندین نفر دیگر از بلغارستان و مجارستان و اوکراین است. کسب و کار قرار داده شده تحت قرنطینه.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه دولتی باواریا برتر مارکوس Söder گفت: این شرکت تا به حال آگاهانه نقض قوانین بهداشت و استانداردهای دیگر — ارشاد دولت رهبر به تماس برای سخت تر اعلام نشده چک در طول روز و شب.

Söder همچنین پیشنهاد افزایش جریمه برای چنین نقض از €5,000 €25,000 ($5,800 به $29,000). علاوه بر این Söder می خواهد برای دیدن تمام کارگران فصلی در بایرن تست شده برای coronavirus. کامل منطقه ای مستند همچنین ممکن است loom, او گفت:.

همه گیر شده و توجه به این موضوع درمان کارگران است که همچنان در آلمان برای سال. شیوع این بیماری ممکن است در حال حاضر یک فرصت برای در نهایت بهبود زندگی بسیاری از اروپای شرقی کارگران در کشور است.

الکس خاصی است که بدون گیر همه چیز را باید ادامه داد به عنوان قبل از. او در حال حاضر شروع به کار به صورت های مختلف برای پردازش گوشت شرکت. او شده است با توجه به یک موقعیت دائمی — و می گوید که او هرگز دوباره اجازه می دهد خود را به بهره برداری می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن