مالی PM (بو بو) Cisse می گوید او نمی خواهد استعفا

مالی نخست وزیر (بو بو) Cisse گفت: DW که "هیچ کس انتظار می رود که برای رسیدن به غیر ممکن" در پیدا کردن یک راه ح

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

مالی نخست وزیر (بو بو) Cisse گفت: DW که "هیچ کس انتظار می رود که برای رسیدن به غیر ممکن" در پیدا کردن یک راه حل برای تشکیل یک دولت وحدت ملی برای بحران-کشور را لرزاند. استعفای خود را در دستور کار.

مالی نخست وزیر (بو بو) Cisse گفته DW در یک مصاحبه اختصاصی که استعفای خود را "در دستور کار نیست."

مخالفان داد M5-RFP خواستار Cisse همراه با رئیس جمهور ابراهیم Boubacar کیتا به استعفا.

ادامه مطلب: Mali: رئیس جمهور Keita حل دادگاه قانون اساسی در میان ناآرامی

"رئیس جمهوری تنها کسی است که حق. تا کنون او نشان داده نشده است این در حالی" Cisse گفت: DW روز پنج شنبه در یک مصاحبه تلفنی از Mali پایتخت باماکو.

"ما به طور کامل با همه چیز است که اتفاق می افتد با تلاش برای پیدا کردن راهی برای خروج از بحران و رئیس جمهوری می خواهد من را به ادامه برای مقابله با دولت است ،

بحث برانگیز روحانی پیشنهاد

امام محمود Dicko این روحانی مسلمان دیده می شود به عنوان نیروی محرکه مالی جنبش اعتراضی گفت: این کشور در بحران سیاسی می تواند به حل و فصل بدون رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita استعفا.

"من فکر می کنم ما می توانید پیدا کردن یک راه حل بدون رفتن تا آنجا که استعفای رئیس جمهور است. گذشته از استعفای خود را دارد بسیاری از چیزهایی که می تواند انجام شود" Dicko گفت.

غرب و دولت های آفریقایی دیده می شود تکرار تظاهرات ضد دولتی از اوایل ماه ژوئن است. با توجه به بین المللی پخش RFI, 14 نفر کشته و بیش از 120 زخمی در تظاهرات پس از آغاز ماه ژوئیه.

ادامه مطلب: تیمبوکتو جنایات جنگی محاکمه در لاهه آغاز می شود

Cisse و Dicko ملاقات روز سه شنبه برای بحث در مورد توصیه های ساخته شده توسط جامعه اقتصادی غرب آفریقا (ECOWAS) برای تشکیل یک دولت وحدت ملی.

با اشاره به Dicko, Cisse گفت: "من یک مرد بود که بدیهی است که گفتگو بین بازیگران مختلف بین کودکان از مالی و یک مرد که می خواهم ما را به رسیدن به یک راه حل در اسرع وقت برای پایان دادن به بحران و بازگشت به حالت عادی."

Mali Bamako | Proteste (Getty Images/M. Cattani)

14 نفر کشته و بیش از 120 زخمی در تظاهرات از ابتدای جولای

سه مذاکرات تلاش کرده اند تا کنون شکست خورده است. یکی از ECOWAS توصیه شد استعفای 31 نمایندگان مجلس.

Cisse تایید DW که برخی از نمایندگان حاضر این گزینه است.

روز چهارشنبه وکلا نگران نمایندگان مجلس به مطبوعات گفت که آنها آماده به استعفا اما اصرار خود را تکمیل پنج سال است ،

هنوز Cisse توصیف گفتگو با مخالفان را به عنوان به خوبی پیش میرود.

"پیش نویس نقشه راه کشیده شده است. ما امیدواریم که که بازیگران مختلف در پشت این نقشه راه از آن حمایت خواهد کرد — ریاست جمهوری اکثریت البته مخالفان بازیگران, بلکه جامعه مدنی است."

ادامه مطلب: Mali: تظاهرات ضد دولتی به خشونت کشیده شد

با توجه به نخست وزیر Cisse این نقشه راه خواهد بود که در دستور کار دولت وحدت ملی.

"ما در حال نهایی شدن نقشه راه است. از آن شده است توزیع به تمام بازیکنان است. در حال حاضر نظرات خود را در حال آمدن در" Cisse گفت: DW.

"البته مخالفان هنوز به طور کامل در خط با نقشه راه اما ما در ادامه مذاکرات و ما امیدواریم که در روزهای آینده ما قادر خواهد بود برای گرد هم آوردن همه بازیکنان پشت این نقشه راه است. این رکورد ما را قادر به حرکت به سمت ایجاد دولت وحدت ملی."

حرکت رو به جلو

"آرزوی ما و شخصا من پرشورترین مایل است که ما می توانید پیدا کردن یک اجماع در اطراف این نقشه راه با مخالفان به ویژه با M5-RFP," او گفت: با اشاره به مخالفت ائتلاف خواستار کیتا رئیس جمهور استعفای.

"در لحظه ای که هیچ کس انتظار می رود که برای رسیدن به غیر ممکن است" Cisse گفت: DW. "مردان حرکت می کند اما یک کشور باقی مانده است. بنابراین ما در حال رفتن برای اطمینان از تداوم دولت با ملت سهامداران موافقت خواهد کرد که به همراه ما است."

با توجه به ایالات متحده آمریکا سازمان غیر دولتی ACLED که جمع آوری داده ها در بحران در سراسر جهان 2,612 اند: خشونت در مالی در دوازده ماه گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب