PopMinded توسط مشخصه به ارائه انحصاری در Comic-Con@صفحه اصلی رویداد مجازی

- در اخیر لغو کنوانسیون با توجه به COVID-19, PopMinded در حال حاضر خواهد شد ارائه لیست انحصاری های زیر آنلاین

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

- در اخیر لغو کنوانسیون با توجه به COVID-19, PopMinded در حال حاضر خواهد شد ارائه لیست انحصاری های زیر آنلاین جولای 22-26 در Comic-Con@خانه مجازی, رویداد برنامه ریزی شده در محل Comic-Con® بین المللی: سن دیگو به عنوان به خوبی به عنوان 8-11 اکتبر یا آنلاین و یا در فرد در طول طنز نیویورک Con. کوچک سهم هنوز هم در دسترس خواهد بود برای زمان یادگاری زینت اعضای باشگاه تنها. اینجا کلیک کنید برای پیش نمایش اختصاصی.

- با توجه به تغییرات برنامه به صورت رسمی پیشتازان فضا کنوانسیون لاس وگاس PopMinded دیگر نمی خواهد حضور می یابند. ستاره بازحمت حرکت کردن منحصر به فرد زینت دیگر نمی خواهد در دسترس ساخته شده در این رویداد است.

- با توجه به لغو شهر زمرد Comic Con, سیاره Comicon کانزاس سیتی و جنگ ستارگان, جشن, اختصاصی برنامه ریزی شده برای کسانی که حوادث را دیگر در دسترس خواهد بود. اقامت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انحصاری های خاص به جنگ ستارگان جشن.

- به خرید انحصاری در Comic-Con@صفحه اصلی رویداد مجازی جولای 22-26 پیدا کردن صفحه رویداد ما در Comic-Con@صفحه اصلی سایت شروع در 9 PST چهار شنبه, جولای 22. با کلیک بر روی هر یک از محصولات منحصر به فرد نشان داده شده و سپس در پنجره پاپ آپ با کلیک بر روی لینکی با عنوان 'وب سایت' به صورت گرفته به یک صفحه خاص در PopMinded.com برای خرید.

- توجه داشته باشید: خرید محدود به یکی از هر یک از انحصاری در هر معامله. منحصر به فرد مقادیر خواهد بود اول بیا اول خدمت. ما نمی خواهد که روزانه اعتبارات برای این رویداد.

-----

به روز رسانی مارس 21 2020: در نور از لغو بین المللی Comic-Con سن دیگو در این سال PopMinded توسط مشخصه است که به بررسی راههای دیگر مجازی کنوانسیون مشارکت که در آن ما 2020 رویداد اختصاصی را می توان در دسترس ساخته شده برای طرفداران. ما نیز در ادامه به ارائه این انحصاری در سایر کنوانسیون های بعد از این سال (شهر زمرد Comic Con, سیاره, Comic Con و باهم طنز نیویورک). در صورتی که این نیز لغو شد و موجودی است که بیش از سمت چپ بعد از هر مجازی کنوانسیون مشارکت ما ممکن است ما exclusives آنلاین, نزدیک به پایان سال است. در ارتباط باشید برای اطلاعیه های آینده.

PopMinded توسط مشخصه اعلام کرده است در این سال جدید مقادیر محدودی از محصولات و آلبوم توسعه یافته به طور انحصاری برای فن وقایع که برخی از آنها را شروع به فروش 20 مارس در سیاره Comic Con در شهر کانزاس.

PopMinded که عرضه در سال 2016 است که مشخصه راه برای جشن fandom با هدیه و مجموعه ایجاد شده و سرپرستی با همه طرفداران در ذهن است. PopMinded ادامه و گسترش بر مشخصه را دهه سنت ارائه رویداد شرکت کنندگان دسترسی به مشخصه همیشه محبوب رویداد محصولات منحصر به فرد موجود است فقط از طریق کنوانسیون پاپ آپ فروشگاه.

مشخصه یادگاری زینت طرح itty bittys® مخمل خواب دار شخصیت های محبوب PXL8 مینا پین فروخته خواهد شد در مقادیر محدود در این حوادث در مشخصه را در سال 2020 کنوانسیون تقویم. مشاهده تقویم در PopMinded.com/Events.

محدود بودن موارد عبارتند از:

Star Wars

  • امپریال پروب Droid-مضمون یادگاری زینت ویژگی های فلز تفسیر بدنام دوک وار مسلح شناسایی droid افتخار 40امین سالگرد جنگ ستارگان: امپراتوری حملات برگشت™ قیمت 35 دلار با مجموع تولید اجرای 3200 نفر.
  • این Mandalorian™ کودک™-مضمون PXL8 مینا پین امکانات تلطیف تفسیر دوست داشتنی, مرموز, فضل از دیزنی + سری به Mandalorian™. در مجموع تولید اجرای 2500, از آن خواهد شد به فروش می رسد برای $8 در اکثر حوادث در محدود روزانه سهمیه.

هری پاتر™

  • استاد Boggart اسنیپ یادگاری زینت به تصویر می کشد یاد لحظه ای که Neville Longbottom تصور ایده اسنیپ در مادر بزرگ خود را, لباس های خود را برای شکست boggart. این زینت است 25 دلار قیمت با مجموع تولید اجرای 3,350.

Star Trek

  • Tribble (اختصاصی 2020 نوع) یادگاری زینت است که با الهام از خز پوشیده کمی تخم ریزی بیگانگان از سری اصلی قسمت "مشکل با Tribbles." این ویژگی در مواد مختلف و رنگ از نسخه منتشر شده در فروشگاه ها در سال 2019. زینت 25 دلار قیمت با مجموع تولید اجرای 3,350.

مارول

  • Deadpool itty bittys® به تصویر می کشد تلطیف تفسیر مورد علاقه همه chimichanga-خوردن اسب شاخدار-محبت پژوهشگاه مواد و انرژی با دهان ایجاد شده در تخصص بسته بندی با حداکثر تلاش! کلکسیونی با قیمت 10 دلار با مجموع تولید اجرای 2500.

Boggart اسنیپ و Tribble یادگاری زیور آلات همراه با کودک با مضمون مینا پین در دسترس خواهد بود مارس 20-22 در سیاره Comicon در شهر کانزاس. . شاهنشاهی پروب Droid یادگاری زینت و Deadpool itty bittys® را به پیوستن به این صف برای Comic-Con® بین المللی: San Diego, جولای 23-26 و در ادامه به New York Comic Con اکتبر 8-11. یک مقدار محدود از Tribble یادگاری زینت در دسترس خواهد بود در رسمی پیشتازان فضا کنوانسیون در لاس وگاس اوت 5-9. علاوه بر این, یک مقدار محدود از امپریال پروب خوانده با مضمون در دسترس خواهد بود در جنگ ستارگان جشن آناهایم اوت 27-30 همراه با سه حالت اضافی و در عین حال-به-می شود-اعلام اقلام خواهد شد که منحصر به فرد به آن داده است. انحصاری در حال برنامه ریزی برای در دسترس خواهد در این موکول شهر زمرد Comic Con اضافی و انحصاری ممکن است اعلام کرد در تاریخ بعد.

PopMinded خط PXL8® سبک کلکسیونی مینا پین ادامه خواهد داد به ویژگی های 8 بیتی renditions از شخصیت های مورد علاقه منحصر به فرد برای سال 2020 حوادث. طرح اعلام خواهد شد و نزدیک به هر رویداد.

مجموعه ای از مشخصه پاپ-فرهنگ محصولات از فروشگاه خود را نیز در دسترس خواهد بود در هر رویداد.

علاوه بر این تعداد بسیار محدودی از 2020 رویداد منحصر به فرد یادگاری زیور آلات در دسترس خواهد بود برای فروش بعد از این سال به اعضای یادگاری زینت باشگاه. اطلاعات برای پیوستن به این باشگاه می تواند به صورت آنلاین در Hallmark.com/KOC

در پایان 2020 کنوانسیون های نجومی در ماه اکتبر سهام باقی مانده از سال را در رویداد اختصاصی ساخته شده ممکن است در دسترس برای فروش آنلاین. بررسی برای جزئیات بیشتر در PopMinded.com

جزئیات بیشتری در مورد تخصیص روزانه برای هر رویداد منحصر به فرد محصول و همچنین فعالیت های برنامه ریزی برای هر رویداد اعلام خواهد شد و نزدیک به کنوانسیون مربوطه خرما.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PopMinded توسط مشخصه و محصولات ارائه شده مراجعه کنید PopMinded.com یا follow @popminded در Instagram.

TM & © CBS Studios Inc. ستاره بازحمت حرکت کردن و مرتبط با علائم و آرم و علائم تجاری CBS Studios Inc. تمام حقوق محفوظ است.

© 2020 مارول

شخصیت های هری پاتر, نام, و مسایل مهم مربوط به © & ™ برادران وارنر Entertainment Inc. WB سپر: © & ™ WBEI. جادوگری جهانی علامت تجاری و لوگو © & ™ برادران وارنر Entertainment Inc. انتشارات حقوق © JKR. (s20)

جنگ ستارگان و خواص مربوط به علائم تجاری و/یا حق تکثیر در ایالات متحده و کشورهای دیگر از Lucasfilm Ltd. و/یا وابسته به آن است. © & TM Lucasfilm Ltd.

Comic-Con یک علامت تجاری ثبت شده از سان Diego Comic کنوانسیون.

------

در مورد مشخصه

برای بیش از 100 سال متعلق به خانواده Hallmark Cards, Inc. اختصاص داده شده به ایجاد یک بیشتر عاطفی جهان متصل. که مقر آن در شهر کانزاس ایالت میسوری و به کارگیری از 30 ، 000 در سراسر جهان حدود 4 میلیارد دلار شرکت به اجرا در نمونه کارها متنوع از کسب و کار. مشخصه کسب و کار جهانی به فروش می رساند کارت پستال هدیه دادن و محصولات مرتبط در بیش از 30 زبان با توزیع در بیش از 100 کشور و 100,000 بام ها در سراسر جهان از جمله حدود 2000 مشخصه تاج طلا فروشگاه در پنج کشور جهان است. Crayola® ارائه می دهد طیف گسترده ای از مواد هنر و خلاقیت, اسباب بازی طراحی شده است به جرقه خلاقیت کودکان در سراسر جهان است. تاج رسانه ها, خانواده, شبکه های عمل سه کانال های کابل – Hallmark Channel, مشخصه, فیلم و اسرار و مشخصه درام – در علاوه بر این به مشخصه انتشارات کتاب الکترونیکی تقسیم مشخصه کانال و مشخصه فیلم در حال حاضر مبتنی بر اشتراک جریان خدمات. تاج مرکز توسعه املاک و مستغلات شرکت که مدیریت 85 هکتار هتل, منشی, سرگرمی و مسکونی پردیس اطراف مشخصه مقر. برای اطلاعات بیشتر Hallmark.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب