Coronavirus آخرین: که راه اندازی پنل به بررسی بین المللی COVID-19 پاسخ

چه کسی می گوید پانل مستقل است که به ارزیابی جهانی در پاسخ به این COVID-19 بیماری همه گیر. این می آید به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

چه کسی می گوید پانل مستقل است که به ارزیابی جهانی در پاسخ به این COVID-19 بیماری همه گیر. این می آید به عنوان تعدادی از موارد در سراسر جهان روش های 12 میلیون. دنبال DW برای آخرین.

  • که مجموعه مستقل را نقد کنید پانل
  • نزدیک به 5 میلیون نفر تحت تمدید مستند در ملبورن استرالیا
  • Coronavirus موارد در ایالات متحده رسیدن به 3 میلیون جهانی افزایش روزانه
  • بیش از 12 میلیون COVID-19 مورد و بیش از 542,000 مرگ و میر در سراسر جهان

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

12:50 اندونزی گزارش خود بزرگترین روزانه افزایش عفونت پس از شیوع در یک مرکز آموزش نظامی در غرب جاوا.

نزدیک به نیمی از 2,567 موارد جدید در ارتباط بودند به وقوع. وزارت بهداشت رسمی Achmad Yurianto به خبرنگاران گفت که قابل توجه کلاستر جدید پدید آمده در مرکز, که در آن 1,262 دانشجویان آزمایش مثبت برای ویروس.

"ما التماس مردم به ماندن آرام به دلیل آن را در حال مراقبت از حرفه ای با توجه به استانداردهای بین المللی," او گفت:.

بیش از 13000 نفر نشان حاد علائم نیز تحت آزمایشات پزشکی بود اما هنوز به آزمایش می شود در حالی که یکی دیگر از 38,498 بودند که تحت نظارت داشتن در تماس با این ویروس گفت: Yurianto.

جهان چهارم پرجمعیت ترین کشور با نزدیک به 268 میلیون نفر ثبت کرده است فقط 70,736 موارد و بیش از 3400 مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر. وزارت بهداشت نیز گزارش 58 جدید مرگ و میر در روز پنج شنبه.

کارشناسان پیشنهاد کرده اند که تعداد واقعی موارد و مرگ و میر می تواند بسیار بالاتر اگر چه دولت این را انکار می کند.

اطلاعات جزئی برای 20 اندونزی 35 استان جمع آوری شده از دولت های محلی' وب سایت ها نشان داد که وجود دارد بیشتر 6,847 مرگ و میر افرادی که تا به حال آزمایش نشده اما نمایش داده می شود علائم شدید. تست نشده از بیماران نیست شمارش رسمی coronavirus مرگ و میر در اندونزی.

12:25 سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت: در روز پنج شنبه آن را راه اندازی پانل مستقل برای بررسی هر دو خود و جهان دولت در پاسخ به COVID-19 همه گیر.

این پنل خواهد شد به ریاست رئیس جمهوری سابق لیبریا Ellen Johnson Sirleaf و سابق نیوزیلند نخست وزیر هلن کلارک خواهد شد که هر دو نیز اعضای خود را انتخاب کنید که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی در جلسه با نمایندگان چه کسی 194 عضو.

"این یک زمان برای خود بازتاب" Tedros گفت:, و اضافه کرد که "از طریق شما را در درک حقیقت از آنچه اتفاق افتاده است و همچنین راه حل های ما برای ایجاد آینده ای بهتر به عنوان یکی بشریت است."

این که خود را تحت انتقاد خود را برای توزیع این بحران به ویژه از ما. که کشورهای عضو نیز به نام به اتفاق آرا برای بررسی واکنش جهانی به این بیماری همه گیر در Tedros گفت.

11:40 پاکستان تنظیم شده است برای باز کردن آن موسسات آموزشی از 15 سپتامبر دولت اعلام کرده است که به عنوان تعدادی از عفونت ها به طور پیوسته کاهش می یابد.

دانش آموزان را به مدارس و دانشگاه ها در صورتی که در حال حاضر روند رو به پایین در موارد ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش Shafqat محمود گفت.

دانش آموزان و معلمان را به دنبال سخت "دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای جلوگیری از ویروس در دانشگاه" وزیر به خبرنگاران گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در اسلام آباد است.

پاکستان دستور داد در سراسر کشور مستند در ماه مارس و بسته تمام موسسات آموزشی آن. برنامه ای برای برگزاری کلاس های آنلاین شکست خورده به طور قابل ملاحظه ای تحقق به دلیل عدم وجود اینترنت در این کشور به مناطق جنگی.

09:15 برخی از 5 میلیون نفر در استرالیا را در دومین شهر ملبورن رفت و به کروناویروس جدید مستند در روز پنج شنبه تنها چند هفته پس از اولین مجموعه ای از محدودیت به پایان رسید.

ساکنان شهری در منطقه در حال حاضر مجاز به ترک خانه تنها برای کار در خارج, ورزشی, رفتن به دکتر و خرید مواد غذایی ضروری. مدارس باید یک بار دیگر بسته شده است.

محدودیت های جدید اعمال شدند پس از آنکه مقامات در ایالت ویکتوریا که در ملبورن واقع شده است, گزارش 191 مورد جدید از coronavirus بین دوشنبه و سهشنبه, بزرگترین سنبله وجود دارد از همه گیری آغاز شد. نه درونی عمومی شهرستان مسکن برج در شهر ملبورن قرار داده شد و تحت جداگانه مستند در روزهای اخیر پس از یک خوشه از موارد کشف شد.

پیش از این مستند قفسه های سوپر مارکت بودند موردنیاز بسیاری از موارد ضروری. بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای می گوید: این محدودیت در خرید اقلام مانند ماکارونی و سبزیجات و قند و شکر.

تا کنون برخی از 9,000 موارد عفونت تایید شده اند در کشور با 106 نفر در حال مرگ از COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus.

08:00 بیست و شش بارها در ایرلند صورت پیگرد قانونی بالقوه و خطر از دست دادن مجوز خود را بیش از نقض پروتکل های بهداشت با هدف جلوگیری از گسترش ویروس در این کشور را بازگشایی بخش ایرلندی, پلیس گفت:. این عدد نشان دهنده 1 ٪ از 2,785 ساختمان در کشور است.

نمونه هایی از نقض حقوق بشر شامل موارد که در آن مشتریان به مصرف الکل و نه غذا و نه شواهد رسید نشان می دهد که مواد غذایی فروخته شده بود.

مقامات همچنین با اشاره به عدم پایبندی به سلامت پروتکل ها مانند اجازه دادن به گروه های زیادی به نشستن در یک جدول کم و یا هیچ اجتماعی فاصله هیچ مشورتی علائم و هیچ coronavirus تماس با ردیابی اطلاعات از مشتریان در حال ضبط.

ایرلندی نخست وزیر مایکل مارتین هشدار داد اوایل این هفته است که طرح اولیه را به طور کامل بازگشایی بارها در جولای 20 می تواند scuppered پس از "بسیار نگران کننده" صحنه های بسته بندی شده جمعیت از مصرف کنندگان خارج برخی از میله های زندان است.

07:44 در شمال شرقی اسپانیا منطقه کاتالونیا, سفارش ساخت ماسک صورت اجباری در رفت و به زور در روز پنج شنبه با کسانی که نقض مقررات روبرو جریمه از €100 ($113). سفارش اعلام شد روز چهارشنبه پس از بیش از 200 ، 000 نفر در Segria منطقه قرار داده شد تحت مستند زیر تعدادی از coronavirus شیوع بیماری وجود دارد.

کاتالونیا شاهد بزرگترین افزایش در تایید موارد جدید هر منطقه در اسپانیا پس از یک مستند در سراسر کشور برداشته شد در اواسط ماه ژوئن.

ماسک الزامی در سراسر اسپانیا در به اشتراک گذاشته فضاهای داخلی و خارج از منزل و همچنین زمانی که 1.5 متر (5 فوت) از فاصله فیزیکی نمی تواند حفظ شود اما کاتالونیا اول منطقه را به پوشیدن ماسک اجباری در همه شرایط برای افرادی که بیش از شش سال سن بدون در نظر گرفتن فاصله. مدت کوتاهی پس از آن باسک شهر Ordizia همچنین اعمال مشابه مقررات پس از یک خوشه از نزدیک به 50 نفر وجود دارد کشف شد.

اسپانیا شده است یکی از بدترین آمار کشورهای اروپایی با نزدیک به 270,000 عفونت و بیش از 28 ، 000 مرگ و میر.

07:15 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro است مسدود شده و اقدامات برای جوامع بومی که به معنای دولت فدرال مجبور به ارائه آب آشامیدنی ضدعفونی کننده و تضمین تخت بیمارستان در طی این بیماری همه گیر.

Bolsonaro دفتر گفت: این اقدامات تصویب شده توسط کنگره "در برابر منافع عمومی" و "قانون اساسی" از آنجا که آنها ایجاد هزینه های اضافی برای دولت فدرال بدون منابع جدید درآمد برای پوشش آنها. بنابراین رئیس جمهور را وتو کرد مقررات.

برزیل بومی برخی از 850,000 است بیشتر در خطر ابتلا COVID-19 به عنوان آنها به زندگی می کنند در مناطق دور افتاده با کمی دسترسی به مراقبت های بهداشتی. علاوه بر این, خود اجتماعی, شیوه زندگی کدها اجتماعی فاصله غیر ممکن است.

The medical team of the Brazilian Armed Forces arrives at the Cruzeirinho village to assist indigenous population in mid-June

برزیل جوامع بومی در صورت در معرض خطر بیشتری از ابتلا COVID-19

"این وتو را انکار حداقل لازم برای بقای این جوامع" برزیل بومی گروه حمایت موسسه Socioambiental (ISA) در بیانیه ای گفت. "این وتو نشان می دهد که رئیس جمهور با این طرح این است که به یک طرح داشته باشد."

رئیس جمهور همچنین مسدود بودجه برای ایالات متحده و دولت های محلی با اورژانس برنامه ریزی برای بومی مناطق و همچنین اقدامات لازم برای کمک به آنها اطلاعات بیشتری در این رمان است.virus.

Bolsonaro در ضمن گفت که او به خوبی انجام شد و پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

07:00 صادرات آلمان همچنان به رنج می برند به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان بسیاری از شرکای تجاری گرفته اند عظیم اقتصادی بازدید در میان بحران است. صادرات در ماه مه بودند 29.7 درصد کمتر از ماه مشابه در سال پیش, با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط اداره آمار فدرال در روز پنج شنبه.

صادرات بودند تا 9 درصد در ماه گذشته به مناسبت آغاز ممکن است از بهبود. مارس خود شاهد سقوط از 24 درصد در مقایسه با ماه قبل از, بزرگترین رکود پس از ماه اوت سال 1990.

واردات در ماه مه بودند 3.5 درصد بالاتر از در ماه آوریل, اما هنوز هم 21.7 درصد کمتر از در ماه مه سال 2019. کمیسیون اروپا پیش بینی کرده است یک قطره از 6.3% در آلمان تولید ناخالص داخلی در این سال بزرگترین سقوط در زمان بعد از جنگ.

06:30 هند گزارش کرده است تقریبا 25,000 موارد جدید در حالی که 487 مطلب که مردم از COVID-19. جدید موارد اعلام شده توسط وزارت بهداشت به معنای کشور ثبت کرده است و در مجموع 767,296 عفونت سوم بیشتر گزارش شده توسط هر کشور در جهان است.

این چشم انداز مثبت در مواردی می آید به عنوان موسسه علوم ریاضی در چنای گفت: آن محاسبه نرخ انتقال برای coronavirus افزایش طول هفته اول جولای به 1.19 پس از به تدریج در حال سقوط از اوج 1.83 در ماه مارس است. یک نرخ انتقال تعدادی از افرادی که آلوده می شوند به طور متوسط از یک مورد.

عفونت شماره افزایش یافت در هند از دولت کاسته مستند محدودیت و گسترده ای افزایش در آزمایش اجرا شد. این کشور در حال حاضر انجام برخی از 200,000 آزمون به صورت روزانه در مقایسه با فقط چند صد نفر در روز در ماه مارس است.

05:48 توکیو به ثبت رسیده که بالاترین افزایش روزانه در موارد پس از آغاز شیوع این بیماری با 224 عفونت های جدید ملی ژاپن NHK پخش گزارش شده است.

این رقم فراتر توکیو قبلی بالا از 206 موارد گزارش شده در مارس 17.

دولت به پایان رسید و با اعلام وضعیت اضطراری در پایان مارس و ترس در حال افزایش بیش از موج دوم از عفونت ها به ویژه در نور از شماره های جدید.

کشور ژاپن است که تا کنون گزارش شده و در مجموع 21,125 موارد از جمله 712 بر روی یک کشتی کروز قرنطینه در نزدیکی توکیو در ماه فوریه است. مرگ و میر در کشور در حال حاضر در 995.

People wearing protective masks make their way at a local market district in Tokyo, Japan in mid-May

توکیو وارد این کمترین روزانه پرش در موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر

04:49 محبوب اندونزی رفت و آمد مکرر جزیره بالیمعروف برای سواحل شنی سفید است بازگشایی پس از سه ماه مستند. مردم محلی و رشته اتباع خارجی اجازه داده شد برای از سرگیری فعالیتهای عمومی به عنوان جزیره آماده به اجازه می دهد تا خارجی ورود دوباره شروع در ماه سپتامبر.

مشغول سواحل و خیابان در جنوب شرقی آسیا جزیره بودند خالی در اوایل ماه آوریل به غیر از ویژه گشت مسئول اجرای coronavirus سلامت پروتکل های. مقامات بسته میله مغازه نشسته رستوران, عمومی استخرهای شنا و فرودگاه محلی در این جزیره از 4 میلیون نفر.

دولت های محلی در حال حاضر آغاز شده محدودیت های بلند اما بالی فرماندار من Wayan کستر گفت: گردشگران هنوز هم چهره قوانین سختگیرانه در هتل ها و رستوران ها و در سواحل.

در یک کنفرانس خبری پیش از, باز, کستر گفت: بالی خواهد به تدریج بازگشایی مکان های محلی به مردم در حال حاضر در این جزیره است. ورود از بقیه اندونزی خواهد بود خوش آمدید شروع در ژوئیه 31. بالی خواهد اجازه می دهد تا خارجی ورود از 11 سپتامبر است.

گردشگری منبع اصلی درآمد عمدتا هندو جزیره در بیشتر ملت های مسلمان.

بالی گزارش شده بیش از 1,900 coronavirus عفونت از جمله 25 مرگ و میر. اندونزی تایید کرده است بیش از 68,000 موارد و 3,359 مرگ و میر بیش از هر زمان دیگر آسیای جنوب شرقی کشور است.

03:36 آلمان آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI) گفت: تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش یافته است 442 به 197,783.

RKI همچنین گزارش داد که شمار کشته ها تا 12 در 9,048.

02:38 ایالت تگزاس از سر گرفته است و اعدامها پس از پنج ماه توقف با توجه به همه گیر. اهل بیت بیلی جو Wardlow قرار گرفت و به اعدام با تزریق مواد کشنده در زندان دولت در هانتسویل.

Wardlow شد و اولین زندانی به اعدام پس از مارس 6 – قبل از همه گیر و دوم در ایالات متحده از این کشور آغاز شد بازگشایی زیر همه گیر مربوط به خاموش شدن ناگهانی.

اعدام رفت جلوتر با اقدامات بهداشتی در محل. اعدام شاهدان روز چهارشنبه داده شد ماسک و دستکش. همه زندان افسران و مقامات عینک ماسک.

دادگاه عالی ایالات متحده کاهش یافته است به توقف 45 ساله را اعدام برای جرم و جنایت مرتکب شده در سال 1993.

02:00 آمریکا ثبت بیش از 59,000 جدید COVID-19 موارد در روز چهارشنبه آن را به بزرگترین افزایش تا کنون گزارش شده توسط یک کشور در یک روز, با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

وجود نزدیک به 10 ، 000 مورد جدید در فلوریدا حدود 9,000 در تگزاس و 7,800 در کالیفرنیا است.

مرگ و میر در هر روز در آمریکا نیز افزایش یافت و به بالاترین سطح از اوایل ماه ژوئن به بیش از 900.

USA I Coronavirus I Henderson I Nevada (picture-alliance/AP/J. Locher)

این موضوع که آیا به پوشیدن ماسک در حال حاضر تبدیل به یک سیاسی است

اواخر روز چهارشنبه تعداد کل موارد در ما عبور گریم نقطه عطف از 3 میلیون نفر.

آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز نیز نشان می دهد یک رکورد برای سه شنبه.

با وجود افزایش عفونت و مرگ و میر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه تهدید به خودداری از بودجه فدرال اگر مدارس را خود دانش آموزان به کلاس درس در پاییز.

01:03 مکزیک نوشته شده است یک رکورد جدید کروناویروس موارد گزارش شده در یک روز با 6,995 موارد است. کل آن را شمارش از عفونت در حال حاضر در 275,003, سلامت, وزارت اطلاعات نشان داد.

این پرش ثبت شده به عنوان مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador ملاقات با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به علامت اندازی جدید در آمریکای شمالی توافقنامه تجارت.

00:30 به تعداد موارد تایید شده در پرجمعیت ترین کشور آفریقا, نیجریه رسیده است 30,000 گفت: این کشور در کنترل بیماری ،

آخرین آمار و ارقام قرار داده و این کشور مرگ و میر در 684.

تا کنون در این کشور از 200 میلیون نفر جمعیت داشته باشد, مانند بسیاری دیگر از کشورهای آفریقایی اجتناب بالا بودن نرخ مرگ و میر از ما برزیل و بخش هایی از اروپا است.

اما کارشناسان بهداشت و درمان ترس و عدم اعتماد داده ها به معنی ویروس می تواند گسترش بدون کنترل در آفریقا است.

00:01 جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع و رویدادهای دیگر در تولسا باید "به احتمال زیاد" کمک به سنبله در شهرستان caseload, محلی بهداشت عمومی رسمی است به خبرنگاران گفت:.

"در چند روز گذشته ما تا به حال تقریبا 500 مورد و ما می دانستیم که ما تا به حال چندین مراسم بزرگ کمی بیش از دو هفته پیش" بروس زوبین مدیر Tulsa City-County وزارت بهداشت گفت: بر خواسته بودن در مورد تهمت انتخاباتی و اعتراضات نژادی و بی عدالتی است.

"بنابراین من حدس می زنم ما فقط اتصال نقطه."

مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد اولین کمپین تجمع در تولسا در ماه گذشته در میان خروش در coronavirus عفونت در کشور است.

این رویداد که با جذب هزاران نفر از هواداران بودند که نه نیاز به پوشیدن یک ماسک آمد انتقاد از کارشناسان بهداشت عمومی.

Tulsa گزارش شده بیش از 4500 تایید COVID-19 موارد و 72 مرگ و میر.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: ما تاپ 3 میلیون coronavirus موارد

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv, kmm/rc (dpa, AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن