در زندان به قتل قرار می دهد تمرکز بر خشونت های پلیس در مکزیک

اخیر مرگ یک کارگر ساختمانی در زندان باعث شده موجی از تظاهرات علیه خشونت پلیس. افسران ادعا می کنند که آنها شده

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

اخیر مرگ یک کارگر ساختمانی در زندان باعث شده موجی از تظاهرات علیه خشونت پلیس. افسران ادعا می کنند که آنها شده اند را در تلو تلو خوردن توسط سیاستمداران و نیاز به منابع بیشتر است.

در مه 4, 30 سال کارگر ساختمانی جیووانی لوپز بازداشت شد 10 شهرداری افسران پلیس در شهر Ixtlahuacan de los Membrillos نه چندان دور از گوادالاخارا, پایتخت ایالت خالیسکو. فرماندار انریکه الفرو گفت: لوپز دستگیر شده بود برای "تهاجمی انجام شده است." لوپز بستگان گفت که او بازداشت شده است برای پوشیدن یک ماسک صورت ،

لوپز تحویل داده شد به اتاق اورژانس بیمارستان شهری که مورد بررسی قرار گرفت و در بازگشت به پلیس بازداشت کرده است. در صبح او آورده بود بیمارستان که در آن او از صدمات مغزی. Jalisco دولت کمیسیون حقوق بشر متهم کرده است پلیس از شکنجه و اعدام او.

این حادثه باعث تظاهرات در اطراف گوادالاخارا و سه افسر پلیس شد و پس از آن دستگیر شد. این به نوبه خود باعث شده است که اعتراض در میان پلیس که می گویند آنها آموزش کافی و یا پاک کردن پروتکل برای استفاده از خشونت.

مشکل ساختاری

خشونت پلیس شده است یک مشکل ساختاری در مکزیک که در آن چند نفر خیلی ایمان در اجرای قانون — که در کنار احزاب سیاسی در میان صفوف حداقل اعتماد موسسات در کشور است. ربوده شدن 43 دانش آموزان آموزش به معلمان در ایالت گرررو در سال 2014 افزایش دشمنی. چهل و چهار نفر از 80 نفر دستگیر شده در تحقیقات بودند منطقه ای افسران پلیس مظنون به همکاری در تبانی با جرایم سازمان یافته. مورد ریختن یک نور افکن بر روی این واقعیت است که سیاستمداران کارتل های مواد مخدر و پلیس اغلب در cahoots در مکزیک است.

بیشتر بخوانید: فرانسه می فرستد تقویت پلیس به دیژون پس از 3 روز از ناآرامی های

یک مطالعه توسط کمیسیون ملی حقوق بشر (CNDH) محاسبه 13,262 گزارش از بازداشت خودسرانه از سال 2001 از طریق 2017 به طور متوسط بیش از بیش از دو روز. با توجه به سازمان ملل متحد شکنجه باقی می ماند یک روش گسترده مجبور به اعترافات در مکزیک است. در سال 2012 یک نظر سنجی توسط مرکز آموزش و پژوهش در اقتصاد (کید) نشان داد که 62 درصد از مردم گزارش بدرفتاری اعم از ارعاب برای سوء استفاده.

ادگار Cortez, مکزیکی, موسسه حقوق بشر و دموکراسی گفت: آموزش پلیس نیست معمولا بیش از شش ماه و افسر پرداخت به طور متوسط حدود €180 (200 دلار) در هر ماه. "آنها داده نشده آموزش های روانشناختی و هیچ روشن پروتکل های مورد استفاده از خشونت در یک وضعیت بحرانی است," او گفت:. "وجود خارجی ارزیابی یا. افسران پلیس اغلب از چپ به دستگاه های خود را و همچنین scapegoated."

کورتز گفت: اقدامات قانونی معرفی شده بود برای رسیدگی به این وضعیت در سال 2016 اما افزود که سیاستمداران ترجیح می دهند به سرمایه گذاری در مدرن دادگاه با دوربین های ویدئویی برای تحت تاثیر قرار دادن مردم به جای تمرکز در پشت صحنه برنامه های آموزشی.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد موافقت فوری بحث نژاد پرستی و خشونت پلیس

پلیس اختلال نیز نتیجه فدرالیسم کورتز گفت: با شهرداران و فرمانداران کنترل منطقه ای واحد که برخی از استفاده به عنوان شخصی خود جوخه های. به این دلیل او گفت: سیاستمداران هیچ انگیزه ای برای پلیس به professionalized.

بیشتر بخوانید: هنگامی که پلیس آلمان مجاز به استفاده از اسلحه ؟

Militarizing پلیس

در ایالات متحده, Aguascalientes, و, Queretaro, افسران پلیس آموزش دیده اند به منظور بالا بردن آگاهی و ارائه اطلاعات به ساکنان. این تغییر می تواند در یک دقیقه اگر فرمانداران جدید منصوب گفت: کاتالینا Perez-کوریا یک محقق در کید.

گذشته چهار رئیس جمهور مکزیک باید همه در پاسخ به این وضعیت با همان جواب: recentralization. استدلال اجرا می شود که شهرداری سازمان قادر به مبارزه با جرم و جنایت سازمان یافته بنابراین باید قوی تر مرکزی نیروی پلیس. هر رئیس جمهور معرفی خود تکرار از این — و در عین حال جرم و جنایت و خشونت افزایش یافته است. در سال 2019 وجود دارد یک رکورد 35,588 قتل. در چهار ماه اول سال 2020 وجود دارد 11,535 افزایش 2.4 درصد بیش از مدت مشابه گذشته سال است.

ادامه مطلب: در آتلانتا صدها تن از نیروهای پلیس قتل یک مرد سیاه و سفید

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador تلاش کرده است برای پیدا کردن یک راه حل با militarizing نیروهای نظم و قانون. با روشن سلسله مراتب 300,000-فرد ارتش برخوردار احترام در سراسر کشور است. رئیس جمهور ایجاد یک domesic نظامی نیروی گارد ملی در سال 2019 به ترس از فعالان حقوق. "یک کشور بزرگ نیاز به یک محله پلیس است که با این نسخهها کار preventatively" پرز-کوریا گفت.

هر چند رئیس جمهور همچنین ایجاد یک جامعه نیروی پلیس در سال گذشته او ارائه نکردند آن را با مقدار بودجه. با توجه به قانون اساسی Perez-کوریا گفت: نظامی که مسئول دفاع از کشور اما نه برای قانون و نظم است نه آموزش داده شده است.

این CNDH دریافت 4,600 شکایت از شهروندان در مورد سربازان از 2012 تا 2018. آنها در محدوده زمانی معین از بازداشت غیر قانونی به اعدام فراقضایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن