مریم مغلوب ساختن پیشی جستن: شما نمی توانید تهوع من به خاطر حل و فصل شد 'تقلب'

قانونی مبارزه با بیش از یک بگو همه توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن خواهرزاده دیگری به خود گرفت در روز پن

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

قانونی مبارزه با بیش از یک بگو همه توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن خواهرزاده دیگری به خود گرفت در روز پنج شنبه زمانی که وکلا واصل مقالات به حذف موقت سفارش محدود با این استدلال که قرارداد محرمانه او امضا 19 سال پیش بود که غیرقابل اجرا تقلب.

در استشهاد مریم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که زمانی که او امضا توافق پایان دادن به اختلاف بیش از پدربزرگ خود را, او معتقد مقدار دارایی در آن دقیق بودند اما آموخته بودند ساختگی از نیویورک تایمز افشا.

علاوه بر این او گفت که او باور نمی کند این توافق را منع او از گفتن او "داستان زندگی"—که فقط اتفاق می افتد که شامل جزئیات "رفتار و شخصیت از عموی من نشسته جمهور ایالات متحده است."

و او اشاره کرد رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن "است صحبت کردن در مورد خانواده ما و اختلاف در موارد متعدد"—نشان می دهد که ارائه هر گونه پنهان کاری توافق درجه اعتبار ساقط است.

"هیچ یک از طرفین به توافق حل و فصل از جمله من عمو دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رابرت تهمت یا عمه من Maryanne مغلوب ساختن پیشی جستن است و همیشه به دنبال اجازه من به صحبت علنی در مورد خانواده ما و یا روابط شخصی خود را با من برادر من فرد یا در میان هر یک از دیگر," او نوشت.

در دادخواست خود را به دادگاه عالی نیویورک, مریم تهمت وکلا نوشت که آن را روشن رئیس جمهور و خانواده اش "نمی خواهم مردم آمریکا به شنیدن" مشتری خود را داستان.

"اما متمم اول قانون اساسی قوانین عادی قانون قرارداد و سنگ بستر عادلانه اصول شکست شاکی فوق العاده و بی جا درخواست برای امداد رسانی تاکیدی" آنها نوشت.

روزانه وحش برای اولین بار بود به گزارش مریم مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته بود "دلخراش و شهوت پرست" بگو همه در آن او را "خارج" خودش را به عنوان منبع اصلی برای بار' پولیتزر برنده تهمت مالیات تحقیقات آشکار رئیس جمهور دریافت بیش از 400 میلیون دلار در امروز دلار از پدرش امپراتوری املاک و مستغلات و درگیر شده بود در "جعلی" طرح مالیات.

رئیس جمهور تهمت برادر رابرت تازه از یک ICU جراحی مغز و اعصاب در زمینه مدارک دادگاه در ماه گذشته برای جلوگیری از انتشار این کتاب بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مردآن است که با توجه به آمار قفسه جولای 28 و در حال حاضر شماره 1 در آمازون بهترین-لیست فروشندگان.

رابرت تهمت امن موقت سفارش محدود در برابر Simon & Schuster و مریم مغلوب ساختن پیشی جستن. این هفته یک دادگاه تجدید نظر پرتاب سفارش در برابر شرکت چاپ و نشر—و در حال حاضر مریم استدلال او باید برداشته شود ،

وکیل او نوشت که رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن "موفق نمی در محاسن خود قراردادی ادعا می کند به دلیل محرمانه بودن ارائه در چند دهه توافق حل و فصل از اختلافات مالی که شاکی فراخوانی است غیرقابل اجرا و غیر قابل اجرا."

رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن افراد مشهور, وکیل, چارلز سخت تر نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن