مسترکارت و Enel X برای ایجاد Fintech-Cyber آزمایشگاه نوآوری در اسرائیل

جدید آزمایشگاه, راه اندازی در همکاری با دولت اسرائیل پس از رقابتی در مناقصه برگزار شده توسط اسرائیل نوآوری اقت

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

جدید آزمایشگاه, راه اندازی در همکاری با دولت اسرائیل پس از رقابتی در مناقصه برگزار شده توسط اسرائیل نوآوری اقتدار خواهد همکاری با شروع یو پی اس برای تست و توسعه راه حل های در fintech و امنیت سایبر

مسترکارت و Enel X در حال راه اندازی یک آزمایشگاه جدید در اسرائیل برای پیشبرد نوآوری در فن آوری مالی و امنیت سایبر برای پرداخت و انرژی در اکوسیستم جهانی است. آزمایشگاه شریک خواهد شد با راه اندازی شرکت ها برای تست و توسعه محصولات و راه حل های با تمرکز خاص بر امنیت دیجیتال, fintech سیستم عامل های دیجیتال و احراز هویت و شمول مالی.

این آزمایشگاه در حال تاسیس در همکاری با دولت اسرائیل پس از رقابتی مناقصه راه اندازی شده توسط اسرائیل نوآوری سازمان (IIA) که هدف آن پیشبرد نوآوری در fintech و سایبری بخش با شتاب رشد این کشور راه اندازی اکوسیستم. این آزمایشگاه جدید را ترکیب قدرت اسرائیل شروع کردن اقتصاد با حمایت از آزمایشگاه فنی و زیرساخت دانش و تخصص است.

"امروز به عنوان آنجا که تا کنون سازمان ها نیاز به حفظ امنیت در خط مقدم از تمام نوآوری" گفت: آجی Bhalla, رئیس جمهور, سایبر & هوش برای مستر. "این همکاری جدید به ما اجازه می دهد به منظور جلب از بسیاری از همکاران و منابع – از جمله اسرائیل مشهور اندازی اقتصاد – برای کمک به خلاقیت و نوآوری به بازار و حتی سریع تر و کاهش تهدید و هزینه حملات سایبری."

"این آزمایشگاه جدید به ما می دهد فرصت منحصر به فرد برای کار با اسرائیل شروع یو پی اس به همراه فن آوری های نوآورانه مالی به ما میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان گفت:" فرانچسکو Venturiniرئیس Enel X. "با پیوستن به نیروهای با یک شریک مهم مانند مسترکارت ما حمایت از این شروع یو پی اس به منظور توسعه و رول بهترین در کلاس راه حل در fintech و امنیت سایبر بخش است."

جدید آزمایشگاه تاسیس خواهد شد در جنوب شهر be'er Sheva یک شهر تعیین شده توسط دولت اسرائیل به عنوان سایبر و fintech پایتخت جهان و خانه را به بسیاری از سایبر مراکز R&D های برتر جهانی شرکت های فن آوری. آزمایشگاه را برای به دست آوردن سه سال مجوز و حدود 3.7 میلیون دلار از بودجه عمومی برای پوشش آزمایشگاه ایجاد هزینه های عملیاتی و اثبات مفهوم توسعه محلی شروع یو پی اس.

این گسترش است که آخرین در یک سری از سرمایه گذاری توسط مسترکارت در امنیت سایبری تقویت تعهد این شرکت برای حمایت از نوآوری و استعداد توسعه است. آزمایشگاه تکمیل خواهد شد مستر اسرائیل مقر خود در تل آویو را به خود برنده جایزه جهانی شروع نامزدی شروع برنامه مسیر و آن هشت جهانی مراکز فناوری در آرلینگتون, Dublin, New York, Pune, St. Louis, سیدنی, Vadodora و ونکوور. این آزمایشگاه بر اساس مسترکارت و Enel رکورد از همکاری در زمینه مالی از جمله گنجاندن محصولات برای unbanked و کیف پول دیجیتال پرداخت برای وسیله نقلیه الکتریکی ایستگاه های شارژ.

Enel افتتاح شد اولین نوآوری Hub در تل آویو در سال 2016 و پس از آن همکاری با 35 محلی شروع یو پی اس در زمینه های مانند اینترنت اشیاء, امنیت, e-mobility, انرژی, ذخیره سازی و بسیاری دیگر. علاوه بر این Enel را Infralab یک نوآوری در آزمایشگاه اختصاص داده شده به تولغœد زیرساخت های کسب و کار امروز است خانه را به بیش از شش آزمایشگاه شرکت ها و هشت اضافی شروع یو پی اس. توپی و Infralab بخشی از شبکه ای جهانی از 10 نوآوری هاب و 20 labs که Enel در سراسر جهان از جمله برزیل و شیلی, ایتالیا, روسیه, اسپانیا و ایالات متحده است. با تشکر از این شبکه جهانی Enel کار کرده است با حدود 300 شروع یو پی اس از سراسر جهان تقویت نوآوری در تمام جهانی خود را فعالیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن