Rayshard بروکس' مراسم تشییع جنازه برای شروع که در آن مارتین لوتر کینگ جونیور موعظه

ده روز پس از Rayshard بروکس بود به ضرب گلوله توسط یک آتلانتا افسر پلیس پس از او به خواب رفت در ماشین خود را در

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

ده روز پس از Rayshard بروکس بود به ضرب گلوله توسط یک آتلانتا افسر پلیس پس از او به خواب رفت در ماشین خود را در یک وندی درایو از طریق خط دوستان و خانواده از 27 سال افتخار خواهد کرد زندگی خود را در کلیسا که در آن مارتین لوتر کینگ جونیور پس از موعظه.

ابتدا در 3 p. m. ET عمومی مشاهده جمعه در Ebenezer کلیسای باپتیست خدمت خواهد کرد به عنوان شروع یک دو روز یادبود بروکس که در ژوئن 12, مرگ برانگیخته گسترده اعتراض استعفای آتلانتا رئیس پلیس و اتهامات جنایی علیه دو افسر درگیر است. این سرویس خواهد بود livestreamed توسط کلیسا.

"Ebenezer یک محله برای همه مردم یک پناهگاه برای کسانی که رنج می برند" کشیش رافائل G. وارناک ارشد پاستور در Ebenezer کلیسای باپتیست که ارائه خواهد شد به مداحان گفت: در یک بیانیه ارائه شده به The Daily Beast. "Rayshard بود نه یک عضو کلیسا ما اما او و عزیزان خود را بخشی از خانواده ما است. ما به دنبال آنها را در آغوش آسایش آنها و راه رفتن در کنار آنها در روزهای پیش رو است."

در روز سه شنبه بروکس' خانواده خواهد شد برگزاری مراسم تشییع جنازه خصوصی خدمات در کلیسا تاسیس در سال 1886.

دختر پادشاه Rev. برنیس A. پادشاه صحبت خواهد کرد در مراسم تشییع جنازه برگزار شد که در آن پدر به عنوان co-پاستور برای هشت سال قبل از او در سال 1968 ترور شد. خوانندگان انجیل Smokie Norful, Tamela Mann, و Kurt Carr نیز انتظار می رود به انجام در روز سه شنبه سرویس.

بروکس' وکیل خانواده کریس استوارت در هفته گذشته اعلام کرد که بازیگر/تهیه کننده Tyler Perry خواهد پرداخت برای هزینه های مراسم تشییع جنازه.

سابق پلیس آتلانتا Garett Rolfe, 27, شده متهم به 11 فقره از جمله جنایت, قتل برای ضرب تیراندازی بروکس او به عنوان فرار از طریق پارکینگ شلوغ. دیگر افسر در صحنه Devin برازنان همچنین چهره سه اتهام از جمله تشدید حمله و نقض سوگند خود را.

"آقای بروکس در شب حادثه آرام و صمیمی و آواره تعاونی طبیعت است. ثانیا حتی اگر آقای بروکس بود و کمی تحت تاثیر رفتار خود در این حادثه نیز jovial" Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت: چهارشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام اتهامات عنوان شده علیه. "آقای بروکس هرگز ارائه شده خود را به عنوان یک تهدید."

مقامات می گویند که درگیری شروع شد و در حدود 10:30 p. m. در آن شب جمعه که افسران برازنان و Rolfe وارد وندی در جنوب آتلانتا به پیدا کردن یک پدر چهار—خواب در یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط.

منتشر بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم نشان داد که افسران صحبت با بروکس برای 27 دقیقه. در طول مکالمه جفت پرسید: اگر بروکس شده بود آشامیدنی که او پاسخ داد او مصرف کرده بود شاید یک و نیم کوکتل. ماموران سپس با انجام یک تست breathalyzer در او پیدا کردن بروکس بود .108 سطح الکل خون—که در بالا گرجستان حقوقی محدود می کند.

زمانی که دو افسر سعی دستبند بروکس مبارزه در گرفت حدود 41 ثانیه قبل از 27 سال به نظر می رسد به گرفتن برازنان را بی حس کردن تفنگ. بروکس بلند شد و فرار کرد. به عنوان او در حال اجرا بود او تبدیل شده و از کار اخراج تیزر نسبت به Rolfe که در حال حاضر خود را برداشت سرویس سلاح از آن جلد چرمی قرار دادن.

هوارد ادعا که Rolfe می دانستند که این تیزر که بروکس برگزاری بود زمانی که او تا به حال دو بار اخراج شده است—ارائه آن را غیر قابل استفاده و نه خطر به افسران. هنگامی که بروکس تبدیل شده و سعی در به آتش تیزر در این دو مرد به عنوان او در حال اجرا بود Rolfe شات بروکس ،

"آقای بروکس شد در حال اجرا در زمان شات از کار اخراج شد," هوارد گفت بیان کرد که او حدود 18 فوت و سه اینچ به دور از Rolfe زمانی که او از کار اخراج شد بر نقض پلیس کد و استفاده از نیروی بیش از حد. او افزود که پس از Rolfe شات بروکس دو بار در پشت او فریاد زد: "من او را!" قبل از لگد زدن 27-year-old "در حالی که او دروغ گفتن بر روی زمین."

بروکس نمی دریافت کمک های اولیه به مدت دو دقیقه و برازنان ایستاده بود بر روی شانه های او "را به عنوان او مبارزه برای زندگی" هوارد گفت.

شش دقیقه پس از تیراندازی یک آمبولانس وارد به بروکس به Grady بیمارستان یادبود. بروکس بود مرده در مدت کوتاهی پس از عمل جراحی در بیمارستان. این Fulton County دفتر معاینات پزشکی کالبد شکافی نشان داد بروکس دچار دو زخم گلوله به پشت او و درگذشت از دست دادن خون و آسیب به چند اندام.

پس از این حادثه تلفن همراه تصویری از تیراندازی و انفجار در رسانه های اجتماعی باعث معترضان به بلافاصله همگرا در صحنه جرم و جنایت در میان جریان درگیری با پلیس به قتل جورج فلوید. ساعت بعد آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد که رئیس پلیس اریکا سپر شد پله پایین پس از تعیین تیراندازی شد قابل توجیه نیست. برازنان شده و در مرخصی اداری و Rolfe اخراج شد روز بعد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن