ماتل اعلام آنتونی <url> به آینده رئیس امور مالی

Mattel, Inc. (نزدک: MAT) اعلام کرد که Anthony P. <url> را از پیوستن به شرکت به عنوان مشاور اجرایی در ژوئ

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

Mattel, Inc. (نزدک: MAT) اعلام کرد که Anthony P. <url> را از پیوستن به شرکت به عنوان مشاور اجرایی در ژوئن 29 سال 2020 را در نقش رئیس امور مالی در تاریخ پس از تشکیل پرونده از این شرکت گزارش سه ماهه در فرم 10-Q برای سه ماهه دوم سال 2020 است که پیش بینی می شود در زمینه تاریخ 30 ژوئیه سال 2020 است. <url> خواهد شد به گزارش Ynon Kreiz, ماتل را رئیس و مدیر اجرایی. <url> موفق خواهد شد Joseph J. Euteneuer که را ترک خواهد کرد این شرکت به عنوان بخشی از این شرکت قبلا اعلام کرد طرح انتقال.

<url> می پیوندد Mattel با نزدیک به چهار دهه از مالی و تجربه رهبری اخیرا در خدمت به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس امور مالی شرکت کمپبل سوپ نقش او برگزار شد و از سال 2014 تا 2019. در این موقعیت به او کمک درایو بازگشت به رشد و نظارت موفق تحول این شرکت در ساختار هزینه. او در خدمت مختلف مالی دیگر نقش رهبری در کمپبل سوپ شرکت از سال 1996 از جمله معاون ارشد امور مالی خزانه دار, کنترلر, رئیس امور مالی این شرکت در آمریکای شمالی و بین المللی بخش و رئیس برنامه ریزی استراتژیک و توسعه شرکت.

"آنتونی جهانی اجرایی با یک پیشینه ثابت از رانندگی تحول و عملکرد عملیاتی در سراسر جهانی مصرف کننده-مواجهه با سازمان" گفت: Kreiz. "خود رهبری و تخصص مالی بهره مند شوند ماتل به عنوان ما همچنان به موقعیت این شرکت برای رشد. من مشتاقانه منتظر به کار با آنتونی برای تبدیل ماتل به یک IP محور بالا انجام شرکت اسباب بازی و ایجاد روابط بلند مدت ارزش سهام"

"ماتل یک شرکت برجسته با یک نمونه کارها قوی از محبوب برندها و من هیجان زده هستم برای پیوستن به این سازمان در این زمان مهم در آن در حال تحول" گفت: <url>. "من مشتاقانه در انتظار همکاری نزدیک با Ynon رهبری تیم و سرمایه گذاری سازمان در ماتل به رشد و اطمینان از ادامه موفقیت است."

Kreiz افزود: "من صمیمانه تشکر می کنم جو برای سهم مهم خود را به ماتل در طول سه سال گذشته به عنوان یک عضو از ما تیم رهبری و تعهد خود را برای تسهیل در انتقال نقش CFO. جو نقش کلیدی در پیشرفت های قابل توجهی ما در شکل دهی مجدد عملیات ما بازگرداندن سود و موقعیت این شرکت برای رشد. من سپاسگزار برای همکاری است."

در مورد Mattel

ماتل پیشرو جهانی شرکت اسباب بازی و صاحب یکی از قویترین کاتالوگ از کودکان و خانواده سرگرمی فرانچایز در جهان است. ما ایجاد محصولات نوآورانه و تجربه است که الهام بخش سرگرمی و توسعه کودکان از طریق بازی. ما شرکت کنندگان از طریق نمونه کارها ما را از یاد برندها از جمله باربی, داغ, چرخ, Fisher-Price, دختر آمریکایی, Thomas & Friends, UNO و مگا و همچنین به عنوان محبوب دیگر ویژگی های فکری است که ما خود و یا مجوز با همکاری جهانی شرکت های سرگرمی. ما ارائه عبارتند از: فیلم و تلویزیون محتوا, بازی, موسیقی و رویدادهای زندگی می کنند. ما در 35 مکان و محصولات ما در دسترس هستند در بیش از 150 کشور در همکاری با جهان پیشرو خرده فروشی و تجارت الکترونیک شرکت. از زمان تاسیس آن در سال 1945 ماتل مفتخر است به عنوان یک شریک قابل اعتماد در توانمند سازی کودکان برای کشف شگفتی های دوران کودکی و رسیدن به پتانسیل کامل خود را.

به دنبال اظهارات

این آزادی مطبوعات شامل تعدادی از اظهارات به جلو نگاه در معنای اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. استفاده از کلماتی مانند "پیش بینی," "انتظار" "در نظر دارد," "طرح" "اعتماد به نفس" و "معتقد" در میان دیگران به طور کلی شناسایی اظهارات به جلو نگاه. این اظهارات به جلو نگاه بر اساس در حال حاضر در دسترس عامل مالی و اقتصادی و دیگر اطلاعات و مفروضات و موضوع را به تعداد قابل توجهی خطرات و عدم قطعیت. عوامل مختلف که بسیاری از آنها خارج از کنترل ما می تواند علت واقعی آینده نتایج به اختلاف مادی از آن پیش بینی شده در اظهارات به جلو نگاه, و در حال حاضر و یا در آینده می تواند تقویت شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر. عواملی که ممکن است باعث چنین تفاوت شامل, اما نه محدود به: (من) اثرات بالقوه در COVID-19 همه گیر در ماتل کسب و کار عملیات مالی, نتایج و موقعیت مالی و اقتصاد جهانی از جمله تاثیر آن بر ماتل فروش; (ii) ماتل توانایی طراحی و توسعه و تولید و ساخت منبع و کشتی محصولات به موقع و مقرون به صرفه اساس و همچنین علاقه و خرید این محصولات توسط مشتریان خرده فروشی و مصرف کنندگان در مقادیر و قیمت ها خواهد شد که به اندازه کافی برای بهبود سودآوری ماتل هزینه های; (iii) رکود در شرایط اقتصادی موثر بر ماتل در بازار است که می تواند تاثیر منفی مشتریان خرده فروشی و مصرف کنندگان است که می تواند در نتیجه کاهش سطح اشتغال پایین تر مصرف کننده درآمد قابل تصرف و هزینه های از جمله کاهش هزینه های خرید ماتل محصولات; (iv) عوامل دیگر که می تواند به کاهش اختیاری هزینه های مصرف کننده مانند هزینه های بالاتر برای سوخت و مواد غذایی قطره در ارزش خانه یا دیگر مصرف کننده دارایی و سطح بالایی از بدهی های مصرف کننده; (v) مشکلات بالقوه یا تاخیر ماتل ممکن است تجربه در اجرای صرفه جویی در هزینه و بهره وری بالا بردن ابتکارات; (vi) دیگر اقتصادی و بهداشت عمومی شرایط یا نظارتی تغییر در بازار که در آن ماتل و مشتریان خود و تامین کنندگان عمل است که می تواند ایجاد تاخیر و یا افزایش ماتل هزینه های چنین به عنوان بالاتر قیمت کالاها هزینه های نیروی کار و یا هزینه های حمل و نقل و یا شیوع بیماری; (هفتم) ارز نوسانات از جمله حرکات در نرخ ارز خارجی است که می تواند به کاهش ماتل خالص درآمد و درآمد به طور قابل توجهی تاثیر ماتل هزینه های; (هشتم) غلظت ماتل مشتریان بالقوه افزایش تاثیر منفی به ماتل از مشکلات تجربه شده توسط هر یک از ماتل مشتریان از جمله ورشکستگی و انحلال Toys "R" Us, Inc. و یا تغییرات در خرید یا فروش الگوهای; (ix) آینده تمایل مجوز از خواص سرگرمی که ماتل در حال حاضر دارای مجوز و یا به دنبال مجوز در آینده به مجوز این محصولات به ماتل; (x) موجودی سیاست های ماتل خرده فروشی مشتریان از جمله خرده فروشان بالقوه تصمیم به کاهش موجودی خود را حتی اگر نتایج آن را در فروش از دست رفته و همچنین به عنوان غلظت ماتل درآمد در نیمه دوم سال که همراه با اعتماد با خرده فروشان در پاسخ سریع موجودی تکنیک های مدیریت خطر underproduction از موارد محبوب تولید بیش از حد کمتر محبوب موارد و عدم دستیابی به فشرده حمل و نقل برنامه; (xi) افزایش هزینه های در حال توسعه بیشتر پیچیده دیجیتال و هوشمند و فناوری, محصولات و مربوط به زنجیره تامین و طراحی و چالش های مرتبط با محصولات مانند; (xii) اختلال در کار است که ممکن است تاثیر ماتل توانایی تولید و یا ارائه محصول در یک موقع و به شیوه ای مقرون به صرفه; (xiii) ورشکستگی و انحلال Toys "R" Us, Inc. یا دیگر از ماتل قابل توجه فروشندگان و یا به طور کلی عدم موفقیت یکی از ماتل قابل توجه فروشندگان که می تواند تاثیر منفی ماتل درآمد یا بدهی های بد قرار گرفتن در معرض; (چهاردهم) تاثیر رقابت بر درآمد حاشیه و دیگر جنبه های ماتل کسب و کار, از جمله توانایی برای ارائه محصولات است که مصرف کنندگان را برای خرید انتخاب کنید به جای آن از محصولات رقابتی توانایی تامین امنیت و حفظ و تجدید محبوب مجوز و توانایی برای جذب و حفظ کارکنان با استعداد; (xv) خطر ابتلا محصول به یاد می آورد و یا مسئولیت محصول مناسب و هزینه های مرتبط با محصول با مقررات ایمنی; (شانزدهم) تغییرات در قوانین یا مقررات در ایالات متحده و/یا دیگر بازارهای عمده مانند چین که در آن ماتل عمل از جمله, بدون محدودیت, با توجه به مالیات و تعرفه ها و تجارت و سیاست و یا محصول ایمنی که ممکن است افزایش ماتل محصول هزینه و دیگر هزینه های انجام کسب و کار و کاهش ماتل درآمد; (xvii) عدم تحقق بخشیدن به مزایای برنامه ریزی شده از هر گونه سرمایه گذاری و یا خریداری شده توسط ماتل; (هجدهم) تاثیر دیگر شرایط بازار شخص ثالث اقدامات و مصوبات و رقابت است که می تواند به کاهش تقاضا برای ماتل محصولات و یا تاخیر و یا افزایش هزینه اجرای ماتل برنامه یا تغییر ماتل اقدامات و کاهش نتایج واقعی; (نوزدهم) تغییرات در تامین مالی بازار و یا ناتوانی از ماتل به دست آوردن تامین مالی در شرایط جذاب; (xx) تاثیر دادخواهی و داوری و یا نظارتی تصمیم گیری یا حل و فصل اقدامات; (بیست و یکم) عدم اطمینان از انتظار قطع از LIBOR و انتقال به هر گونه دیگر نرخ بهره معیار; و (xxii) دیگر خطرات و عدم قطعیت به عنوان ممکن است در توصیف ماتل را دوره براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله "عوامل خطر" بخش ماتل گزارش سالانه در فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019 و گزارش سه ماهه در فرم 10-Q برای سه ماهه منتهی به 31 مارس سال 2020 و همچنین در ماتل دیگر بیانیه های عمومی است. ماتل روز رسانی نمی کند به دنبال اظهارات و صراحتا هر گونه تعهد برای انجام این کار به جز به عنوان مورد نیاز قانون است.

آخرین مطالب