دیدار با حزب جمهوری خواه است که سوالات تهمت و هرگز کشیده

آن مه 27 رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال برای زمان بی حد و حصر در چهار سال مجموعه جمهوریخواها

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

آن مه 27 رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال برای زمان بی حد و حصر در چهار سال مجموعه جمهوریخواهان تقلا برای دفاع از او در میان جنجال های خود را ساخت.

در آن لحظه تمرکز MSNBC لنگر جو Scarborough. رئیس جمهور در حال صرف روز احیای, از طریق توییتر بی پایه و اساس تئوری توطئه که Scarborough به حال چیزی برای انجام با مرگ یک زن کارمند خود را زمانی که او خدمت در کنگره دو دهه پیش. آن را وادار به زن پریشان مرد زن مرده به مجادله با توییتر به رجزخوانی پیام پایین.

مستقر در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در میان این blow-up شد سه نفر از اعضای خانه جمهوریخواه رهبری: رهبر اقلیت پارچه مبلی. کوین مک کارتی معاون او Rep. استیو Scalise و ایران کنفرانس, صندلی, Rep. لیز چنی.

به ناچار مک کارتی—یک متحد نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن که تماس او را "من کوین"—خواسته شد در مورد Scarborough توییتهایی و به ناچار مک کارتی گریختم. "من در اینجا با جو Scarborough," او گفت:. "من کاملا نمی دانند که در مورد این موضوع به خودی خود."

Scalise و شنی نیست خواسته برای پاسخ. اما پس از این کنفرانس مطبوعاتی به پایان رسید چنی صحبت شد به خبرنگاران در مورد چیز دیگری که unprompted او به خود پاسخ به این سوال. "من فکر می کنم رئیس جمهور باید به tweeting در مورد جو Scarborough," او گفت: به واشنگتن پست. "ما در میانه یک بیماری همه گیر. او فرمانده کل قوا از این کشور است. و این باعث درد بزرگ را به خانواده زن جوان که درگذشت."

که چنی بیان واضح ثبت شده به عنوان, اخبار, است, البته, آشکار از مغلوب ساختن پیشی جستن-عصر ایران, که در آن حتی یک انتقادی کلام فرمانده کل قوا است به اندازه کافی برای به دست آوردن یک جمهوری خواه ریاست جمهوری شلاق در ملاء عام دو را از دائمی به تبعید به بن از متنفر و بازنده است.

اما چنین واکنش ریاست جمهوری هیچ توییتر ضد پانچ آمد برای وایومینگ که کنگره پس از آن. و آن را نمی آمد سال گذشته چنی سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن برای رفتن بعد از ماری Yovanovitch—سابق سفیر ایران در اوکراین بخواهد هدفمند در طول استیضاح—و نه زمانی که چنی به نام تهمت تصمیم به کشیدن نیروهای آمریکایی از سوریه را "مشمئز کننده" و نه زمانی که چنی تیز گفت که دولت فدرال "ندارد قدرت مطلق" پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت آن را انجام داد.

روز شنبه, چنی دوباره آن را انجام داد. در اشاره به گزارش هایی که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حرکت بود بریده بریده بلند مدت حضور نظامی آمریکا در آلمان او توییتی از یک محکومیت "غلط" حرکت می کند و یک شات در سراسر تعظیم در "امریکا برای اولین بار" چشم انداز سیاست خارجی است. "اگر ایالات متحده رها متحدان خروج نیروهای ما و خلوت درون مرزهای ما علت آزادی—که در کشور ما تاسیس شد & امنیت ما بستگی دارد—خواهد بود در خطر," او نوشت.

"او می گوید: آنچه که بسیاری از ما فکر می کند ولی می گویند:" یک جمهوریخواه مجلس گفت: روزانه وحش. "اما او می تواند دور با آن زیرا که او است. هر زمان که او می کند صحبت می کنند و او را از دست دادن حمایت در این کنفرانس—او احتمالا سود آن است."

اگر هر چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال تنها چیزهای خوبی برای گفتن در مورد خود را گاه به گاه منتقد. سال گذشته او به نام شنی "یکی از دوستانم و یک فرد فوق العاده و کسی است که, من نمی دانم, زیبا نامحدود در آینده من می خواهم بگویم."

در واقع چند در ایران مخالف با مغلوب ساختن پیشی جستن ارزیابی خود را از او بالقوه است.

متولد 1966, چنی, کلاسیک, واشنگتن, شجره, صرف دوران کودکی خود را تقسیم بین وایومینگ و کمربندی به عنوان پدر دیک چنی, صعود پله حزب جمهوری خواه استقرار. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شیکاگو قانون مدرسه شنی برگزار می شود پست ها در وزارت امور خارجه و آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی. زمانی که پدرش شد معاون او برگزار شد و پست های مختلف در دولت مربوط به سیاست های خاورمیانه ای. پس از باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2008—شنی کار را برای میت رامنی که در چرخه انتخابات—او لذت می برد از روی لئامت دادن مختصر به عنوان یک همشهری دانشمند.

پس از شکست در پیشنهاد برای سنا در سال 2014 چنی افتاده از سال اول خانه backbencher به شماره 3 در ایران با رهبری در فقط دو سال. در 53 سال, او دیده می شود یک رهبر آینده حزب او تصمیم به تصویب باز سنا صندلی در این سال در اعماق قرمز وایومینگ هدایت او را در آینده به سمت خانه محل خدمت پدرش برای یک دهه برگزار شد و همان صندلی و در همان موقعیت در رهبری او در حال حاضر.

"من هیجان زده گفت: Rep. جیم بانک (R-در) "هنگامی که لیز چنی اولین بار است که جمهوری خواه بود را به بلندگو."

چنی در دفتر کاهش یافته و مصاحبه برای این داستان. در مصاحبه این نماینده کنگره متحدان و تحسین مسخره در مفهوم هر طرح در بخشی خود را و می گویند ناظران خواندن بیش از حد به کلمات او در مورد رئیس جمهور. اما جمهوری خواهان که آشنا هستند با این کنگره از جمله کسانی که او را تماشا صعود در وایومینگ توصیف یک محور استراتژیک و سیاسی شکل که معتقد است او ارز در آینده ایران نمی خواهد استراحت در رویکرد او به ناروا اما در او دقیق ساخت و ساز از خود هیچ و بی معنی نام تجاری از حقیقت گفتن.

"او به وضوح صحبت می کند با برخی از حل و فصل می دهد و این حس او را گه از کسی که او را کسی با خراب" گفت: Brendan باک سابق بالا مشاور سابق سخنران پل رایان (R-WI). "او صحبت می کند با وضوح شما نمی اغلب در کنگره این روز است. هنگامی که شما انجام این کار, آن باعث احترام از همه است."

که حس مشترک است در بازگشت به خانه. "وایومینگ خالص مغلوب ساختن پیشی جستن کشور و آنها حس لیز است در همان طول موج اما در عین حال مایل است به انتقاد از رئیس جمهور زمانی که او فکر می کند او است خارج از دستور" فاستر Friess برجسته وایومینگ ایران اهدا کننده که زد برای فرماندار در سال 2018 گفت: در یک ایمیل به The Daily Beast. "Wyomingites مستقل هستند, مستقیم, تیراندازی متفکران و من معتقدم حتی سخت هسته Trumpsters احترام او را برای آن."

مغلوب ساختن پیشی جستن می کند بیش از حد می گویند همکاران. بانک متحد چنی در کمیته نیروهای مسلح مجلس گفت که او شاهد بسیاری از بار "احترام بورسی به عقب و جلو بین دو نفر از آنها. او دارای یک توانایی منحصر به فرد برای فشار به عقب و یا صحبت کردن و یا مخالفت با رئیس جمهور اما آن را با یک لبخند بر روی صورت خود."

"وجود دارد یک راه موثر برای مخالفت گفت:" بانک ها "و یک راه وجود دارد که به سرعت رندر شما بی ربط در حزب جمهوری خواه. لیز چنی نمیفهمد مانند چند نفر دیگر را که شما می توانید مخالفت با رئیس جمهور است و او می تواند در زمان احترام به آن و منحصر به فرد گوش دادن به نقطه نظر شما."

اما واقعیت این است که او را حتی در معرض خطر در حال اجرا گرفتار از مغلوب ساختن پیشی جستن در همه یک سوال است که vexes برخی در ایران. برای جمهوری خواهان مغلوب ساختن پیشی جستن دوران ثابت شده است که سیاسی قیمت از چسباندن توسط رئیس جمهور مهم نیست که چه شده است و حداقل و یا غیر موجود. چنی به راحتی می تواند می گویند هیچ چیز نیست به عنوان مثال وقتی تهمت با استفاده از پلت فرم خود را به حدس و گمان است که نشان می دهد بحث میزبان got away with murder.

"من از مدتها پیش به این نتیجه رسیدم هیچ صعودی سیاسی هیچ سود به صحبت کردن گفت:" جفتک انداختن. "چه خالص سیاسی مشاوره ؟ آن را به انجام آنچه کوین مک کارتی می کند. که همه این اعتبار بیشتر به او که او مراقبت می کند و می گوید که او چه فکر می کند."

خانه جمهوریخواه دستیار گفت: چنی استراتژیک است که با بسیاری از چیزهای در مورد زمانی که و که در آن او اعزام انتقاد او. "هنگامی که او می رود در صبح روز یکشنبه نشان می دهد او یک بولداگ برای آنچه که رئیس جمهور در حال انجام است گفت:" aide. "هنگامی که شما در حال صحبت کردن به کنگره فشار دهید شما می توانید برخی از راه دور و آن را نمی کند, افزایش hackles به همان اندازه است."

در اشاره به Scarborough توطئه گرد و غبار-تا دستیار اشاره کرد که چگونه کم حلق آویز خاص که میوه بود—حتی اگر چنی تنها به آن را گرفتن. "که واقعا که بحث از یک بیانیه, حتی با جان سخت مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان... اگر شما نظرسنجی آنها فکر می کنم او می تواند توییت کمتر است."

هنوز چنی شده است مراقب باشید که نه به #مقاومت است و به سختی رفته پایین مسیر از مغلوب ساختن پیشی جستن nemeses مانند بهداشت ، میت رامنی (R-UT) و سابق بهداشت ، پوسته پوسته شدن جف (R-AZ). او به ندرت شکسته با او هنگامی که آن اهمیت ترین; در خانه استیضاح فرایند برای مثال چنی در حمایت از رئیس جمهور در شک و تردید هرگز. هر چند او در دفاع از Yovanovitch مرکزی رقم در درام به عنوان یک اختصاص داده شده بنده به عنوان تهمت به او حمله کردند چنی نهایی استیضاح پیام بود که تلاش برای حذف تهمت می تواند "آسیب دائمی به جمهوری."

و بر خلاف رامنی یا ذرات شنی نیز مشتاق حمله سگ برای رئیس جمهور دشمنان و روکش عمدتا سخنران نانسی پلوسی (D-CA) و اعضای به اصطلاح مترقی تیم ملی. پس از Pelosi پاره پاره کردن یک کپی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه در ماه فوریه چنی به نام خود "خجالت" و "نا مناسب برای دفتر."

جو Barbuto صندلی از وایومینگ حزب دموکراتیک ناودان چنی گفت: "او نه یک فرد که به نظر می رسد حتی تمایل به رسیدن به سراسر راهرو."

"او راحت تر در ساخت نقاط صحبت کردن در مورد اینکه چرا دموکرات ها در اشتباه هستند و یا بد و با استفاده از تاکتیک ترساندن مانند گوشت قرمز کلماتی مانند سوسیالیسم و واقعا نمی صحبت کردن در مورد مسائل لزوما که تاثیر وایومینگ" Barbuto گفت.

وقتی که تهمت مواجه انتقاد گسترده از جمله از جمهوری خواهان برای به tweeting در ماه جولای سال 2019 است که این چهار زن از اعضای تیم ملی باید "بازگشت" به کشورهای آنها را از آمد چنی بسیج برای دفاع از خود. در یک testy مصاحبه با CBS' چهره ملتسیاستمدار ستایش برای او صراحت dodged سوال که آیا سخنان او مناسب بودند. "شما موافقت خود با رئیس جمهور و یا مخالفت با او پرسید:" میزبان مارگارت برنان است. "از آنجا که من روشن نیست."

چنی پاسخ داد که او در مخالفت با "ارسال به" شعارهای گفت: در مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات و سپس به سرعت چرخد به حمله به رسانه ها برای تمرکز نه بر اعتراض ادعاهای ساخته شده توسط دموکراتیک congresswomen. "من فکر می کنم رسانه های خبری شما گنجانده شده است, باید به پوشش ماده و من فکر می کنم آن است که ظالمانه برای شما به می گویند که رئیس جمهور نمی بحث در مورد ماده" در پاسخ شنی.

معمولا کنگره را قوی ترین انتقادات باید یک هدف خاص: هل دادن نسبت ناروا نسبت به بیشتر متهاجم حرکت و مواضع سیاست. او اختصاص داده شده طرفدار تهاجمی در سیاست خارجی که به نفع مداخله و زور—که نه یک غریزه است که مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مداوم سهام. او کوبیدن از مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه در پاییز گذشته یکی از چندین مشخصات بالا اشاره از حق برای او به این تصمیم که او در نهایت انجام داد.

در واشنگتن شنی نشان داده است تمایل به بعد از حزب جمهوری خواه همکاران در سیاست خارجی تفاوت و فراتر از آن. او یکی از اولین رهبران ایران به تماس برای فردی گری از Rep. استیو کینگ (R-IA) پس از, عجیب و غریب, نظر در سال گذشته در تجاوز به عنف و زنای با محارم و او نیز به این کمپین موسوم به چالش کشیدن تشکر. توماس Massie (R-KY) که مجبور به بازگشت به رای coronavirus قانون. در نادر قدم اشتباه چنی تا به حال به درخواست برای پول خود را به عقب پس از نامزد تاد McMurtry, حال نژادپرستانه توییت ها و پیام های در معرض.

در واقع چنی در مسیر خود به انتخاب دفتر آغاز شد و با تنش درون حزب دشمنی. در طول سال 2014 چرخه او موجب مقاومت در وایومینگ با حرکت به چالش اولیه دیرین وقت بهداشت ، مایک Enzi که به سقوط از هم جدا و قبل از هر رای ریخته شد. پس از مدت تشکر. سینتیا Lummis تصمیم به اجرای مجدد انتخابات در طول سال 2016 چرخه داد چنی واضح تر شانس برای برنده شدن یک میلیون صندلی.

در هر دوی این مسابقات چنی در وایومینگ اعتبار و یا عدم آن ارائه شده کافی علوفه برای منتقدان و مخالفان با توجه به این کاسپر استار تریبیون. این مقاله گزارش او خریداری یک خانه در این ایالت در سال 2012 اما که کمی به عایق خود را از دیده شدن به عنوان یک وایومینگ خارجی به عنوان او در نقل مکان کرد به پرتاب او فعالیت های سیاسی پس از صرف بیشتر از زندگی خود به عنوان یک موجود از کمربندی.

کارل روو معروف بوش در کاخ سفید زاج نقل در سال 2010 New York magazine قطعه گفت که چنی بود که "به احتمال زیاد به دنبال کار در ایالت وایومینگ یا ویرجینیا" با توجه به نوع رویکرد که تنها ملتهب نگرانی در مورد وایومینگ واجد fides هنگامی که او در نهایت اجرا برای کنگره است.

"برای ما که در خیابان دیدیم به ضرب و شتم او را در بازار اولیه است که وجود دارد که نوع carpetbagger اتهام که او با استفاده از وایومینگ به عنوان یک راه ارزان برای دریافت به کنگره و تا به حال زندگی می کردند در اینجا برای همیشه لطفا برای و نمی دانم دولت و نمی دانم آن مردم" گفت: تیم Stubson یک پس از آن نماینده دولت که زد در برابر چنی در سال 2016 اولیه.

زمان برگه های رای ریخته شد در ماه اوت سال 2016 چنی موفق به کسب حدود 40 درصد آرا در برابر هشت دیگر رقبا در جمهوریخواه اولیه رای گیری besting او نزدیکترین رقیب تقریبا 18 امتیاز.

زمانی که Enzi اعلام بازنشستگی او در سال گذشته چنی بود که در مرکز شدید خواهد شد-او-یا-نمی-او حدس و گمان است. در نهایت تصویب در سنا گفتن خانه همکاران در یک بسته-درب ملاقات او می خواست به ماندن با آنها را به "جلوگیری از این جنون" ناشی از دموکرات ها. "اجازه دهید ما اکثریت بازگشت," او گفت:, "و کوین مک کارتی بعدی مجلس."

خوشحال که بسیاری از جمهوری خواهان در سی که از جان گذشته برای یک جذاب زن خانه رهبر برای یک کنفرانس تنها با 13 زنان است. همچنین reined در حدس و گمان است که سرعت افزایش شنی ممکن است چالش مک کارتی برای ردیف 1 نقطه در رهبری حزب در هر زمان به زودی—هر چند عربستان خودی نمی به طور کامل تخفیف که امکان روزی به خصوص اگر تهمت بود به از دست دادن در ماه نوامبر. "مک کارتی را زاویه است که در اینجا و در حال حاضر گفت:" یک توافق aide. "که به آغوش رئیس جمهور به عنوان نزدیک که ممکن است و باید حمایت خود را. دید او است که در اینجا و در حال حاضر, اما آن را نیز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن—حزب از کجا برای رفتن به."

آن را از دست داده و در چند خواهان که چنی اعلام کرد یک اجرا برای صندلی کنفرانس در سال 2018 قبل از قبل از مستاجر از این پست تشکر. کتی McMorris راجرز (R-WA), اعلام کرده بود که آیا او می خواهم دوباره اجرا کنید. McMorris راجرز نیست.

در وایومینگ جمهوری خواهان را تماشا کرده اند با خوشحالی به عنوان شنی به سرعت در حال صعود, خانه صفوف. "و من فکر می کنم که جایی که بسیاری از ما در حال خوشحالم که او تصمیم گرفت به اجرا نمی شد چرا که او به خوبی انجام داده در خانه و ما می خواهیم برای دیدن ادامه حرکت رو به جلو در رهبری گفت:" هالی جنینگز اقدام صندلی از Sheridan County ایران. "بنابراین من فکر می کنم این یک تصمیم خوب در بخشی خود را."

"من فکر می کنم او می بیند یک نمایش طولانی و می بیند که وجود دارد را به نوعی مبارزه برای قلب و روح حزب جمهوری خواه زمانی که برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است که آیا در یک سال یا پنج سال" Stubson گفت. "و من فکر می کنم او واقعا قرار دادن خودش در یک موقعیت به یک صدای قوی در چه چیزی است."

چالش برای چنی و دیگر جمهوری خواهان این روزها نیست و نادیده گرفته شده توسط Stubson که قصد ندارد به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر است اما آیا حمایت شنی. رئیس جمهور انتخابات تلاش بدان معنی است که چنی در عمل متعادل خواهد بود و حتی شدید تر و پر مخاطره برای خود چشم انداز.

"من فکر می کنم رئیس جمهور قرار می دهد هر جمهوری خواه در یک موقعیت دشوار" Stubson گفت.  



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن