بیل موری به قرنطینه مشاوره و تقبیح جوانان برای پوشیدن ماسک از خود را در وان حمام

بیل موری یک زمان بزرگ در اواخر شب نشان می دهد بحث مهمان. او ممکن است حتی بهتر از خانه است. روز چهارشنبه کمدی ا

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

بیل موری یک زمان بزرگ در اواخر شب نشان می دهد بحث مهمان. او ممکن است حتی بهتر از خانه است.

روز چهارشنبه کمدی افسانه پیوست جیمی کیمل از وان حمام در خانه اش در چارلستون کارولینای جنوبی است. میزبان خوشحال بود از پرش.

"اگر وجود دارد هر کسی که می تواند لرزش ما را از این بیماری همه گیر doldrum آن است که من مهمان امشب" کیمل گفت: قبل از آشکار به طور کامل پوشیده, موری, که گفت که او انجام شده بود "بسیار خوب" اما رفتن را از طریق یک "لحظه های خنده دار" در حال حاضر.

"من نقاشی من وان در حال حاضر, و من با داشتن کمی مشکل به دلیل گرفتن حق متوسط است که همیشه یک مشکل برای من," او گفت: به عنوان حمام به آرامی شروع به پر کردن. "برای اهداف امروز این نوع از جشن به خاطر من به شما دیده می شود در حالی که من فکر کردم یک حمام حباب مناسب خواهد بود. اما شما می دانید که چگونه از آن است که با حباب های شما نمی توانید ضربه محکم و ناگهانی انگشتان دست خود را و آنها را. آنها فقط زمانی که آنها می آیند."

"این نابغه واقعا" کیمل به او گفت, "از آنجا که آنها می گویند آب و صابون بهترین چیز برای محافظت از شما از ویروس و شما راست در آن است." میزبان پس از آن خواسته موری چه خلق و خوی است که این روزها در زادگاه خود.

"آنها باز جهان مرتب کردن بر اساس. آن را دوباره باز یک کمی" موری گفت. "من هنوز هم با پوشیدن یک ماسک زمانی که من بیرون بروید," او اضافه شده و قرار دادن یکی به نشان می دهد. "و جوان ترین مردم نمی پوشیدن ماسک در همه. آنها نمی. تنها مردم من مردم که قرار نیست در آرایش خود را هنوز آن نوع از مردم است. اما من آن را دوست دارم."

"من فکر می کنم هر کسی که با پوشیدن یک ماسک شما می توانید استدلال می کنند شما در حال اجتماعی غیر مسئولانه شما در حال به خطر انداختن زندگی خود و زندگی دیگران" او ادامه داد. "Eh, شاید, who cares? اما شما از دست رفته یک فرصت واقعی برای گفتن " من در کنار قانون و نظم است.' آیا شما را در درک ؟ اگر من نبودند در کنار نظم و قانون, من می خواهم که راه می رفت با من اسلحه کشیده شده است."

پس از برخی از داستان های خود را در مورد minor league baseball team و وقت خود را صرف گلف با مایکل جردن در مجموعه ای از فضای جمموری کمک کیمل با پاسخ دادن به برخی از قرنطینه سوال از بینندگان.

به یک زن که می خواستم به می دانم که چگونه برای جلوگیری از خسته شدن در خانه او پیشنهاد کرد به دنبال هجوم حشرات. به دیگری که می خواستم به می دانم که اگر او باید اجازه پدر خود قطع مو موری بود و همه برای آن است. "من برش مو خود من," او گفت:. "من آن را خودم انجام. و به نظر می رسد بهتر از من به آن نیاز دارد کمی تمیز کردن اما در واقع برش مو خود را احساس می کند واقعا خوب است."

موری به پایان رسید مصاحبه با کشیدن کامل بطری شامپاین از وان. "نگاه آنچه که من پیدا کردم!" او گفت:. "من فکر می کنم من این حمام حباب چیز کمی بیش از حد شما نیست؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب